2013-08-14, 00:28
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Edit: Såg att någon hade länkat sidan http://www.buzzfeed.com/josephbernstein/way-beyond-anything-weve-done-before-building-the-world-of-g

Ser som sagt för jävla bra ut. Riktigt intressant artikel och fina bilder!

Hoppas fan att parishjulet går att åka annars blir jag sur
2013-08-14, 01:02
Medlem
PixelPiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Hoppas fan att parishjulet går att åka annars blir jag sur
Haha, samma här! Fan vad ballt det hade varit.
2013-08-14, 01:03
Medlem
messiasibids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Har för mig att när jag förbeställde Diablo 3 från webhallen så slank det ner i lådan ca. 5 dagar efter release. Blir inte en beställning därifrån åtminstone.

Tips på bästa ställe att beställa från? Vill helst inte behöva gå ut genom dörren längre än till maximum ICA på release dagen!

Jag förhandsbokar från elgiganten. Förhandsbokade Skyrim där ifrån och fick det 1 dygn innan release. Så de har mitt förtroende än så länge och bra priser har de inga ocker priser som game etcetera.
Senast redigerad av messiasibid 2013-08-14 kl. 01:22.
2013-08-14, 01:08
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messiasibid
Jag förhandsbokar från elgiganten. Förhandsbokade Skyrim där ifrån och fick det 1 dygn innan release. Så de har mitt förtroende än så länge och bra priser har dem inga ocker priser som game etcetera.

Danke schön! Ska kolla det
2013-08-14, 04:36
Medlem
Rabbadabs avatar
Riktigt nice med den nya hemsidan! Gillade särskilt mycket bilden på fliken Friendly neighbours.
Underbar kontrast mellan personerna på bilden!
Kul med lite riktiga rednecks igen, minns hur jag garvade åt de inavlade bönderna i San Andreas. Visst ser han lite ut som snubben i Epic meal time?

Så har vi ju gängnegrer från Grove Street respektive Ballas på flankerna, samt en Ceasar-look a like näst längst till höger.
Snubben i mitten vete fasen alltså, kan han vara någon form av sektledare eller liknande? Epsilon program? Ser lite småbögig ut dessutom.
2013-08-14, 05:25
Medlem
carlankas avatar
Dom har verkligen lagt ner sig och skrivit små berättelser.

http://www.rockstargames.com/V/lsbc/vehicle-customization
2013-08-14, 07:15
Medlem
mandelbiskviers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Nu ikväll ska jag ta och beställa tänkte jag. Och jag vill ha collectors edition (den dyraste...) men var köper man den och få den så tidigast som möjligt? Hittar det inte på någon svensk sida? Kan man lita på att typ det kommer samma dag som spelet släpps om man beställer från Gamestop? Någon med mer erfarenhet?

Bokade mitt ex på hemmakväll.se 1500kr tror ja!
2013-08-14, 07:26
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Nu ikväll ska jag ta och beställa tänkte jag. Och jag vill ha collectors edition (den dyraste...) men var köper man den och få den så tidigast som möjligt? Hittar det inte på någon svensk sida? Kan man lita på att typ det kommer samma dag som spelet släpps om man beställer från Gamestop? Någon med mer erfarenhet?
Det har redan konstaterats ett flertall gånger i tråden; alla återförsäljare siktar in sig på att leverera sin produkt så att konsumenten har den på release-dagen. Det kan ske misstag som innebär att produkten anländer tidigare eller senare än förväntat. Utöver återförsäljaren är även posten, samt var du bor i förhållande till postkontoren avgörande.

Personligen har jag tre bokningar; en hos Spelbutiken, och två hos Webhallen. Om varken Spelbutiken eller Webhallen levererar via posten på release-dagen går jag till Webhallens fysiska butik och hämtar ut det exemplaret som jag har valt att lägga undan i deras butik. Ett av spelen får min lillebror, och det tredje skickar jag tillbaka.
2013-08-14, 08:41
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbadab
Riktigt nice med den nya hemsidan! Gillade särskilt mycket bilden på fliken Friendly neighbours.
Underbar kontrast mellan personerna på bilden!
Kul med lite riktiga rednecks igen, minns hur jag garvade åt de inavlade bönderna i San Andreas. Visst ser han lite ut som snubben i Epic meal time?

Så har vi ju gängnegrer från Grove Street respektive Ballas på flankerna, samt en Ceasar-look a like näst längst till höger.
Snubben i mitten vete fasen alltså, kan han vara någon form av sektledare eller liknande? Epsilon program? Ser lite småbögig ut dessutom.

Snubben i mitten bör ju vara Epsilon-medlem då han bär ljusblått samt bär Epsilon Program's symbol
(Ett ''E''). För övrigt har jag kollat igenom V's hemsida nu och längtar ännu mera.
2013-08-14, 12:23
Medlem
WalterSullivans avatar
Då är det bekräftat att Vagos är med iallafall. Undra om man kan välja vilken av guvernörerna man ska stödja i valet? Istället för att göra quests åt båda så måste man välja en för att förstöra den andra. Hade varit riktigt bra om det är så, valen får lite mer tyngd
2013-08-14, 12:27
Medlem
LannibalHecters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Då är det bekräftat att Vagos är med iallafall. Undra om man kan välja vilken av guvernörerna man ska stödja i valet? Istället för att göra quests åt båda så måste man välja en för att förstöra den andra. Hade varit riktigt bra om det är så, valen får lite mer tyngd

Hade varit häftigt om vem som vinner valet påverkar staden i form av regler, lagar, skattetryck osv.
T.ex om jag gör uppdrag så att kvinnan vinner höjs skatten.
2013-08-14, 12:27
Medlem
Mr.Golds avatar
https://pbs.twimg.com/media/BRmxy7UCcAAidhj.jpg:large

Detta måste ändå vara Grove Street?
Taget från hemsidan.

Hem ljuva hem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem