2013-08-13, 22:54
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbabadoo
Forts.

Arbetsplats med bara kvinnor = hönsgård med total kaos

Om det existerar ett manshat så är det du som är orsaken till det.
Citera
2013-08-13, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Du menar att kvinnor är helt odugliga för mänskligheten!?

Nej, dom är väldigt nödvändiga för mänskligheten för att föda barn och föra oss vidare genom evolutionen.
Citera
2013-08-13, 22:55
Bannlyst
Citat:
Om det existerar ett manshat så är det du som är orsaken till det.

Ja, det är säkerligen mitt fel att kvinnor inte klarar av att arbeta tillsammans, eller att fula feminister hatar män pga för lite uppmärksamhet
Citera
2013-08-13, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mydoglitters
Ok, så det är alltså ok att snacka i "plural" när det handlar om män, men inte ok att generalisera när det gäller kvinnor( t ex ditt exempel med äpplena). Det var exakt därför jag skapade den här tråden. Ni radikalfeminister vill inte tro att det är skillnad på män och män. Ni drar alla över en kam. Således borde det enligt eran tes alltid bli samma jävla skitsamhälle oavsett, ett samhälle där männen domninerar över kvinnorna. Så förbannat trött på dessa Schyman-följare som kämpar för något men saknar något som helst mål.

Det är väl mest antifeminister som har talat om våldtäkt av kvinnor och att de minsann skulle ha kvinnorna i sitt våld i detta scenario.

Jag har däremot framfört att det nog handlar mer om en kamp om ett samhälle i harmoni eller ett i tyranni.
Citera
2013-08-13, 22:56
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ok, så det är alltså ok att snacka i "plural" när det handlar om män, men inte ok att generalisera när det gäller kvinnor( t ex ditt exempel med äpplena). Det var exakt därför jag skapade den här tråden. Ni radikalfeminister vill inte tro att det är skillnad på män och män. Ni drar alla över en kam. Således borde det enligt eran tes alltid bli samma jävla skitsamhälle oavsett, ett samhälle där männen domninerar över kvinnorna. Så förbannat trött på dessa Schyman-följare som kämpar för något men saknar något som helst mål.

...och ni radikalmaskulinister vill inte tro att det är skillnad på kvinnor och kvinnor.
Citera
2013-08-13, 22:58
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Nej, dom är väldigt nödvändiga för mänskligheten för att föda barn och föra oss vidare genom evolutionen.

Så nu duger kvinnor helt plötsligt.
Senast redigerad av thewellovedone 2013-08-13 kl. 23:02.
Citera
2013-08-13, 23:00
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ja, det är säkerligen mitt fel att kvinnor inte klarar av att arbeta tillsammans, eller att fula feminister hatar män pga för lite uppmärksamhet

Humor har du ingen heller.
Citera
2013-08-13, 23:00
Medlem
mydoglitterss avatar
Citat:
...och ni radikalmaskulinister vill inte tro att det är skillnad på kvinnor och kvinnor.

mmm precis, det var nog därför jag har skapat två trådar som jag inlett med att jag själv är feminist

Det ni Schyman-fanatiker inte förstår, är att ni enbart förstör för de feminister som faktiskt försöker åstadkomma något i samhället.
Citera
2013-08-13, 23:03
Bannlyst
Citat:
Så du duger kvinnor helt plötsligt.

"Helt plötsligt" ? Ingen har sagt att kvinnor inte DUGER, dom är uppenbarligen väldigt nödvändiga.

Det som dock sägs är att kvinnor i stort sett inte bidragit till något över huvud taget i vår värld, bortsett från deras biologiska uppgift att föda barn, helt enkelt.

Det är den råa sanningen, jag hatar dom inte för det, likväl som att jag inte hatar barn för att dom inte bidrar med något direkt till mänskligheten de första 20 åren. Det blir dock jävligt ironiskt när kvinnor kommer och säger hur värdelösa män är etc. Ba.. "duuh, utan män hade ni varit kvar i grottåldern "

Citera
2013-08-13, 23:09
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
mmm precis, det var nog därför jag har skapat två trådar som jag inlett med att jag själv är feminist

Det ni Schyman-fanatiker inte förstår, är att ni enbart förstör för de feminister som faktiskt försöker åstadkomma något i samhället.

Var har jag någonsin sagt att jag är en Schyman-fanatiker? Schyman är för övrigt helt blind för den heders-kultur som finns bland många invandrare från Mellanöstern vilket gör henne ganska oseriös i mina ögon. För övrigt så kallar jag mig varken feminist eller anti-feminist, i synnerhet INTE anti-feminist eftersom de är allt de som de anklagar feminister för att vara.
Citera
2013-08-13, 23:13
Bannlyst
Att ni orkar tjaffsa tråden har ju redan fått svaret.

Skapa en ny krigtråd eller så går ni och lägger er, klockan börjar bli mycke nu.
Citera
2013-08-13, 23:15
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
"Helt plötsligt" ? Ingen har sagt att kvinnor inte DUGER, dom är uppenbarligen väldigt nödvändiga.

Jodå, under de två år jag har varit medlem i på Flashback så har jag sett ett odugligförklarande av allt som kvinnor är och står för som går bortom vad jag hade kunnat föreställa mig, ofta kombinerat med att man sätter män på piedestal.
Senast redigerad av thewellovedone 2013-08-13 kl. 23:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in