Citat:
Ursprungligen postat av
Dannebil
Skulle journalister sno texter från Avpixlat? Har du sett varifrån Avpixlat hämtar alla sina "nyheter"? Det är ju lokaltidningar eller kvällspressen som är Avpixlats huvudkällor. Utan dem skulle Avpixlat inte ha ett skit att skriva om.
Skillnaden mellan Politiskt Inkorrekt och Avpixlat är just den att PI faktiskt drog fram egna nyheter emellanåt. Avpixlat skriver bara om nyheter de hittat i "PK-media" som de föraktar så.
P.I styrdes väl av killen som bodde i Turkiet och som sen dog? Sen när Dagerlind tog över försvann väl trovärdigheten, killen verkar ju vara en slarver och mediakåt. Inte konstigt att det går utför när de inte är så intresserade av att sprida nyheter utan mer Ekeroths propganda.
Inte konstigt det blir hackat eller att han slarvat. ...
Tror aldrig de kommer berätta sanningen om varför sidan legat nere...
Har Dagerlind glömt betala, tror ni han berättar det? Nej.
Har Ekeroth utsatts för en utpressning från Dagerlind? "får jag inte mer pengar så läggs sidan ner..." hotet blev till verklighet. tror ni han berättar det.
Har Ekeroth utpressat Dagerlind.... "jag stänger ner sidan om du inte gör som jag säger".
Tror ni han berättar det....
Nej, jag tror att det är offerkoftan som åker på... "De var andra som var dumma mot oss...en hacker som vill oss illa för att vi berättar sanningen...."
Sanningen att det finns dumma invandrare.... burr.. huu uuuhuuu