2013-08-13, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Nej, den får inte föras men ändå vet du. Lustigt.
Står inget om det på avpixlat va? Bara lite spekulationer och myter och förhoppningar från rasisterna.

Varför läser man aldrig om detta på avpixlat. Där läser man tydligen BARA vinklade artiklar. Inte konstigt det blir hackat av folk som är trött på lögnerna...

"Ljuger" "Rasister" Dess motståndare däremot, verkar vara rena rama fascist-packet (varför inte ge igen med samma mynt?)

Dessa "folk" sedan, beklagar jag mig över eftersom jag tycker om Avpixlat. Hoppas att Avpixlat kommer igen.

Eftersom signum för gammelmedia är vinklade artiklar kan väl den skiten hackas ned istället. Eller så låter vi yttrandefriheten blomma med genom att visa den respekt från bägge håll. Poängen med Avpixlat är att nyansera och komplettera den knasiga bild som gammelmedia ger. Det behövs.
Citera
2013-08-13, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasMydia
Den för $200 räcker åt AP. Då får du även Railgun. Men du får inte SSL, BGP och vissa loggrapporter. Möjligen skulle man vilja ha BGP också. SSL kan man lägga på en underdomän om man nu behöver ha det.

Jag reviderar mitt "från" och håller med. CloudFlare Business skulle duga till AP.
Citera
2013-08-13, 21:51
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -WonderwaLL-
Har de lösenordsförsett AP? :S

Nej, det som länkats till är inloggningen till deras "kontrollpanel". När de är klara med allt supportarbete och "lanserat" sidan igen kommer allt förmodligen att vara som vanligt.
Citera
2013-08-13, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannebil
Alla har samma rättigheter tills de genom sina handlingar medvetet förminskat sitt eget värde. Det är det som är poängen - varje individ måste ju ses som lika mycket värd som alla andra människor i världen tills dess att det finns bevisat att den personen är en seriemördare, typ.

Därför är rasism hjärndött och inget jag har problem med att begränsa yttrandefriheten för. Rasismen säger ju att vissa människor är mindre värda för att de tillhör en grupp människor som till exempel våldtar mer eller begår fler brott, oavsett om den enskilde individen är oskyldig eller ej.

När man kollektivt utmålar en hel grupp människor som mindre värda istället för att döma dem som individer, så förnekar man mängder av oskyldiga människor grundläggande mänskliga rättigheter och har då ingen rätt att kräva rättigheter som yttrandefrihet för egen del.

Hahaha! och du och annat vänsterslödder har en exklusiv rätt att göra den bedömningen? Klart man i vissa fall måste kunna göra en generell bedömning av en folkgrupp, tex. Zigenare och Somalier. Allt annat är ju fullständigt lika befängt som att hänvisa till Allah el. Jesus. Därmed inte sagt att det självklart inte finns bra ziggisar och somalier. Men - då majoriteten av dessa folkgrupper uppenbart är av sådan sort att de är hatade World wide kan ju knappast rasistkortet användas som motargument, eller?
Det roliga med din typ är att ni "peakar" just nu, i sanningens minut före det stora raset som troligen står för dörren för hela västvärlden. Sedan kommer ni likt kommunisterna på 60-70- talet byta sida och påstå att ni aldrig förespråkat vad ni nu gör. Skillnaden är dock att detta trick inte kommer att fungera en gång till utan ni kommer att få stå till svars.
Citera
2013-08-13, 21:57
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Skulle journalister sno texter från Avpixlat? Har du sett varifrån Avpixlat hämtar alla sina "nyheter"? Det är ju lokaltidningar eller kvällspressen som är Avpixlats huvudkällor. Utan dem skulle Avpixlat inte ha ett skit att skriva om.

Skillnaden mellan Politiskt Inkorrekt och Avpixlat är just den att PI faktiskt drog fram egna nyheter emellanåt. Avpixlat skriver bara om nyheter de hittat i "PK-media" som de föraktar så.

P.I styrdes väl av killen som bodde i Turkiet och som sen dog? Sen när Dagerlind tog över försvann väl trovärdigheten, killen verkar ju vara en slarver och mediakåt. Inte konstigt att det går utför när de inte är så intresserade av att sprida nyheter utan mer Ekeroths propganda.

Inte konstigt det blir hackat eller att han slarvat. ...

Tror aldrig de kommer berätta sanningen om varför sidan legat nere...
Har Dagerlind glömt betala, tror ni han berättar det? Nej.
Har Ekeroth utsatts för en utpressning från Dagerlind? "får jag inte mer pengar så läggs sidan ner..." hotet blev till verklighet. tror ni han berättar det.
Har Ekeroth utpressat Dagerlind.... "jag stänger ner sidan om du inte gör som jag säger".
Tror ni han berättar det....

Nej, jag tror att det är offerkoftan som åker på... "De var andra som var dumma mot oss...en hacker som vill oss illa för att vi berättar sanningen...."

Sanningen att det finns dumma invandrare.... burr.. huu uuuhuuu
Citera
2013-08-13, 22:01
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Det kanske funkar inom just vetenskapsvärlden där det som granskas antagligen är seriös forskning från seriösa institut. Tror inte att det görs peer reviews på varje text som skrivs inom ett ämne, liksom.

Avpixlat lever knappast efter vetenskapliga principer. Vem som helst kan skriva insändare dit eller bli skribent där, eftersom skribenterna enligt dem själva inte vet vilka de andra skribenterna är. Då är det viktigt att veta om personen som skrivit inlägget är schizofren eller sociologiprofessor, liksom.

De är inte skribenter... de är bloggerskor. Ingen skillnad på de och putmuns-kissie och blondinbella... Samma narcissiter.
Citera
2013-08-13, 22:05
Medlem
Vintergrisens avatar
Noterar att de på AP följt vissa råd i alla fall och skaffat CloudFlare.

Själva webbservern är fortfarande inte igång men:
http://avpixlat.info/
Citera
2013-08-13, 22:07
Medlem
TeoLogiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0llarnAiDig
Varför tror alla att bara för att man inte gillar Avpixlat och deras "journalistik" så är man en trogen följeslagare av kvällsblaskorna, i synnerhet Aftonbladet? Är det något som kommer automatiskt om man hänger mycket på Avpixlat?

Dom flesta hatar Aftonbladet, oavsett politisk läggning. Väx upp!

WORD!

Aftonbladet är skit. Köper ett eller två lösnummer per år, och det finns absolut ingenting av värde i papperstidningen. Kolla på aftonbladet.se och du har redan 90% av innehållet.

Nåväl, det betyder inte att jag ställer min på avpixlats sida.

Jobbar och är granne med en hoper "invandrare". Min enda slutsats är att idioter finns det överallt, och tyvärr går det inte att urskilja dem baserat på ursprung, hudfärd, religion, hårfärg, sexualitet eller skostorlek. Tyvärr...
Citera
2013-08-13, 22:09
Medlem
Jezebel82s avatar
Citat:
De är inte skribenter... de är bloggerskor. Ingen skillnad på de och putmuns-kissie och blondinbella... Samma narcissiter.

hahahahhahaaaaaa
Jag håller med! Klockrent! Du satte verkligen rätt titel på dom.
Kissie och dom försöker få gratis läppglans och dom på avpixlat försöker få gratis röster så att dom kan sno pengar och utnyttja vissa folk som arbetskraft...och dom som läser det och tror på det har så kass självkänsla att dom vill höra vilka lögner och förtal som helst bara dom framstår som bättre.
Så jävla genomskinligt.
Citera
2013-08-13, 22:18
Awaiting Email Confirmation
http://avpixlat.info/

This website is offline. The server may be down for maintenance, there may be a network problem, or the site may be experiencing excessive load.

Så där ja. Nu håller avpixlat på att fixa CloudFlare.
Citera
2013-08-13, 22:24
Medlem
72mms avatar
Citat:
Ah, så mycket hat. Att du orkar hålla på... Ska Kissie inte få blogga nu heller?

I dagens samhälle kan vem som helst publicera nästan vad som helst med vilken nivå på sanning, politisk vinkling och språklig kvalité som helst. Konsumenter av denna nya media måste lära sig kritiskt läsande. Det är allt. Lev med det.

Om allt det du häver ur dig om AP & Co. är sant så vari ligger faran? Allt kommer ju lösa sig när "Sverige vaknar" eller hur?

Förstår faktiskt inte vad problemet är.
Citera
2013-08-13, 22:28
Awaiting Email Confirmation
För fem minuter sedan kom jag in på en annan errorsida av Avpixlat.

Det verkar som att fågeln Fenix är på väg att resa sig upp igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in