2013-08-13, 19:56
Medlem
Någon som flyttat in på ryd alle? Hur ser det ut ?
Fräscht ? Stort ? Smutsigt? Sunkigt?
Citera
2013-08-13, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatten3c
Någon som flyttat in på ryd alle? Hur ser det ut ?
Fräscht ? Stort ? Smutsigt? Sunkigt?
Flyttade in i dagarna. Helt ok fräscht, allt annat än stort, inte smutsigt och inte sunkigt än så länge i alla fall.
Citera
2013-08-13, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dildotriss
Flyttade in i dagarna. Helt ok fräscht, allt annat än stort, inte smutsigt och inte sunkigt än så länge i alla fall.
Då är det inte så farligt. Skönt att höra att det ifallafall är rent. Förresten är det många som flyttar in nu eller?
Senast redigerad av Vatten3c 2013-08-13 kl. 21:32.
Citera
2013-08-13, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatten3c
Då är det inte så farligt. Skönt att höra att det ifallafall är rent. Förresten är det många som flyttar in nu eller?
Just nu är det ganska lugnt men det lär dra igång rejält till helgen då nolle-p drar igång i början av nästa vecka.
Citera
2013-08-13, 22:57
Medlem
Hallå alla Liu-are. Detta kan vara lite OT men jag frågar ändå. Jag tänkte flytta ner till min etta en vecka innan uppropet som är den 30e Augusti för att ha tid att kolla runt lite och så. Men jag har gärna lite kul också så min fråga är om jag kommer in på studentpubarna och så även fast jag bara har ett temporärt Liu-ID?
Citera
2013-08-13, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaasken
Hallå alla Liu-are. Detta kan vara lite OT men jag frågar ändå. Jag tänkte flytta ner till min etta en vecka innan uppropet som är den 30e Augusti för att ha tid att kolla runt lite och så. Men jag har gärna lite kul också så min fråga är om jag kommer in på studentpubarna och så även fast jag bara har ett temporärt Liu-ID?

Jag är osäker på om studentpubarna är öppna än då de, som namnet antyder drivs av studenter. Men det kan vara kul att komma ner innan och kolla in campus och stan!
Citera
2013-08-13, 23:31
Medlem
Ticklas avatar
Citat:

Visste inte ens att det fanns temporära liu-id. Men tror säkert det är okej om du snackar med vakten och inte är allt för full, du kan ju säkert bara visa ditt antagningsbesked annars också. Dom brukar vara schyssta

Välkommen till Liu snart med!
Citera
2013-08-13, 23:35
Medlem
Ticklas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnjaevel
Jag är osäker på om studentpubarna är öppna än då de, som namnet antyder drivs av studenter. Men det kan vara kul att komma ner innan och kolla in campus och stan!

Jodå dom borde nog allt vara öppna. Tekfak börjar ju sin nollning nu på måndag. Och nu till helgen är HG öppet och tror även dom har haft öppet stora delar av sommaren. Osäker på flamman dock.
Citera
2013-08-14, 06:44
Medlem
Tratts avatar
Citat:

De vanliga tekfak kan söka temporärt liu-id den 20 aug, du kommer få ett rött nollekort som ger dig inträde iallafall. Men det kortet får du första dagen efter uppropet.

Citat:
Ursprungligen postat av Tickla
Jodå dom borde nog allt vara öppna. Tekfak börjar ju sin nollning nu på måndag. Och nu till helgen är HG öppet och tror även dom har haft öppet stora delar av sommaren. Osäker på flamman dock.

Hörde något om översvämning på Flamman, att det skulle vara stängt en längre tid.
Citera
2013-08-14, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tickla
Tekfak börjar väl ändå nollningen på tisdag?
Citera
2013-08-14, 22:00
Medlem
anderzofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QQM04R
Tekfak börjar väl ändå nollningen på tisdag?

Ja, det stämmer. Nollningen börjar nu på tisdag den 20/8.
Citera
2013-08-14, 22:15
Medlem
Hur går det för alla blivande LiU-studenter?

Själv börjar jag känna mig som hemma här inne i stan och idag besöktes systemet här för första gången. Nu är det inte långt kvar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in