2013-08-13, 17:02
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateZekrom
http://www.gamereactor.se/nyheter/117824/Nvidia%3A+Grand+Theft+Auto+V+sl%E4pps+till+PC+i+h% F6st/?sid=6bdbecd4b0d26bfbffe934997f9e56a0

För de som tjatar om ifall det kommer till pc
Undrar vad Rockstar tycker om detta med tanke på hur noga dom är med all information som släpps. Jag tror och hoppas inte det kommer släppas i höst eftersom jag vill att dom ska få ut så mycket vinst som möjligt från konsol-marknaden innan PC-versionen kommer. Jag tror Rockstar tänker likadant och lär vänta till iallafall april-maj.

Citat:
Ursprungligen postat av Drev
SA kommer alltid att vara det bästa spelet utav hela Gta serien.
Hur bra V än blir.
Ok, messias.
2013-08-13, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
SA kommer alltid att vara det bästa spelet utav hela Gta serien.
Hur bra V än blir.

Det kan du verkligen inte säga innan du har spelat V.
2013-08-13, 17:13
Medlem
Drevs avatar
Jo, det kan jag. Tro mig
2013-08-13, 17:16
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Nya hemsidan är uppe med massa nya screenshots och annat gott.
http://www.rockstargames.com/newswire/article/51218/grand-theft-auto-v-official-website-update-visit-los-santos-blai.html

Edit: och nu kraschade den...
Senast redigerad av Ghost.B.C 2013-08-13 kl. 17:47.
2013-08-13, 18:02
Medlem
Jamaicamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Hoppas inte sidoaktiviteterna tvingas på oss i uppdrag, som vissa grejer i Red Dead Redemption, där det fanns flera uppdrag där man skulle valla kor, tämja hästar, ha kapplöpning, kasta hästskor och Gud vet vad. Det är mycket grejer i GTA-serien som för mig är helt ointressanta, typ bilracingen (den är ju ändå inte lika rolig som att rejsa från snuten) och sporterna.
Jag tror nog att Rockstar vill ha så mycket variation i spelet som möjligt. Om du nu känner att du blir "påtvingad en massa jobbiga grejer" så tycker jag du ska låta bli att köpa spelet öht.
2013-08-13, 18:08
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Ser ganska stort ut
http://www.rockstargames.com/V/img/global/home/lsbc/the-great-outdoors/s1.jpg
Senast redigerad av Ghost.B.C 2013-08-13 kl. 18:16.
2013-08-13, 18:15
Medlem
Jamaicamans avatar
EDIT: fantastiska screenshots!
2013-08-13, 18:26
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicaman
Jag tror nog att Rockstar vill ha så mycket variation i spelet som möjligt. Om du nu känner att du blir "påtvingad en massa jobbiga grejer" så tycker jag du ska låta bli att köpa spelet öht.

Haha, jag vill inte låta som en gnällspik, jag förstår bara inte varför man skulle vilja spela tennis eller handla med aktier i ett spel när man kan köra omkring och köra på rådjur, fly från bängen eller på andra sätt kaosa sönder stan (även om jag är löjligt nyfiken på alla kläder och tatueringar man kan skaffa, hoppas man även kan välja frisyrer och skägg)! I tidigare GTA-spel har man ju också kunnat t ex bowla, köra tåg, etc., men man har inte blivit tvingad till det. Jaja, i vilket fall kommer ju ändå uppdragen bara vara en bråkdel av speltiden, så det spelar egentligen ingen roll om de så skulle vara dödstråkiga
2013-08-13, 18:33
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Hoppas inte sidoaktiviteterna tvingas på oss i uppdrag, som vissa grejer i Red Dead Redemption, där det fanns flera uppdrag där man skulle valla kor, tämja hästar, ha kapplöpning, kasta hästskor och Gud vet vad. Det är mycket grejer i GTA-serien som för mig är helt ointressanta, typ bilracingen (den är ju ändå inte lika rolig som att rejsa från snuten) och sporterna.

På tal om detta. Det är ju en stor fördel att kartan är upplåst från början så att man kan fara omkring fritt lite som man vill i sin egen takt.
Å andra sidan behöver man väl en hel del pengar, vilket jag antar att man enklast tjänar genom uppdrag och sidouppdrag.
Att köpa kläder och uppgradera bilar kommer tydligen bli svindyrt i GTA V.
2013-08-13, 18:40
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
På tal om detta. Det är ju en stor fördel att kartan är upplåst från början så att man kan fara omkring fritt lite som man vill i sin egen takt.
Å andra sidan behöver man väl en hel del pengar, vilket jag antar att man enklast tjänar genom uppdrag och sidouppdrag.
Att köpa kläder och uppgradera bilar kommer tydligen bli svindyrt i GTA V.

Tror man kommer utforska lite i taget ändå. Jag minns fortfarande när jag hade spelat San Andreas i någon vecka eller två, djupt nedsyltad i Los Santos-uppdragen och gängkrigen, när jag plötsligt råkade köra genom en järnvägstunnel och såg den gigantiska landsbygden på andra sidan och insåg att spelvärlden var jävligt stor
Pengar är ju sällan ett problem i GTA-spelen, dem tjänar man ju av bara farten. Om det sedan behövs lite extra cash för den där flashiga kostymen man vill köpa får man väl rånmörda någon stackars jävel
2013-08-13, 18:44
Medlem
Drevs avatar
Hoppas man kan fuska fram pengar

Det tar nog ett tag att få ihop nog med pengar för att göra en värstingbil, jämför med Saint Row 1.
Det gick inte speciellt fort att få nog med pengar för att köpa en dyr bil..
2013-08-13, 18:46
Medlem
Hundvalps avatar
Snö bekräftat?

http://i40.tinypic.com/116qrs2.png

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här