Citat:
Ursprungligen postat av
anonymSTHLM
Åldern på xbox:et ska inte spela någon roll. En internetuppkoppling är dock bra så att man får uppdateringar/buggfixar.
Jag förstår inte riktigt hur ditt xbox har laddat ner uppdateringar utan att vara kopplad till internet förr? Vad menar du då?
Tack för ditt svar. Ibland när jag köpt nya spel har det kommit upp ett meddelande om att jag måste ha en uppdatering, sedan visas en ruta som visar att det laddar, och så står det något i stil med "Installing updates", jag har antagit att det installerar något från själva spelskivan?
Kommer ihåg att det krånglade när jag skulle starta ett sprillans nytt spel för två år sedan, och det kom upp ett felmeddelande som sade att jag inte kunde spela spelet, men jag googlade felmeddelandets nummer och fick upp Microsoft support som kom med något skumt jävla tips (typ "öppna CD-luckan, stäng av konsolen, stäng luckan till hälften, starta konsolen") och sedan fungerade det bra och jag har inte stött på något liknande, men det är väl på grund av den incidenten som jag är orolig antar jag.