2013-08-12, 23:28
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Done. Ett rent test-PM, bry dig inte om innehållet, helt irrelevant.

Funkar inte! Jag ser att jag fått PM, men jag kan inte öppna det! Får testa det du föreslog! De som läser tråden får gärna testa att skicka PM till mig, jag säger till när det är grönt..

Så slipper du hålla på och PM hela tiden Q..

Edit: det räcker väl inte med att trycka på f5, det händer ingenting...
Senast redigerad av why123 2013-08-12 kl. 23:30. Anledning: .
2013-08-12, 23:33
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Funkar inte! Jag ser att jag fått PM, men jag kan inte öppna det! Får testa det du föreslog! De som läser tråden får gärna testa att skicka PM till mig, jag säger till när det är grönt..

Så slipper du hålla på och PM hela tiden Q..

Edit: det räcker väl inte med att trycka på f5, det händer ingenting...
Det räcker inte med att trycka på f5, det verkar inte hända något. Men du måste försöka öppna PM:et efteråt.

Kan du beskriva problemet mer exakt. Sitter du med inbox-listan framför dig och klickar på det PM som du vill öppna? Och inget händer?
2013-08-12, 23:34
Medlem
why123s avatar
Hur gör jag när jag ska uppdatera? Dessutom varför kan jag skicka PM, men inte ta emot?
2013-08-12, 23:36
Medlem
why123s avatar
Citat:
Det räcker inte med att trycka på f5, det verkar inte hända något. Men du måste försöka öppna PM:et efteråt.

Kan du beskriva problemet mer exakt. Sitter du med inbox-listan framför dig och klickar på det PM som du vill öppna? Och inget händer?

Nej, det knepiga är att längst upp till höger visar det att jag t ex har fått ett PM, men i inboxlistan syns ingenting..

Edit: Alltså jag kan inte se vem jag har fått PM ifrån!
Senast redigerad av why123 2013-08-12 kl. 23:38. Anledning: .
2013-08-12, 23:42
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Nej, det knepiga är att längst upp till höger visar det att jag t ex har fått ett PM, men i inboxlistan syns ingenting..

Edit: Alltså jag kan inte se vem jag har fått PM ifrån!
PM:et syns i listan, bara avsändarens nick saknas och du kan inte öppna det? Prova f5 när du tittar i listan och försök öppna det se'n.
2013-08-12, 23:45
Medlem
why123s avatar
Citat:
PM:et syns i listan, bara avsändarens nick saknas och du kan inte öppna det? Prova f5 när du tittar i listan och försök öppna det se'n.

Nej, PM:et syns inte i listan. Det syns bara vid kuvertet bredvid utloggningen. Det syns inget överhuvudtaget i listan..

Ah, vi får klura på det tills i morgon, och se om några briljanta ideér kommer fram. Men det måste bli ordning på det, för detta funkar ju inte.
Senast redigerad av why123 2013-08-12 kl. 23:50. Anledning: .
2013-08-12, 23:48
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Nej, PM:et syns inte i listan. Det syns bara vid kuvertet bredvid utloggningen. Det syns inget överhuvudtaget i listan..
Men hur kan det finnas en lista om det inte syns något? Är inbox-listan helt tom?
2013-08-12, 23:51
Medlem
why123s avatar
Citat:
Men hur kan det finnas en lista om det inte syns något? Är inbox-listan helt tom?

Nej, de gamla öppnade syns. Problemet började i lördags.
2013-08-12, 23:54
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Nej, de gamla öppnade syns. Problemet började i lördags.
Så du har en lista med gamla PM fram till i lördags, men sedan är listan tom. Och du ser vid kuvertet i övre högra hörnet att det finns ett antal oöppnade PM. Är det rätt uppfattat? I så fall kan jag inte hjälpa dig, tyvärr.
2013-08-13, 00:02
Medlem
why123s avatar
Citat:
Så du har en lista med gamla PM fram till i lördags, men sedan är listan tom. Och du ser vid kuvertet i övre högra hörnet att det finns ett antal oöppnade PM. Är det rätt uppfattat? I så fall kan jag inte hjälpa dig, tyvärr.

Nej, när jag är pigg i morgon så får jag öppna det som nytt ämne i dataforumet, för detta måste vara väldigt unikt..
2013-08-13, 00:03
Medlem
crillecrilles avatar
Jag har svårt att förstå vad problemet är utifrån beskrivningen, men som vanligt när det gäller problem med PM så är det viktigt att inte ha mer än en flik med FB öppen. Funkar det inte i inkognito heller?
2013-08-13, 00:14
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Jag har svårt att förstå vad problemet är utifrån beskrivningen, men som vanligt när det gäller problem med PM så är det viktigt att inte ha mer än en flik med FB öppen. Funkar det inte i inkognito heller?
¨
Hmm, inkognito? Men jag använder ju inte PM-funktionen på annat sätt nu än tidigare.. Skillnaden är bara det att om du skickar ett PM till mig, så kommer det visas uppe vid kuvertet vid logga in. Jag ser alltså att jag fått ett PM.

Men det syns ingenting i inboxen, helt tomt, (förutom de gamla öppnade, som inte är raderade). Så jag vet att någon skickat PM, men jag vet inte vem, för det syns överhuvudtaget ingenting.

Edit: Jag har använt det på samma sätt i nästan två år utan problem och nu....?
Senast redigerad av why123 2013-08-13 kl. 00:17. Anledning: .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in