2013-04-01, 00:33
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Minns jag fel eller levde inte Flashback kvar i vintertid under hela förra sommaren?
Du minns nog fel, eller hade fel inställning. Som jag minns det så fungerade det(för det mesta).
2013-04-01, 01:11
Medlem
System klockan fungerar halft här över står det att jag skrev detta inlägg 00:11 när klockan egentligen är 01:11 eller är det bara för mig?
2013-04-01, 01:20
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illuminati1337
System klockan fungerar halft här över står det att jag skrev detta inlägg 00:11 när klockan egentligen är 01:11 eller är det bara för mig?
Det är helt normalt att FB missar att det är sommartid. Om några timmar lär det vara i sin ordning igen.
2013-04-01, 01:23
Medlem
NirvanAs avatar
De inlägg som skrevs innan 00:00 står te.x som 2013-03-13 23:59 istället för Igår 23:59.....
2013-04-01, 02:33
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
De inlägg som skrevs innan 00:00 står te.x som 2013-03-13 23:59 istället för Igår 23:59.....
Visas omväxlande som "Igår" och med gårdagens datum. Brytpunkten verkar ligga vid klockan 23 så antagligen är det en sommartidsbugg.
2013-04-01, 13:58
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Du minns nog fel, eller hade fel inställning. Som jag minns det så fungerade det(för det mesta).

Jag har alltid "automatisk omställning till sommartid" och Stockholm som tidszon, men jag kan minnas fel, trots allt rätt längesen nu.
2013-04-01, 14:09
Medlem
LeonVances avatar
I menyn under logotypen står det "prenumerationer" men sidan man kommer till heter "kontrollpanel". Är det inte bättre för tydlighetens skull att det även står då "kontrollpanel" i menyn?
2013-04-01, 14:14
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
I menyn under logotypen står det "prenumerationer" men sidan man kommer till heter "kontrollpanel". Är det inte bättre för tydlighetens skull att det även står då "kontrollpanel" i menyn?
Nej, man kommer till fliken prenumerationer.
Om du klickar in dig på "kontrollpanel" som du finner när du för pekaren över verktygsikonen längst upp till höger så ser du skillnaden.
2013-04-01, 19:51
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
Nej, man kommer till fliken prenumerationer.
Om du klickar in dig på "kontrollpanel" som du finner när du för pekaren över verktygsikonen längst upp till höger så ser du skillnaden.

Ja, jag förstår vad du säger, men jag ser ingen skillnad, förutom att det står "prenumerationer" på den ena. Men annars är sidorna identiska. Skapligt onödigt eller?
2013-04-01, 19:55
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Ja, jag förstår vad du säger, men jag ser ingen skillnad, förutom att det står "prenumerationer" på den ena. Men annars är sidorna identiska. Skapligt onödigt eller?
Nej, i PRENUMERATIONER finns kolumnen BEVAKNING. Det är andra kolumner i Kontrollpanelen.
2013-04-01, 20:09
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nej, i PRENUMERATIONER finns kolumnen BEVAKNING. Det är andra kolumner i Kontrollpanelen.

Ok så bra då!

En bugg är dock att det i prenumerationer inte står vilken forumdel tråden tillhör, utan istället vem som skapat den. Jag skiter fullkomligt i vem som skapat tråden, jag vill veta vilket forum den tillhör.
2013-04-02, 23:47
Medlem
Tirs avatar
Problem med dubbla poster...

Är lite halvny här, men bestämt mig för att aktivera mig i forumet istället för att bara lurka forumet. Dock upptäckt att jag postar inlägg som inte kommer upp på direkten, så av ren reflex så postar jag ett nytt inlägg på direkten. Men sedan några sekunder senare dyker första inläget upp. Har jag för mycket ADHD eller är det så rent allmänt att forumet inte uppdateras 100% i realtid?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in