2013-08-12, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Mig veterligen har det alltid varit "motsättningar" mellan rasister och invandrare... inte oss andra svenskar... jag har ingen konflikt.

Konflikten verkar rasisterna se... det är ni som hatar, inte vi andra.

Att det finns idioter som hatar svenskar... ja, jisses det är väl inte så konstigt... det finns 1,5 miljoner invandrare i sverige.
Hur många av de hatar svenskar? Beväpnar sig och går ut och krigar... var finns kriget?
Var sker slagen?

Mig veterligen är den bilden påhittad av rasister och nazister och sektmedlemmar...

Vi andra jobbar med invandrare, jag anställer invandrare i mitt företag och jag har inget krig... inte mina kunder heller som ibland är invandrare. Har inga krig med de.

När jag går ner på Götgatan och på alla de restauranger som är utländska ser jag inga krig.
De upplopp som sker beror inte på hatet mot sverige... det beror på frustration med polis, mellan krimienella gäng...

Krigen mellan kriminella MC-gäng skyller du det på sverigehat också..?
Är du nöjd med att Sverige är våldtäktslandet no2 i världen?

Det finns invandrade medborgare och invandrade motborgare, har du tillräcklig kognitiv förmåga för att särskilja dessa två grupper, och tillika särskilja de som driver upp motsättningarna i landet mellan olika grupperingar av svenskar och utlänningar?
Citera
2013-08-12, 21:09
Medlem
ORUNITIAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Om det nu stämmer...Vad blir det för konsekvenser för Janne Helin i så fall? Jag kan inte tänka mig att det ligger på en chefredaktörs bord att beordra it-attacker mot oliktänkande bloggar. Var det inte han föressten som beklagade sig över hur man cencurerar och förbjuder på nätet i Kia för några år sen? Och nu sitter alltså fanskapet själv och gör samma sak. Förutsatt att det stämmer.
Jo, visst var det Jan Helin.
Detta känns dock inte så jätte trovärdigt, men det skulle faktiskt inte förvåna mig.
Vad konsekvensen blir? Jadu, inte så stora skulle jag tro då han har ganska stor makt i Media-världen och skulle kunna göra hundratals artiklar om detta på Aftonbladet och lättlurade personer skulle ju självklart gå på det hela att Jan Helin är oskyldig.

Själv så håller jag mig neutral till att det skulle vara Jan Helin som ligger bakom detta, men jag börjar nästan tro det.
Citera
2013-08-12, 21:09
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
www.exponerat.info > ej att förglömma, då de publicerar den verklighet som hormedia hukar för.

http://www.exponerat.info/bevis-for-att-jan-helin-ligger-bakom-avpixlat-attacken/

Urk, att de publicerar den där uppenbara trollningen är ju bara pinsamt...

För övrigt tvivlar jag på att Janne ens kan ta sig in på IRC, det är nog lite för komplicerat för honom.
Senast redigerad av Aigis 2013-08-12 kl. 21:13.
Citera
2013-08-12, 21:10
Medlem
firewolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaLuxenburg
Det ska bli kul när det effter några dagar står klart att detta inte handlar om en atack från ryska maffian ( det påståndet av avpixlat är enormt löjligt och pinsamt) utan att det rör sig om att AP inte har betalat alla avigifter.

Tänkte också tanken, eller att de helt enkelt har lagt ned. Det hela verkar mystikt då inte ens deras moderatorer visste vad som hade skett och informationen var väl minst sagt bristfällig från redaktionen innan idag, varför sånt hemlighetsmakeri i så fall? Vet inte om jag tror på detta med ddos attacker riktigt,verkar helt klart annat som spökar i bakgrunden.
Citera
2013-08-12, 21:11
Medlem
Nazists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Översätts verkligen chefredaktör till CEO? I vilket fall som helst så kan det vara CEO för Schibsted som avses. Och i båda fallen så är det som sagt osannolikt att konversationen har någon verklighetsförankring.

Med tanke på att jag utgår ifrån att "Jan Helin" i detta fall är en tonåring med svagt sinne för humor så räknar jag med att "CEO" endast refererar till "högsta hönset" på Aftonbladet, vilket Jan Helin sedan något år tillbaka är. "CEO" kan med någorlunda klumpighet i stegen översättas till VD, vilket jag antar är synonymt med chefredaktör på valfri blaska. Jag kan dock ha fel.

Jag tolkar även Schibsted som kapitalägare i detta sammanhang. Kapitalägare är inte samma sak som CEO. En CEO äger nödvändigtvis inte koncernen han är anställd av.

Samt, ja, allt är bluff och båg.
Citera
2013-08-12, 21:11
Medlem
MartinBrices avatar
Fake! SD nasarna som själva iscensätter detta! Vänta bara så ska ni få se hur dom skriker offer snart.

http://en.wikipedia.org/wiki/Reichstag_fire
Citera
2013-08-12, 21:14
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinBrice
Fake! SD nasarna som själva iscensätter detta!

Jaså? Det är nåt jippo inför en rea då eller?
Citera
Avslutad
I attacker som denna. Kan GM komma åt vilka som skriver för siten. Samt inkommande och utgående mail?
Avpixlade skribenter på Aftonbladets första sida imorgon??
Citera
Medlem
Citat:
Jan Helin: I'm back, I did talk with my CEO, this will happen.
Mycket roligt citat

Yes, this will happen! Destroy Bond now!
Citera
2013-08-12, 21:15
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borglig
I attacker som denna. Kan GM komma åt vilka som skriver för siten. Samt inkommande och utgående mail?
Avpixlade skribenter på Aftonbladets första sida imorgon??

Nej.
Citera
2013-08-12, 21:16
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DellMannen
700k som jobbar minst 1h/v
70k varav hur många med fler än 3 anställda? Pizzafuskare, kebabguskare i grav majoritet.

Riksdagens egna RUT fastslog 60.000.000.000 kr/år i KOSTNAD!
Då ingår inte samhällsservice som ex rättsystem/fängelse som domineras av blattar (besök valfritt fängelse!)

Pajas.

För att vara företagsledare så tycks du ha mycket tid en måndag att spamma flashback.

Går RUT till enbart invandrare?
RUT ser väl också till att saker och ting blir gjorda.

Jag är på semester och har tid.
Citera
2013-08-12, 21:16
Medlem
RevolverRoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borglig
Nej. Det enda som händer är att sajten är svåråtkomlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in