Citat:
Ursprungligen postat av
aimulaikon
Du som verkar tro dig veta hur världen ser ut. Hur sitter skygglapparna om du ser att motsättningarna mellan invandrare och svenskar ökar i samhället? Att någon sida driver på för att detta ska fortsätta eskalera? Tycker du i så fall att det är rätt och riktigt att man slår sönder ett samhälle på det här viset?
Mig veterligen har det alltid varit "motsättningar" mellan rasister och invandrare... inte oss andra svenskar... jag har ingen konflikt.
Konflikten verkar rasisterna se... det är ni som hatar, inte vi andra.
Att det finns idioter som hatar svenskar... ja, jisses det är väl inte så konstigt... det finns 1,5 miljoner invandrare i sverige.
Hur många av de hatar svenskar? Beväpnar sig och går ut och krigar... var finns kriget?
Var sker slagen?
Mig veterligen är den bilden påhittad av rasister och nazister och sektmedlemmar...
Vi andra jobbar med invandrare, jag anställer invandrare i mitt företag och jag har inget krig... inte mina kunder heller som ibland är invandrare. Har inga krig med de.
När jag går ner på Götgatan och på alla de restauranger som är utländska ser jag inga krig.
De upplopp som sker beror inte på hatet mot sverige... det beror på frustration med polis, mellan krimienella gäng...
Krigen mellan kriminella MC-gäng skyller du det på sverigehat också..?