Citat:
Ursprungligen postat av
Sebastard2
Jaha och vilka är ni? Jag är inte med i en firma och har inga planer på det heller. Du kan ha en poäng i vissa av dom sakerna du säger, men det är helt fel plats att diskutera det. Den här tråden går ut på att diskutera fotbollsfirmor i Sverige, samt info om deras aktiviteter. Jag kan inte se någon del där man ska diskutera det etiska kring det hela. Du verkar ju vara väldigt intresserad av exakt samma enformiga frågeformulering. Varför gör du isåfall inte en egen tråd där du för en gångs skull kan svar på dina frågor som ingen här vill svara på istället? Det skulle vara mycket mer produktivt än att störa oss andra som faktiskt vill läsa kring firmaaktiviterna i Sverige.
Du har helt rätt i sak men poängen är ju att det har startats sådana trådar men där är de det berör inte intresserade av att delta och på så sätt förklara/försvara sitt agerande.
Jag, som vanlig sportintresserad individ vill veta varför en förkrossande minoritet av fans ger sig själva rätten att förstöra för oss andra, skrämma oss på våra gator samt försöka styra lag och spelare och var annars än här når jag dem?
Dock så är det nog så att ingen här inne, just nu, är riktig grabb utan mer ungdomar som vill vara och är på väg. Jag har under årens lopp faktiskt pm:at med ett par mer seriösa grabbar som vänligt och utförligt förklarar sitt agerande och står för det. Schysst killar som dessutom undviker torg och att trasha krogar vilket känns mer som ett agerande av desperata småungar.
Så, nu ska jag nog göra som det nämns ovan, d v s låta er vara ifred igen så svara inte på min tokiga inlägg så försvinner jag.
Fridens,
M