2013-08-12, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B1897
Här har ni en tråd ni kan diskutera moral i. https://www.flashback.org/t220764

On topic: Gnaget fick det väldigt tungt nere i Malmö av de ja hört, bland annat en UN som torska hoodien och knäskålen.
Han som fick knäskålen urled var inte medlem i UN utan var oberoende som hoppade in ensam mot alla malmö så fick han en spark och knät paja. Försök inte få det till någonting annat. Sen måste det vara jobbigt för malmö när 100 ultras tar över deras krog och man gör ingenting förrens dom går och då lyckas man kasta in en bengal i vardagsrummet hos en av sina egna hahaha!
Citera
2013-08-12, 06:29
Medlem
DadoPrsos avatar
HAHAHA! Firman Bögs?

http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0207/30/NYHETER-30s15-huliganer-12_368.jpg

Ärligt talat har ni inget bättre för er?
Citera
2013-08-12, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DadoPrso
HAHAHA! Firman Bögs?

http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0207/30/NYHETER-30s15-huliganer-12_368.jpg

Ärligt talat har ni inget bättre för er?
Är inte den bilden från 90talet? Eller åtminstone tidigt (väldigt) 2000-tal.

Löjligt med folk som ska klaga på grabbar och undra varför "de inte gör nåt av sina liv". Folk har olika intressen men ni som klagar är alla trångsynta och jävligt fula.
Citera
2013-08-12, 11:24
Medlem
DadoPrsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Är inte den bilden från 90talet? Eller åtminstone tidigt (väldigt) 2000-tal.

Löjligt med folk som ska klaga på grabbar och undra varför "de inte gör nåt av sina liv". Folk har olika intressen men ni som klagar är alla trångsynta och jävligt fula.

För mig får ni gärna hålla på med era homoerotiska utforskningar. Jag förstår bara inte varför.
Citera
2013-08-12, 13:25
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Visst är internet bra, då kan man spela tuff utan att någon hittar en!
Absolut är det så, d v s jag skulle aldrig våga säga detta i ansiktet på någon då ni ju inte kan argumentera i sak eller diskutera utan tar till nävarna så snart någon "kränker" eran lilla sfär.
Citera
2013-08-12, 13:32
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Haha, ja för på fotbollssdagarna när det ska spelas en högriskmatch så brukar det vara allmänt krig ute i stan. Vissa tar med gevär och granater. Folk sprängs i bitar och att se kroppsrester, inälvor och enstaka ben ligga här och där har folk vant sig vid nu.

Ärligt talat, vem tar med sig barn eller åldringar in på krogen?

Kan du länka till där barn skadats relaterat till fotbollsvåld?
I våra ögon är det så ja, och jag fattar inte hur otroligt självupptagna ni är.

Nej, de gör inte det.... varför tror DU?

Orkar inte men det var ju några år sedan en tioåring fick en flaska i huvudet utanför Råsunda. Poängen är mer att hur förklarar jag för mina barn varför vuxna killar spöar, sparkar och hoppar på varandra mitt framför våran picknick eller dylikt. Jag vet att du inte har empati nog att förstå vad jag säger men sådant kan ge men för livet. Ni skiter i allt annat förutom era egna värderingar och sedan förklarar du bort det med dina helt oväsentliga överdrifter ovan. Patetiskt, som sagt!

Stå upp för erat våld men gör det där vi slipper se. Bryr mig mindre om ni spöar på varandra där ingen ser men, som sagt, då kan ni ju inte bli räddade av polisen. Fegisar!
Citera
2013-08-12, 13:36
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastard2
Du har skrivit samma moraliska sörja sedan tråden startades 2007. Tror du att någon huligan kommer att ändra sitt beteende på grund av dina regelbundna brandtal som dyker upp lite då och då?
Det handlar väl inte om moral? Slå varandra, det skiter jag i, men gör det där vi slipper ses och drabbas. Vad är problemet med det?

Underbart hur ni liksom inte klarar av att ens bemöta kritik. Det är grova överdrifter, "brandtal" och allehanda påhopp på mig och hur jag säger saker men sakerna i sig kan ni inte svara på?

Raka frågor kanske funkar:

1. Varför inte fler uppstyrda box borta från gator och torg? Det sker ju faktiskt och ska man tro era egna utsagor så blir det bra box också?

2. Är det inte lite töntigt att trasha krogar och slå sönder saker? Lite cowboys och indianer så där. Varför gör man detta?

3. Är NÅGON här inne med i en vuxen firma, på riktigt? Hand upp!
Citera
2013-08-12, 13:55
Medlem
Marmoth: Sa inte du för något år sedan att du skulle sluta skriva i den här tråden eftersom du inte kom någonstans? Kan dock ha blandat ihop dig med någon annan.
Citera
2013-08-12, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SystemResearch
Marmoth: Sa inte du för något år sedan att du skulle sluta skriva i den här tråden eftersom du inte kom någonstans? Kan dock ha blandat ihop dig med någon annan.

stämmer. har för mig att marmoth är en tjej(!).
Citera
2013-08-12, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Det handlar väl inte om moral? Slå varandra, det skiter jag i, men gör det där vi slipper ses och drabbas. Vad är problemet med det?

Underbart hur ni liksom inte klarar av att ens bemöta kritik. Det är grova överdrifter, "brandtal" och allehanda påhopp på mig och hur jag säger saker men sakerna i sig kan ni inte svara på?

Raka frågor kanske funkar:

1. Varför inte fler uppstyrda box borta från gator och torg? Det sker ju faktiskt och ska man tro era egna utsagor så blir det bra box också?

2. Är det inte lite töntigt att trasha krogar och slå sönder saker? Lite cowboys och indianer så där. Varför gör man detta?

3. Är NÅGON här inne med i en vuxen firma, på riktigt? Hand upp!

Jaha och vilka är ni? Jag är inte med i en firma och har inga planer på det heller. Du kan ha en poäng i vissa av dom sakerna du säger, men det är helt fel plats att diskutera det. Den här tråden går ut på att diskutera fotbollsfirmor i Sverige, samt info om deras aktiviteter. Jag kan inte se någon del där man ska diskutera det etiska kring det hela. Du verkar ju vara väldigt intresserad av exakt samma enformiga frågeformulering. Varför gör du isåfall inte en egen tråd där du för en gångs skull kan svar på dina frågor som ingen här vill svara på istället? Det skulle vara mycket mer produktivt än att störa oss andra som faktiskt vill läsa kring firmaaktiviterna i Sverige.
Senast redigerad av Sebastard2 2013-08-12 kl. 14:40.
Citera
2013-08-12, 14:47
Medlem
Joni93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mffaren1994
stämmer. har för mig att marmoth är en tjej(!).

Är brudar en främmande för dig eller?
Citera
2013-08-12, 14:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Joni93
Är brudar en främmande för dig eller?

Finns ju inte många av dom här. Du och Marmoth är dom ända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in