Citat:
Höll mig iaf igår ifrån lyrican trots att de kändes som att ja inte skulle klara mer slängde i mig blev 30 stil men endå somnade ja inte...Idag pissdag igen...Men känner mig snällare idag bara helt känslig gråter för minsta lilla sak o ställde in middag med familjen som ja försöker reparera kontakten med efter tidigare missbruk av annat ( inte lyrican ja menar) Men ja kommer fan inte utanför dörren idag o på måndag ska ja jobba alltså de här e fan sjukt... Jag svär om man bara vetat vilken skit lyrica är alltså det borde verkligen inte få skrivas ut alls de här e fan inte mänskligt! Självklart försätter man sig i sina egna situationer o då får man ta smällarna men läkare borde veta bättre jag var ju på behandlingshem av en enda anledning o de var för o bli så ren som möjligt från droger ÓCH mediciner...Alltså verkligen en BIG UP till alla som klarat detta... Och nej nedtrappning är för sent ja körde CT...Enda positiva att man går ner lyricakilona iaf...
måste ju se nått positivt iaf..
Någon som vet varför stilnoct slutat fungera trots att jag inte ätit de på jättelänge? 30 igår o somnade endå inte kan de vara att kroppen inte tar emot ämnet eller nått? de funkade när ja tog flera förr i tiden nu hände de verkligen inget... Till o med imovan funkar bättre o immisar brukar inte bita på mig...
De känns faktiskt skönt att veta att det är flera som gått igenom samma sak ( missförstå inte) men annars hade man nog trott att de är en sån här vekling man är... Ja verklighetsuppfattningen suger men den går upp o ner hela tiden...Ibland känner jag mig normalare o vågar svara i tel o vissa ggr vågar ja inte ens svara när de ringer fast de inte ens är dolt nr.. Och jag ör i "vanliga" fall den hårdhudade gamla "kickersbruden"Som aldrig vikit mig för nått...UTÅT sätt...innåt har ja mått dåligt men de är helt sjukt man lär känna sig själv på nytt igen typ..svängigt som fan e de...Sen har jag borderline och adhd också och jag tar inte ritalinet heller så ja vet inte om borderlinen börjar visa sig mer nu utan mediciner också.. :/ men som sagt Lyrican värsta av ALLT ja klivit av...Tack för allt stöd nu ut o ta en cigg....( inte ens de smakar gott längre men bara för att göra nått)