Citat:
Ursprungligen postat av
Tjackad-Tullare
håller med.. lär ju bli mer snutar o skit också...
Det blir det ändå serru
Hur lite än festivalarrangörerna, gästerna och kanske polisen själva vill vara där.
Det blev 70 narkotikabrott på 11000 man under 5 dar. Det är inget, sen skulle jag tippa på att de flesta åker fast när de rullar och röker CB. Då det luktar, syns och "tar tid". Samtidigt är det ju den mest utspridda drogen. Även om i mitt camp så poppade fler MDMA än rökte CB
Citat:
Ursprungligen postat av
dinga
Fick höra från några vänner att festivalen halvt tappat sin själ, att det bara är fulla kids som springer omkring. Faktumet att fjortisarna från min gamla klass åkte dit för första gången iår säger en del det med. Kan man åka dit nästa år utan att känna som om man är på siesta?

Hur många år har dina vänner varit där och vad är emmabodas själ?
Jag träffade inte någon otrevlig på Emmaboda, jag var alltid välkommen, jag fick så otroligt mycket positiv respons för mig som människa, jag kunde dansa som en galning utan några förhinder, om man råkade gå in i folk eller bli puttad var det alltid ett lika trevligt ursäktande.
Jag fullkomligt avskyr folk som ser ner på åldern (fast det kanske mer är personligheten du ser ner på?)
Ja Emmaboda har torrbollar och fjortispack (likt alla festivaler), men Eboda-andan is still going strong
Jag har aldrig varit på Siesta men åk till emmaboda det är: Dräggit, kärleksfullt, Öppet, drogliberalt, Underbart och Skogsscenen är så jävla mäktig på kvällen!