Citat:
Ursprungligen postat av
PetaFlux
Jag tror inte att det handlar om något hat.
Jag röstar på SD och jag tycker att många som kommenterar på avpixlat är helt efterblivna, många av inläggen som avpixlat själva författar, är också klara brott mot HMF.
Stödjer man ett parti som förespråkar hårdare brottslagstiftning, så ska man faktiskt hålla sig till lagen själv.
Annars är man bara efterbliven, jag tycker att det är bra att den skitsajten är nedstängd, jag hoppas att den aldrig kommer upp igen.
Fyfan, är det så här dagens SDare ser ur, bryr sig om HMF. Hur fan kan du acceptera en lag som strider mot det fria ordet och rätten att få yttra sig som man vill, en lag som är till för att skydda alla rasfrämlingar som inte har nåt i landet att göra från första början. Jag är glad att jag övergav SD, ser flera SDare på flashback som låter som dom värsta miljöpartisterna.
Varför är du glad att den har stängt eller vad som exakt hänt? Nu är jag inget fan av avpixlat och besöker den princip aldrig men jag stöttar självklart folk som utmanar mediamonopolet och sprider rasism. Även fast sidan är väldigt judisk, likt SD.
Liberaliseringen av SD visar sig, när dom får väljare som dig.