Citat:
Ursprungligen postat av
Eyebrid
Det är så hemskt att se hur en del uttrycker sig här :/
Hur kan man skriva nått så okänsligt som
- vanligt bögmord.
Vilken läggning Jens hade har väll absolut ingen betydelse, jag är också gay så det vore "av mindre betydelse" då ifall jag skulle bli nästa "tråd" här?
Jens var en ofattbart ödmjuk och kärleksfull person med världens största hjärta, lärde känna Jens för några år sedan och i februari bestämde vi oss för att testa en dejt, men som vänner var det svårt att se bortom vänskapen om ni förstår hur jag menar så vänskapen körde vi på istället, sen träffade han Stefan . Hur som helst, Jens liv var inte mindre värt eller betydelsefullt för att han var gay. Det som hänt är fruktansvärt på alla vis, att den man älskar och delar sitt liv med blir ens baneman är vidrigt!
Vila i frid älskade Jens
Allt handlar om fördomar , rädsla o inskränkthet.
En människas handlanden o psykiska hälsa har absolut inget att göra med dess sexuella läggning. Idioter som SN finns i alla sammhällsskikt, religioner, hudfärger, sexuellaläggningar mm.
Och ingen kan komma o säga att man skulle genomskåda en sådan individ utan att det ändats är " svaga" människor som faller för dessa. Finns människor över hela världen som livnär sig på att dupera, solovåra o blåsa andra. Fruktansvärt att JJ skulle råka ut just för en sådan.