• 1
  • 2
2013-08-11, 14:53
Medlem
TheLoneRangers avatar
Hej flashback, Behöver er hjälp!

Blev hotad för ungefär 3 veckor sen, Det var i Juli iallafall. Jag blev hotad på pengar och lite annat skit, Dock så vill jag INTE anmäla då jag vet att det blir värre .. Var själv en buse i mina yngre dagar och gjorde allt möjligt. Saken är den att jag vill lämna allt bakom mig, Orkar inte med sånt här.

Så därför vill jag flytta(?) Som jag skrev orkar inte med sånt här, Vill inte anmäla och inte betala då jag inte har den summan pengar. ''Dom'' är i äldre ålder över 25 iallafall, Men dock så vet jag att det inte är några vargar som jagar mig livet ut, Utan försöker nu bara. Vill fan inte åka på ett återfall i den kriminella världen därför har jag valt att backa undan denna gången. Juste kanske ska säga att dom kräver pengar av mig för INGEN anledning. Absolut ingen alls, Känner inte dem. Men hört talas om nån av dom.

Vad hade ni gjort ifall ni inte hade velat anmäla eller betala?
Vilka städer är trygga och trevliga?
Citera
2013-08-11, 15:01
Medlem
rootswallers avatar
Österlen är tryggt och fullt av trevliga småbyar/städer. Förstår dock inte varför du inte vill anmäla. Som du själv uttryckt det verkar de inte vara "vargar".
Citera
2013-08-11, 15:05
Medlem
TheLoneRangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rootswaller
Österlen är tryggt och fullt av trevliga småbyar/städer. Förstår dock inte varför du inte vill anmäla. Som du själv uttryckt det verkar de inte vara "vargar".

Vem som helst kan bli en ''varg''. Om jag hade anmält kommer deras kompisar efter ist, Sen om jag anmäler dom, Kommer deras kompisar osv. Då står jag på ruta 1 igen fast med ännu mera problem. Haha satt faktist själv och kollade lite på Österlen. Tar hälldre en fegis stämpel i pannan den här gången än att gå in med fullt artilleri.( Några fler städer? )
Citera
2013-08-11, 15:21
Medlem
Norrtälje eller Karlstad händer det ju aldrig något elände i tycker jag.

Mariefred är en väldigt fin stad
Citera
2013-08-11, 15:23
Medlem
TheLoneRangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinclaire
Norrtälje eller Karlstad händer det ju aldrig något elände i tycker jag.

Mariefred är en väldigt fin stad

Mariefred och Karlstad lät mera lockande är Norrtälje haha, Mariefred ligger rätt bra till faktist.
Citera
2013-08-11, 15:26
Medlem
Låter mest som en dålig ursäkt du slänger dig med för att inte framstå som en mes. "Jag var en riktig buse, men vill inte trilla dit igen". Herregud, knacka ett par knäskålar med hammare så statuerar du ett exempel, och om det är skäl nog att återfalla i kriminalitet så är du patetiskt svag.
Citera
2013-08-11, 15:30
Medlem
TheLoneRangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenkvarts
Låter mest som en dålig ursäkt du slänger dig med för att inte framstå som en mes. "Jag var en riktig buse, men vill inte trilla dit igen". Herregud, knacka ett par knäskålar med hammare så statuerar du ett exempel, och om det är skäl nog att återfalla i kriminalitet så är du patetiskt svag.

Haha kom igen, Framstå som en mes? (Precis den vägen jag väljer att ta, Och precis det jag skrev fast i ett annat ord val?) ''Tar hälldre en fegis stämpel i pannan''

Edit: Ajo för det spelar ju så stor roll på Internet ifall jag är en mes eller inte? Och patetiskt svag .. Tyck vad du vill, Men jag vill inte hamna i skit då jag kommit bort från allting, Tills detta hände. Skrev endast att jag var en buse i yngre dagar för jag inte ville ha kommentarer som tex. ''Slå på dom'' osv. Så då får jag gärna va en mes ifall det är så Inga problem!
Senast redigerad av TheLoneRanger 2013-08-11 kl. 15:43.
Citera
2013-08-11, 15:47
Medlem
Flytta till norra Norrland, trygg, lugnt och med nog jobb att du kan åka ner och kasta pengar i nyllet på idioterna.
Citera
2013-08-11, 15:50
Medlem
TheLoneRangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shellamala
Flytta till norra Norrland, trygg, lugnt och med nog jobb att du kan åka ner och kasta pengar i nyllet på idioterna.

Hm, Norra Norrland! Vart ungefär? Har så sjukt många städer i huvudet nu men det lät riktigt jävla bra faktist. Även fast det är galet långt ifrån, (Kanske ännu skönare pga utav det). Och finns det verkligen nog om jobb där?
Citera
2013-08-11, 15:51
Medlem
det är inte fegt att backa undan? det är inte fegt att ta avstånd från knäppa lekar....

men var det en engångsföreteelse eller har de hänt fler gånger, varför inte göra en anmälan och stå för det men sedan flytta?

anledningen till att göra anmälan är ju att dessa inte ska kunna göra så mot någon annan dvs gör du anmälan och står upp är du en stor hjälte i vanligt folks ögon och först då börjar vanligt folk tro att du på riktigt tagit avstånd från ditt tidigare liv..... nå men du kanske inte proccessat färdigt ditt tidigare liv helt å hållet men vill ha en ny chans till å bli badest maddafakka evvah ..... aja.... bara du inte kommer hit så (dalarna)
Citera
2013-08-11, 15:51
Medlem
SoTireds avatar
Vet du vad dom pysslar med annars så framea dom för det istället.
Lämna ett narkotips till exempel.
Citera
2013-08-11, 15:57
Medlem
TheLoneRangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajdz0r
det är inte fegt att backa undan? det är inte fegt att ta avstånd från knäppa lekar....

men var det en engångsföreteelse eller har de hänt fler gånger, varför inte göra en anmälan och stå för det men sedan flytta?

anledningen till att göra anmälan är ju att dessa inte ska kunna göra så mot någon annan dvs gör du anmälan och står upp är du en stor hjälte i vanligt folks ögon och först då börjar vanligt folk tro att du på riktigt tagit avstånd från ditt tidigare liv..... nå men du kanske inte proccessat färdigt ditt tidigare liv helt å hållet men vill ha en ny chans till å bli badest maddafakka evvah ..... aja.... bara du inte kommer hit så (dalarna)

Det är första gången! Vet inte faktist känner bara att jag inte vill anmäla just nu och att det inte är lösningen, Ajo det är sant faktist så dom inte kan göra saker mot andra, Men njea. Tror faktist inte dom är såna som slutar efter en anmälan direkt. Nej aldrig i livet att jag gör något dumt igen, Sätter inte mig själv i den sitsen igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in