Citat:
Ursprungligen postat av
brutefish
cbc!

ack ack ack...så bra den var.
var du på cbc? det är så jääävla drygt att det var så mycket oneoffs och andra superrariteter där.
JAG VILL HA ALLT DET IGEN!
Ja, jag var också på CBC. Den är fantastisk!
Rariteter ja, men så många oneoffs var det väl inte eller? Lite experiment visst, men tanken var väl knappast att de bara skulle vara för CBC (förutom några enstaka) och att de dyker upp i olika former.
Det mesta kan du ju fixa igen med lite trading - Funderar på att försöka få tag på just en vanilla/bourbon DL. Det är ju bara att skicka över lite surt till OooEsssAaaa
Jag skulle gärna haft Kuhnhenns Loonie Kuhnie som standardbira på fat

Tyckte tom att den slog Zombie Dust..
Jag gillar verkligen den avslappnade miljön med att man slipper alla kupong/pollett/betalsystem inne på stället och man har tid att prata med bryggarna m.m.
Det är ett givet återkommande event och nu i februari blir det nog en resa till SF och deras ölfestival