Citat:
Ursprungligen postat av
mypenisatrap
Om det är till någon glädje för dig så kommer fängelset fullständigt knäcka honom.
AJs mardröm är att inte får göra som exakt han vill. Så just nu ingår inte detta i hans plan, han vet bara inte om det ännu.
Det är inte ovanligt att självömkan leder in psykopater i depression, di har större självmordsbenägenhet än rikssnittet. Men det har å andra sidan ett gäng andra tillstånd också, såsom alkoholister, ADHD, manodepressiva, borderline, narkomaner, spelberoende etc.
Vet ej hur det är med sexmissbrukare dock !
Det finns så många program för dessa. När jag satt första gångerna på 80 - Talet fanns det inte bokstavskombinationer nu för tiden har varenda kotte det. Det enda jag inte kan uttala mig om är om ifall han hänger sig men dom kollar cellen hela tiden om du är den typen av människa. kanske t.om att han får göra den stora psykundersökningen har själv gjort den.
Ska du hoppas på att han hänger sig kommer det ske i Polen vet inte hur dom kollar fångar där?
Men han vet förmodligen inte där nere att kroppen är funnen eller vilka andra som sitter för detta brott.
P.s nu vet vi inte vad han har läst på nätet innan han gick in på Ambassaden i Polen.D.s
Det värsta straffet är häktningen innan han vet vad som Tutten vet. Sen när tingsrätten har sagt sitt då vet han vad han ska rätta sig till det brukar kännas som en lättnad.
Då släpps alla restriktioner.