2013-08-09, 21:03
Medlem
storbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Nu blev det besvärligt att svara men om jag säger så här. En kontroll av ägarna ger vid handa ett visst suspekt samband med en revisor som agerar på gränsen i vissa fall men det är T.S jag avser.

Men du, nästa gång du känner för att skriva något: Undvik att hinta om att du sitter på någon info utan att berätta mer om det.

Citat:
Ursprungligen postat av LouizCypher
Allvarligt talat. Av att ha tittat på psykfallets vänner och de andra Kent Ekeroth-figurerna som finns i Grästorp så borde den byn nomineras till WT-VM. De skulle klå vilken sydstat som helst med hästlängder. Vad kan medelinkomsten vara? Strax över bidragsgenomsnittet?

Det är som vilken annan byhåla som helst. Arbetslösheten här i Grästorp steg ganska mycket när Saab stängde igen.
Citera
2013-08-09, 21:04
Medlem
Tror ni att man får använda sin telefon där AJ är, och om så är fallet - tror ni han gör det?
Citera
2013-08-09, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Du läste mitt inlägg fel döms han för mord har han flera olycksbröder på kåken han blir knappast den första som mulat en brud. Sen finns det många på alla riksanstalter som gillar pajsare som han. Trotts att de flesta på kåken nu mer inte är blonda med blå ögon. Minst sagt.

Skulle det däremot visa sig att han har våldtagit Ida är det ingen som vill ta i han med tång.

Jag förstod ditt förra inlägg och även detta som att du ger det en möjlighet att AJ våldtagit Ida.
Jag menar på att det inte ligger i AJs natur att våldta.
Förutom den beskrivning av bakomliggande orsaker till detta, så hänvisar jag dig till hans historik.
Det finns inga domar, misstankar eller anmälningar om något sådant. Ej heller något skvaller, trots 22000 inlägg.
Så bli inte besviken när åtalet kommer att det inte innehåller våldtäkt, om du hoppas på en oangenäm vistelse i fängelset...
Citera
2013-08-09, 21:07
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruskit
Tror ni att man får använda sin telefon där AJ är, och om så är fallet - tror ni han gör det?
Jag känner inte till de polska reglerna, men jag har svårt att tro att det är tillåtet att använda telefon i häktet.
Citera
2013-08-09, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag känner inte till de polska reglerna, men jag har svårt att tro att det är tillåtet att använda telefon i häktet.

Samma restriktioner, där som här. Noll kontakt.
Citera
2013-08-09, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hjarnkoll
Samma restriktioner, där som här. Noll kontakt.

Men enligt en vampyr i tråden sitter man flera i en cell.
Så lite manlig beröring kan han nog snika åt sig innan onsdag ?
Måste klia ngt. fruktansvärt av saknad att få bada med di andre grisnassarna ?
Citera
2013-08-09, 21:17
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nutte59
Finns säkert många svin å kriminella som har ett jobb som dom sköter alldeles utmärkt, sen kan vi ju tycka vad vi vill om det.
Han lär ju inte få jobba som Pa efter den här fadäsen om han nu mot förmodan skulle bli friad. Men han kan nog se sig om efter nytt yrke. Kanske han bör vidare utbilda sig när han nu sitter inne så han kan få högskolepoäng.
Citera
2013-08-09, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Jag förstod ditt förra inlägg och även detta som att du ger det en möjlighet att AJ våldtagit Ida.
Jag menar på att det inte ligger i AJs natur att våldta.
Förutom den beskrivning av bakomliggande orsaker till detta, så hänvisar jag dig till hans historik.
Det finns inga domar, misstankar eller anmälningar om något sådant. Ej heller något skvaller, trots 22000 inlägg.
Så bli inte besviken när åtalet kommer att det inte innehåller våldtäkt, om du hoppas på en oangenäm vistelse i fängelset...

Är det som du säger så blir hans vistelse lika tråkig och händelselös som alla dom andras,Att mörda en kvinna är inte så högt i kurs som en bankomat sprängare eller någon som robbat ett värde men han får knappast stryk för det. Han kommer ut om 10- 13 år byter namn lever vidare som inget hänt.

Så vida inte Ida har släkt på just den kåken.
Senast redigerad av Bejrut 2013-08-09 kl. 21:29.
Citera
2013-08-09, 21:23
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Men enligt en vampyr i tråden sitter man flera i en cell.
Så lite manlig beröring kan han nog snika åt sig innan onsdag ?
Måste klia ngt. fruktansvärt av saknad att få bada med di andre grisnassarna ?
Kul att du väljer att citera mig du menar denna bilden! http://polscott24.com/wp-content/uploads/2011/07/polskich_wiezieniach_osob_3991665.jpg

http://www.niepelnosprawni.pl/files/www.niepelnosprawni.pl/public/zdjecia_2008/cela_bez_taryfy/mepi_041005_02.jpg
Han lär ha det skönt och mysigt i sin delade cellt.
Citera
2013-08-09, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redeyeddevil
Jag ser inget konstigt med att man kanske har skor på sig inomhus är väldigt vanligt att kvinnor har det. Speciellt när man vill känna sig lite extra snygg.

Visst är det så MEN då har man inte samma skor på sig inne som man hade ute. Man har med sig finskorna i en liten väska/kasse och byter om när man kommer in i hallen!!! Men med tanke på att det sociala arvet bland dessa herrar och deras damer och vänner så har de kanske inte lärt sig vanligt folkvett.
Citera
2013-08-09, 21:27
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Kul att du väljer att citera mig du menar denna bilden! http://polscott24.com/wp-content/uploads/2011/07/polskich_wiezieniach_osob_3991665.jpg

http://www.niepelnosprawni.pl/files/www.niepelnosprawni.pl/public/zdjecia_2008/cela_bez_taryfy/mepi_041005_02.jpg
Han lär ha det skönt och mysigt i sin delade cellt.
Han trodde nog att han skulle få ha det mysigt på ambassaden till svenska polisen hämtade honom.
Citera
2013-08-09, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Är det som du säger så blir hans vistelse lika tråkig och händelselös som alla dom andras,Att mörda en kvinna är inte så högt i kurs som en bankomat sprängare eller någon som robbat ett värde men han får knappast stryk för det. Han kommer ut om 10- 13 år byter namn lever vidare som inget hänt.

Så vida inte Ida inte har släkt på just den kåken.

Om det är till någon glädje för dig så kommer fängelset fullständigt knäcka honom.
AJs mardröm är att inte får göra som exakt han vill. Så just nu ingår inte detta i hans plan, han vet bara inte om det ännu.
Det är inte ovanligt att självömkan leder in psykopater i depression, di har större självmordsbenägenhet än rikssnittet. Men det har å andra sidan ett gäng andra tillstånd också, såsom alkoholister, ADHD, manodepressiva, borderline, narkomaner, spelberoende etc.
Vet ej hur det är med sexmissbrukare dock !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in