2013-08-09, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chilton
http://www.expressen.se/gt/36-aringen-kommer-till-sverige-pa-onsdag/

Jag tror nog AJ får försöka att reda ut dom stora missförstånden också....

Han vill ändra sin historia eftersom han förstår att den inte funkade. Kanske lägga mer skuld på polarna?
Citera
2013-08-09, 20:17
Medlem
Jag har nu här läst en massa scenarion om hur dessa tre loosers skulle ha agerat på mordnatten.
Men jag tror fortfarande att dumpningen var ett panik drag Pga. Ut av att det började ljusna!
Sen tror jag att AJ övertalade/tvingade de andra två att flytta på offret medans han som uppenbarligen direkt skulle bli huvudmisstänkt och därmed gav sig iväg på sin "hoj semester"
Tanken var väl att han skulle vara i långt i från offret medans de andra flyttade på liket.
Men av feghet eller snabba drag från polisen som började närma sig dem, skedde aldrig detta.
Dessutom tror jag ej de andra två visste vad som väntade dem, när AJ ringde in dem den aktuella natten. När AJ sen gav sig iväg tror jag modet svek dem.
Efter att AJ suttit anhållen och blev släppt är det inte säkert alls att trion vågade ha kontakt med varandra i risk för att synas ihop av polisen. Därmed kanske AJ känt sig säker och åkt på utlands semester!
Citera
2013-08-09, 20:22
Medlem
Powergirls avatar
Det finns en person som jag misstänker vet mer än vad som hittills har framkommit och det är en viss arbetsgivare.
Citera
2013-08-09, 20:27
Medlem
Jag la ett inlägg om AJ:s enligt mitt lögner.
Ingen respons kan tolkas som, att antingen talar han sanning, eller också har han sådan respekt på orten att ingen vågar yttra sig nu när han är på väg hem.

Vi som sett brottsoffer sedan 80-talet, kan även bidra med någon erfarenhet även vi inte finns på orten.
Citera
2013-08-09, 20:35
Medlem
Angående västnytt som jag skrev. Jag håll på att skriva inlägg samtidigt som jag lyssnade på nyheterna. Det kan vara så att jag har missuppfattat det. Då tar inte det som fakta så länge tills jag bekräftar detta.
Citera
2013-08-09, 20:36
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Det finns en person som jag misstänker vet mer än vad som hittills har framkommit och det är en viss arbetsgivare.

Menar du T*rgny Sörm*n eller familjen Be*g? Stämmer det att FH är personlig assistent? Fy för att ha den i sitt hus.
Citera
2013-08-09, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Gode Ull-Strumpa! Det är slöseri med tiden när du skriver till henne. Skit i henne! Hon är förlurad. Hoppas att hennes barn skall inte behöva växa upp i en miljö där kriminella som AJ är välkomna.

Tyvärr så har hon rätt, hon kommer försvara honom, och vad gäller hennes barn så säger jag bara stackars barn, där är det redan försent med tanke på hennes nya
Citera
2013-08-09, 20:46
Medlem
storbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Menar du T*rgny Sörm*n eller familjen Be*g? Stämmer det att FH är personlig assistent? Fy för att ha den i sitt hus.

Ja, han jobbar som personlig assistent. Jag har kompisar som är bekanta med honom.
Citera
2013-08-09, 20:52
Medlem
Powergirls avatar
Citat:

Nu blev det besvärligt att svara men om jag säger så här. En kontroll av ägarna ger vid handa ett visst suspekt samband med en revisor som agerar på gränsen i vissa fall men det är T.S jag avser.
Citera
2013-08-09, 20:55
Medlem
Citat:
Finns säkert många svin å kriminella som har ett jobb som dom sköter alldeles utmärkt, sen kan vi ju tycka vad vi vill om det.
Citera
2013-08-09, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
AJ är ingen våldtäktsman, han är milsvidder från det sadistiska tänk man lätt kan få för sig att en sådan här person besitter.
AJ har inga problem att manipulera tjejer till sex, tvärtom. Men du nåde om du som tjej lämnar honom annat än att han har bestämt sig...då är hans våld förvånansvärt aggressivt och snabbt, eller om du står i hans väg, eller inte lyder. Det finns ingen sadism i det beteendet, njutning, utan bara en omotiverad bestämdhet.
I AJs värld finns AJ och hans behov, inga lögner är för stora för att använda, inget våld är fel om det gagnar honom, ingen ånger finns - bara andras brister.
När de gamla vännerna sviker (och de gör dem till slut; NSF & nu Ida) så flyger han helt opåverkad till nästa blomhage.
Mamma står bredvid och hejjar på

Du läste mitt inlägg fel döms han för mord har han flera olycksbröder på kåken han blir knappast den första som mulat en brud. Sen finns det många på alla riksanstalter som gillar pajsare som han. Trotts att de flesta på kåken nu mer inte är blonda med blå ögon. Minst sagt.

Skulle det däremot visa sig att han har våldtagit Ida är det ingen som vill ta i han med tång.
Citera
2013-08-09, 21:01
Medlem
Förresten, jag vet att frågan var uppe för kanske 10 000 inlägg sedan, men finns granskningen av SVT där AJ:s mor pratar om nazi-flaggorna på pojkens rum någonstans online? Jag minns vagt att jag såg programmet och förfärades, men jag vill se det igen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in