2013-08-09, 19:47
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godspeed03
för den som inte har hängt med hela tråden och inte orkar, vem är bögmördaren?

Han kallas för SN i tråden.

Annars kanse du kan söka på ordet facebook i tråden och hitta lite länkar
Citera
2013-08-09, 19:47
Medlem
DirtyJobs avatar
Har kollat Hejaregatan 1-20 lite snabbt och kunde inte finna något intressant koppling via facebook fast möjligt att det kan vara rätt gata iaf för jag kollade som sagt snabbt och alla har inte facebook
Citera
2013-08-09, 19:48
Medlem
KinkyEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av extremtlagom
Och vem hyser efterspanade mördare på Hejaregatan?
Jobba nu flashback

Jag hittar ingenting intressant... när man jämför de som bor på Hejaregatan och SN:s Facebook vänner. Det kanske är nån han raggat upp på Grindr..
Citera
Medlem
Precis som jag misstänkte tog Stefan inte livet av sig och tog sig inte heller utanför landets gränser.

Skall bli intressant att se hur han försöker ljuga sig ur detta!
Citera
Medlem
Nazists avatar
Det verkar inte finnas någon närmre information om hur gripandet gick till, ej heller hur han bevistade området. Gömde han sig i skogen? Hade han bekanta i området han bodde hos? Är bilen upphittad?

Jag vill inte vara den som spär på en redan bisarr historia, men jag tycker det är smått obehagligt att den äldre försvunne mannen fortfarande (?) är borta. Kan SN helt enkelt ha utnyttjat en senil gammal mans oförstånd och tagit sig in i hans lägenhet för att ha någonstans att vara? Kanske även gjort sig av med den gamle gubben på köpet? Har vi ett andra mord att vänta oss?

Spännande historia, mitt i all tragik...
Citera
2013-08-09, 19:49
Medlem
Helikoptern beror på försvunnen dement äldre man.
http://www.unt.se/enkoping/aldre-man-saknas-annu-2540725.aspx
Citera
2013-08-09, 19:50
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calvincandie
UPPDATERING!

Fick ett samtal av en bekant som är Polis i Enköping att pojkvännen precis har blivit gripen.
Lär dyka upp i tidningen inom kort!

Tydligen befann han sig hos en bekant.

Tror du är synsk enligt artikeln så greps han vid 18:30 tiden visserligen skriver dom vid men du publicerade uppgifterna redan 18:14 så då borde det vara närmare 18.00

Bra jobbat Calvincandie.
Citera
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Skönt för Jens anhöriga att dom har en kropp att begrava och en misstänkt. Märkligt att dom som gillar samma blir lika utsatta som kvinnor som dras till kriminella och farliga män?

Jaha.. och män faller inte för farliga tjejer?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nazist
Det verkar inte finnas någon närmre information om hur gripandet gick till, ej heller hur han bevistade området. Gömde han sig i skogen? Hade han bekanta i området han bodde hos? Är bilen upphittad?

Jag vill inte vara den som spär på en redan bisarr historia, men jag tycker det är smått obehagligt att den äldre försvunne mannen fortfarande (?) är borta. Kan SN helt enkelt ha utnyttjat en senil gammal mans oförstånd och tagit sig in i hans lägenhet för att ha någonstans att vara? Kanske även gjort sig av med den gamle gubben på köpet? Har vi ett andra mord att vänta oss?

Bilen hittad enligt expressen.

Citat:
Även Jens bil hittades i samband med gripandet.

http://www.expressen.se/gt/man-gripen-for-mordet-pa-jens/
Citera
2013-08-09, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av godspeed03
för den som inte har hängt med hela tråden och inte orkar, vem är bögmördaren?

Stef*n N har som jag sagt på de andra bilderna som visats han ler men ögonen har samma uttryck
dom ser döda ut http://forumbilder.se/CF6AN/1006030-288533867951260-233307778-n.jpg
Citera
2013-08-09, 19:52
Medlem
BrunaBraxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazist

Ja, eller så är det helt sonika så att det vimlat av poliser på hejaregatan iom att mannen som försvann bodde där. Någon har sett detta och sätter det istället i samband med mördarjakten. Blev själv stoppad på vägen hem av en polisman som frågade om jag sett den äldre mannen, så de var uppenbarligen en uniformerad styrka ute i området. Men nu är det mycket "om" ,"kanske" å "Tänk om"..typ..
Citera
2013-08-09, 19:53
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coxear
Bilen hittad enligt expressen.

http://www.expressen.se/gt/man-gripen-for-mordet-pa-jens/

Det var ju ingen direkt överraskning direkt.
Ska bli kul och höra sen om det var pga den försvunna mannen, span sedan tidigare eller på vilket sätt dom fick tag på honom och bilen.

Nu får den som skrev att centrala delarna av Enköping var kollad ta på sig skämshatten och göra ett bättre arbete nästa gång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in