2013-08-09, 19:27
Medlem
BrunaBraxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Nej Hejaregatan ligger i Enköping. I stadsdelen Fanna närmare bestämt. Sedan så ska en gubbe ha försvunnit ifrån just den gatan. Sammanträffande?

Sammanträffandet ligger väl kanske i att det redan innan kryllat av poliser i närheten med hundar som letade efter den gamle mannen..så de hade väl lite flax oxå gissar jag..
Citera
2013-08-09, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunaBraxen
Sammanträffandet ligger väl kanske i att det redan innan kryllat av poliser i närheten med hundar som letade efter den gamle mannen..så de hade väl lite flax oxå gissar jag..

haha , ja dom kanske hade slumpen med sig där .
Citera
2013-08-09, 19:29
Medlem
Citat:

Ligger nog något i det. Så jag tror att det är med "hjälp" av sökandet av den försvunna gubben som polisen hittade St*fan.
Citera
2013-08-09, 19:30
Medlem
DirtyJobs avatar
Dom sk miljonprogram husen vad har dom för husnummer ungefär?
Citera
2013-08-09, 19:31
Medlem
Upthepalaces avatar
Ett annat bud är att det var i krokarna runt sjukhuset. Kanske på jakt efter medicin?
Enligt en reporter på AB jobbade SN på LSS boendet i Hummelsta när han senast var yrkesverksam, och som tidigare nämnts är Hummelsta en avkrok sen nya vägen byggdes. Känner han någon där kanske det är där han legat och tryckt, men haft behov att ta sig inåt stan.
Citera
Bannlyst
Skönt för Jens anhöriga att dom har en kropp att begrava och en misstänkt. Märkligt att dom som gillar samma blir lika utsatta som kvinnor som dras till kriminella och farliga män?
Citera
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Ligger nog något i det. Så jag tror att det är med "hjälp" av sökandet av den försvunna gubben som polisen hittade St*fan.

Jag tror ändå man haft span på bilen och att man antingen väntat ut S.N eller med hjälp av inre spaning lyckats koppla honom till nån exakt adress och därför så gick man ut med att bilen numera inte var lika intressant som tidigare.
Citera
2013-08-09, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob

Ingen aning direkt men man kan kika bit.ly/19Swkvp
Citera
2013-08-09, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob

9 och 11
Citera
2013-08-09, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Skönt för Jens anhöriga att dom har en kropp att begrava och en misstänkt. Märkligt att dom som gillar samma blir lika utsatta som kvinnor som dras till kriminella och farliga män?

Kommer inte in på FB någon som har en bild på Stef*n ?
Citera
2013-08-09, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Kommer inte in på FB någon som har en bild på Stef*n ?

Ser ut som en yngre lite gayigare Bruce Willis
Citera
2013-08-09, 19:36
Medlem
vanligajags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_wiseguy
Blev förvånad över att han fortfarande lever, d trodde jag inte faktiskt. Men till alla JJ:s vänner och bekanta: En liten tröst kanske kan vara att veta att med största sannolikhet så mår SN nu fruktansvärt dåligt, dels nu när han kommer till insikt med vad han har gjort, men mest tack vare en grym benzo-abstinens. Det är en abstinens med extrem ångest och den i samband med frihetsberövande är nog inte att leka med.

Skönt att dom fick tag i svinet iaf.

Dygnet-runt-bevakning. Högsta prio eftersom han är/kommer att vara suicidal. Kommer att åberopa psykos - stackaren....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in