2013-08-09, 18:28
Medlem
Men kan det komma ut i pressen då....*otålig*
Citera
2013-08-09, 18:29
Medlem
extremtlagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-tanten
Beror ju på ...kan ju vara den "bekante" som lyckats få dit polisen. Då händer ju inget. Men har den "bekante" hyst honom för att skydda honom så lär det ju en dom för skyddande av brottsling.

Det vore ju klockrent om ryktet visar sig vara sant, och att han är gripen.
En vän som spelar med GM, invaggar honom i trygghet och därefter, i det fördolda ringer snuten och vattnar...
Citera
2013-08-09, 18:30
Medlem
countrychicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myggan86
Bekanten kanske inte vill bli mördad som jens. .vi vet ju knappast hur SN betett sig emot denna människa som hållt honom skyddad

Men vill man slippa bli mördad så är väl steg ett att inte härbärgera en mördare hemma i flera dagar utan att se till att polisen kommer och plockar in kräket?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weissmuller
Det är inte alls otroligt att han försöker fly till Thailand, men Phuket som ju har mängder med svenskar bosatta där tror jag nog vore korkat. Någon lär till slut känna igen honom och ta kontakt med polisen.

Hur skulle han kunna fly dit? Han har inget pass och pass kan endast fås via polisstation där de kommer se att han är efterlyst. Killen är nog fast i Sverige och om han lever kommer han hålla sig undan ett bra tag. Troligen har han hjälp av någon som hjälper till att handla mat mm. För många har sett bilder på han och bilen så ger han sig ut blir han snart hittad.
Citera
Medlem
MrsBlaises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calvincandie
UPPDATERING!

Fick ett samtal av en bekant som är Polis i Enköping att pojkvännen precis har blivit gripen.
Lär dyka upp i tidningen inom kort!

Tydligen befann han sig hos en bekant.

I vilken stad?
Citera
2013-08-09, 18:31
Medlem
SpencerPratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av extremtlagom
Det vore ju klockrent om ryktet visar sig vara sant, och att han är gripen.
En vän som spelar med GM, invaggar honom i trygghet och därefter, i det fördolda ringer snuten och vattnar...

Den bekanta kanske var lika bra vän med SN som SN var med JJ. Tog in honom till en början men sen såg hen sidan på Facebook att det fanns pengar att hämta, så ring ring!
Citera
2013-08-09, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsBlaise
I vilken stad?

Sägs vara Enköping.
Citera
2013-08-09, 18:37
Medlem
extremtlagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerPratt
Den bekanta kanske var lika bra vän med SN som SN var med JJ. Tog in honom till en början men sen såg hen sidan på Facebook att det fanns pengar att hämta, så ring ring!
Än så länge har jag inte sett en giltig länk till en sådan hemsida på Facebook, men jag är bekant med verkligheten och betvivlar inte att en sådan sida existerar. Visst kan det vara som du säger.
( i så fall och givetvis, i kombination med det kollektiva paniksyndromet )
Citera
2013-08-09, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janooz
Polishelikopter, polisbilar samt journalister åker runt i stadsdelen Gånsta i Enköping just nu.
Letar efter den försvunna 80-åringen?

Blir en sväng med bilen
Citera
2013-08-09, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av extremtlagom
Än så länge har jag inte sett en giltig länk till en sådan hemsida på Facebook, men jag är bekant med verkligheten och betvivlar inte att en sådan sida existerar. Visst kan det vara som du säger.
( i så fall och givetvis, i kombination med det kollektiva paniksyndromet: D )

Sidan finns, jag har sett den...sök på "Hittelön", GM:s namn och offrets namn så bör du hitta den.
Citera
2013-08-09, 18:40
Medlem
Lafiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsBlaise
I vilken stad?
Menade kommentaren om att han är gripen *rodnar*
Kan informera att polishelikoptern går varm ovanför Haga i Enköping just nu, men jag hoppas det är i annat ärende och att du har rätt!
Citera
2013-08-09, 18:41
Medlem
dag-ottos avatar
Enligt en facebook-vän är St*fan gripen nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in