Citat:
Vem av Nastasic och Kompany hade han petat? Alltså, ni är bara löjliga, för ett halvår sen jämställde ni Arteta med Schweinsteiger, Vermaalen med Badstuber, Giroud med Mandzukic och walcott med Muller. Please.
Visst underskattade jag Bayern lite. Samtidigt tycker jag fortfarande att förra året var de mer starka som lag, än att de hade en överlägsen trupp. Jag tycker också att nog Kos och Cazorla hade tagit en plats i dagens Bayern. Det är inte direkt hjärndött.
Citat:
Du har inte tänkt på att Navas inte ens är nära Citys förstaelva?
Aguero-Dzeko/Negredo-Jovetic
Med Silva och Fernandinho bakom. Vem av dessa petar Walcott?
Jag vet inte hur tanken är att de ska spela. Jag tvivlar dock på att de kommer spela 4-3-3 med Aguero på en kant.
Citat:
Lugna ner dig nu. Jag satte inte Schalke, Inter, Benfica, Porto och Monaco som överlägsna Arsenal.
De 11 klubbar som är totalt överlägsna Arsenal just nu:
City
United
Chelsea
Juventus
Napoli
Dortmund
Bayern
Real
Barcelona
PSG
Shaktar
De övriga jag räknade upp tillhör samma klass som Arsenal, dvs. under toppskiktet. Lag som Schalke, Roma, Fiorentina, Benfica, Porto, Monaco...
Att du tycker att det är bissart att Shaktar tillhör en av världens bästa klubbar visar dina brister på fotbollskunskaper. Förra året slog man ut de regerande mästarna Chelsea ur CL och hemma i Ukraina sopade man mattan. Att spelare som Bernard väljer att bo i skitstaden Donetsk före London bara för att spela i Shaktar ist. för Arsenal säger väl allt.
Nej, du sade att de var lika bra eller bättre, vilket är fel. Titta bara på de senaste årens meriter, samt truppstyrkan i lagen.
Sedan kan du ju inte mena allvar då inget av ovanstående lag är "totalt överlägsna" Arsenal. Högst tveksamt om Napoli, PSG, Juventus och Schaktar ens är bättre.
Det är inte bisarrt att Shaktar är en av världens bästa klubbar, däremot är det bisarrt att du hävdar att de är
totalt överlägsna Arsenal. Åsikterna är väl enade om att Arsenal inte fick några bud på Bernard accepterade, så du ljuger ännu en gång.