Det här inlägget fick visst inget svar. I alla fall har inte jag sett något.
Om det har något med verkligheten att göra, skulle det kunna vara ett motiv, eller hur?
Det har ju förnekats, att AJ skulle haft något förhållande med IF, så svartsjuka skulle i så fall kanske inte vara något motiv. Vad var det då för "middag" de hade tillsammans på nattkröken? De kanske diskuterade "affärer"?
En affärstvist urartade till handgripligheter?
Polisen nystar förhoppningsvis i IF vandel. Nyckeln till mordet finns troligen där eftersom hela hennes värld (med undantag av barnen då) bestod av hel- eller i bästa fall halvkriminellt slödder.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kanel-Kalle
Vem va de som skrev detta?
Mvh
Ursprungligen postat av Fingertutan
Faktum var att när jag skulle länka detta så försvann texten, tjejen plockade bort det hon skrivit, men jag har texten kvar.
" Jätte tråkigt att hon miste livet så tidigt.. Men En sak som förmodligen Inte har kommit ut i pressen eller till allmänheten. I*a var med och rånade en smyckesbutik med 3 andra killar. Planen och överenskommelsen var att att allt skulle få 25% var av summan pengar dom kom över på rånet. När rånet var gjort så ville ena killen ha 50%, eftersom det va han som kom på planen. I*a satte sig emot detta, o tyckte det va fel. Och efter det så försvann hon..!? Just saying! Media har målat upp att det är så synd om henne mm, men kan tycka nånstans att om man är så dum som beblandar sig med såna människor och begår ett brott tillsammans, så får man "skylla sig själv" (missförstå mig rätt) Jag tycker väldigt synd om hennes barn, önskar dom all lycka i livet och skänker dom en tanke. Barn ska aldrig behöva va utan sin mamma! Nu vet ni iaf! Hoppas med att dom tar fast personen/personerna.. Men det finns alltid 2 sidor, och detta är en sådan sak som media kanske inte kommer att skriva (lr vet)..
Jaja, ville bara säga detta!"
Jag vet inget mer än att jag läste denna text och tycker det var väldigt skumt.