Citat:
Ursprungligen postat av
countrychick
Kan det vara för att media känner sig osäkra på vilken status deras förhållande egentligen hade? S har trots allt inte skrivit på Facebook att han har ett förhållande med J och S betecknar sig vidare som singel på alla knullsajter där han är medlem. Tycker själv att det är lite långsökt men man vet ju aldrig.
Personligen tycker jag att man har förverkat rätten att bli kallad pojkvän när man utnyttjar och mördat någon som uppenbarligen är tokkär i en. Man blir ju dessutom per automatik en expojkvän när ens partner dör.
Det var inte lite du fick med i det inlägget! S betecknar sig som singel på alla knullsajter han är medlem i

Hur många finns det?
För övrigt håller jag med dig om att man förverkat rätten att bli kallad pojkvän eller vän öht när man utnyttjat och mördat någon som man överhuvudtaget älskat med... Frågan är egentligen vilka intentioner han hade med förhållandet?
Vi vet inte heller hur pass mycket han "älskade"...
Jag tycker annars att det är tveksamt att bli kallad ex om ens partner dör en naturlig död (även om det är så juridiskt)... Det innebär att du t ex kan vara gift på morgonen, din man dör i en bilolycka eller hjärtinfarkt och på kvällen är du ett ex...
Håll med om att det känns knepigt..
Edit: Det måste vara ett verkligt utnyttjande eftersom han uppdaterade en av sina "knullsajter" efter han träffat J och fortfarande skriver att han är singel. Han skulle självklart plockat bort alla sina profiler på sådana sajter..