2013-08-09, 14:15
Medlem
Hittade ett fjärde nummer som är bekräftat hans. Slog in det på Eniro och fann detta:

personer.eniro.se/resultat/07383050**

(32)

Finns adress i Strömsbergs Bruk, vet dock inte hur gammal uppgiften är men två nummer finns där.
Citera
2013-08-09, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zilverlight
Han har gett skev av att må dåligt pga av tidigare cancer MEN sanningen är att han målade in sig själv i ett hörn då det upptäcktes att han förskingrat en hela del pengar från sin sambo mfl. Det var när allt skit kom fram som han försökte hänga sig.
Då finner jag det ganska troligt att han hänger nånstans nudå !
Citera
2013-08-09, 14:18
Medlem
RainbowBrights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiagnosAB

Dock undrar jag fortfarande över polisens sätt att uttrycka sig kring bilen. Att den är intressant men inte lika intressant längre. Jag kan liksom inte komma på någon scenario där detta är en logisk kommentar.

Det kanske är så att de vet att inte har bilen längre, men är fortfarande intresserade av iakttagelser för att reda ut var han uppehållt sig innan han gjorde sig av med den?
Citera
2013-08-09, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iaerik
Jo men polisen har ju varit på parkeringsplatsen för att kolla om bilen stod kvar.. Alltså har de ju antagligen tagit reda på mer information om parkeringen än bara kollat på ett kontoutdrag

Vart har du fått uppgiften på om de kollat parkeringsplatsen? Samt om pengarna skulle varit dragna i efterskott skulle detta ändra tidslinjen vilket betyder att varken bilen S eller J befann sig i Enköping den 26e
Citera
2013-08-09, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrainOfSheldon
Mycket viktig poäng! Har själv varit med om detta många gånger. Om jag har 200 kr på mitt konto och tankar bilen för 200 kr på Jet här i vår håla så kan jag sedan åka vidare till ICA och handla mat för samma 200 kr, eftersom det varken reserveras eller dras några pengar för Jet-tankningen förrän minst ett dygn senare.

Sen går det ju med att handla på ett kort om man kan koden...
Ingen kollar ju leg längre heller om han "fått" hans kort och "råka" kunnat hans kod...
Citera
2013-08-09, 14:21
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusse
Skit i Pride - de skulle till sthlm. Vad de tänkt göra där är ju ointressant eftersom mordet med all sannolikhet redan skett.

Då blev det helt plötsligt krångligt, ändå.
Citera
2013-08-09, 14:23
Medlem
Upthepalaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Det har ju framkommit i tråden att S har en del kontakter i Enköping.
Interrail2014: Du verkar ha lite koll i alla fall på vart han har arbetat vet du något mera kring honom och hans umgänge?

Yoga-Millan skrev ganska tidigit i tråden om en syster (häng nu inte ut henne) och jag kollade ifall hennes bostadsvärd anlitade Q-park vilket dom inte gjorde vad jag kunde få fram. Antingen var han inte där eller så parkerade han på något annat ställe. Men som jag förstår det så finns det inte så många platser i Enköping som Q-park sköter parkeringsövervakningen.
Sjukhuset verkar anlita Q-park att sköta övervakningen och om han har jobbat på nått LSS boende så kanske han haft koll på sjukhusets parkering.

Sist men inte minst så har han enligt Zilverlight varit på sexmöten i Enköping.

Vart har han varit och vart är han och bilen nu???
Bilen måste ju dyka upp snart och jag tror inte han har falskskyltat den osv utan den måste stå gömd eller dumpad på nått ställe.

Enköping är kollat. Bilen är inte här, iaf inte centralt
Citera
2013-08-09, 14:24
Medlem
Han var sist inloggad på Bodycontact 23/ 7 22.33....
Citera
2013-08-09, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demonen
Sen går det ju med att handla på ett kort om man kan koden...
Ingen kollar ju leg längre heller om han "fått" hans kort och "råka" kunnat hans kod...

Vi är redan inne på att S skulle åkt själv men börjar tvivla på om han ens var där den dagen, att beloppet bara dragits sent
Citera
2013-08-09, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Då finner jag det ganska troligt att han hänger nånstans nudå !

Ja jag tror han har tagit sitt liv.
Citera
2013-08-09, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrukostApan
Vart har du fått uppgiften på om de kollat parkeringsplatsen? Samt om pengarna skulle varit dragna i efterskott skulle detta ändra tidslinjen vilket betyder att varken bilen S eller J befann sig i Enköping den 26e
Det har skrivits på Aftonbladet.. Och allvarligt talat, tror ni att polisen bara kollar hans kontoutdragmlite snabbt och ser att han använt det på en parkeringsplats och sen inte brytt sig mer? "Aha, vi ser här att hm parkerat den 26:e någonstans.. Fast det skiter vi att kolla upp". Visst, polisen gör ofta misstag men det är klart att de kollar något sånt här, speciellt eftersom de varit så intresserade av bilen
Citera
2013-08-09, 14:29
Medlem
Det är ingen som tror att det kan finnas någon mer som är inblandad då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in