2013-08-09, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeepBlueEyes
Hqn hade nummer 0738305032 när han bodde här i Uppsalatrakten för två år sen. Och det numret har inte varit i bruk på väldigt väldigt länge.

Hmm, misstänkte det. Har två av fyra nummer som är mer aktuella och som han står som ägare för som fortfarande kan vara av intresse. Minst en av dessa måste ju polisen ha koll på medan resten förmodligen hör till bekanta till SN som dock SN stått för noterna.
Citera
2013-08-09, 14:40
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countrychick
Kan det vara för att media känner sig osäkra på vilken status deras förhållande egentligen hade? S har trots allt inte skrivit på Facebook att han har ett förhållande med J och S betecknar sig vidare som singel på alla knullsajter där han är medlem. Tycker själv att det är lite långsökt men man vet ju aldrig.

Personligen tycker jag att man har förverkat rätten att bli kallad pojkvän när man utnyttjar och mördat någon som uppenbarligen är tokkär i en. Man blir ju dessutom per automatik en expojkvän när ens partner dör.

Det var inte lite du fick med i det inlägget! S betecknar sig som singel på alla knullsajter han är medlem i Hur många finns det?

För övrigt håller jag med dig om att man förverkat rätten att bli kallad pojkvän eller vän öht när man utnyttjat och mördat någon som man överhuvudtaget älskat med... Frågan är egentligen vilka intentioner han hade med förhållandet?
Vi vet inte heller hur pass mycket han "älskade"...

Jag tycker annars att det är tveksamt att bli kallad ex om ens partner dör en naturlig död (även om det är så juridiskt)... Det innebär att du t ex kan vara gift på morgonen, din man dör i en bilolycka eller hjärtinfarkt och på kvällen är du ett ex...

Håll med om att det känns knepigt..

Edit: Det måste vara ett verkligt utnyttjande eftersom han uppdaterade en av sina "knullsajter" efter han träffat J och fortfarande skriver att han är singel. Han skulle självklart plockat bort alla sina profiler på sådana sajter..
Senast redigerad av why123 2013-08-09 kl. 14:58. Anledning: ..
Citera
2013-08-09, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeepBlueEyes
Om han är anhållen, borde väl polisen gå ut med det tycker man ju.

Dom kanske inte har gått ut med det i media ännu, men det är ju ändå 72 timmar innan häktningsförhandlingar och det lär vara ganska stort mediapådrag. Så, förmodligen så väntar dom nog med det.
Citera
2013-08-09, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mro1229
Hittade ett fjärde nummer som är bekräftat hans. Slog in det på Eniro och fann detta:

personer.eniro.se/resultat/07383050**

(32)

Finns adress i Strömsbergs Bruk, vet dock inte hur gammal uppgiften är men två nummer finns där.

Enligt intervjuer med Fredrik Federley så bodde han där tidigare i år men han talade om det som om han inte gjorde det längre.
Citera
2013-08-09, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Det har ju framkommit i tråden att S har en del kontakter i Enköping.
Interrail2014: Du verkar ha lite koll i alla fall på vart han har arbetat vet du något mera kring honom och hans umgänge?

Yoga-Millan skrev ganska tidigit i tråden om en syster (häng nu inte ut henne) och jag kollade ifall hennes bostadsvärd anlitade Q-park vilket dom inte gjorde vad jag kunde få fram. Antingen var han inte där eller så parkerade han på något annat ställe. Men som jag förstår det så finns det inte så många platser i Enköping som Q-park sköter parkeringsövervakningen.
Sjukhuset verkar anlita Q-park att sköta övervakningen och om han har jobbat på nått LSS boende så kanske han haft koll på sjukhusets parkering.

Sist men inte minst så har han enligt Zilverlight varit på sexmöten i Enköping.

Vart har han varit och vart är han och bilen nu???
Bilen måste ju dyka upp snart och jag tror inte han har falskskyltat den osv utan den måste stå gömd eller dumpad på nått ställe.
Jag tror inte att han har kvar så många vänner i Enköping, han har ljugit och bedragit så ingen vill ha kontaktmed honom. Den bekanta han hälsade på blev.nog väldigt förvånad när han dök upp hos henne.
Citera
2013-08-09, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foretagsspionen
Enligt intervjuer med Fredrik Federley så bodde han där tidigare i år men han talade om det som om han inte gjorde det längre.

Ff kände sn när han var tsm med killen innan min vän.. Alltså för mer än 4 år sen. Då bodde han norr om u-Sala i Tierp.
Citera
2013-08-09, 14:45
Medlem
Upthepalaces avatar
Just nu ligger en polishelikopter och hovrar över vattenparken i Enköping...
Rör sig långsamt mot Bredsand.
Citera
2013-08-09, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Yoga-Millan skrev ganska tidigit i tråden om en syster (häng nu inte ut henne) och jag kollade ifall hennes bostadsvärd anlitade Q-park vilket dom inte gjorde vad jag kunde få fram. Antingen var han inte där eller så parkerade han på något annat ställe. Men som jag förstår det så finns det inte så många platser i Enköping som Q-park sköter parkeringsövervakningen.
Sjukhuset verkar anlita Q-park att sköta övervakningen och om han har jobbat på nått LSS boende så kanske han haft koll på sjukhusets parkering.

S har knappast varit hos systern. Skulle förvåna mig extremt då tidigare bedrägerier om han begått bl a varit riktade mot henne, så hon påverkats negativt och mått dåligt. Kontakten med familje är knappast bra. Och vas jag vet har han ingen bror som jobbar i Polen.
Citera
2013-08-09, 14:47
Medlem
Upthepalaces avatar
Verkar ligga still över vattenparken/Korsängen nu.
Cirkulerar över ett litet område
Citera
2013-08-09, 14:48
Medlem
Polisen misstänker att J varit död i mer än två veckor.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17267776.ab

Va visst lite långsam... :-)
Citera
2013-08-09, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zilverlight
Ff kände sn när han var tsm med killen innan min vän.. Alltså för mer än 4 år sen. Då bodde han norr om u-Sala i Tierp.

Så SN ar bott i Tierp också?
Det var en nyhet i tråden.

Det var ju nån som hade siktat SN i Uppsala 2-4? Kan det vara så att han är i Tierp och trycker, om han nu känner till stället?
Det finns ju ett antal dagar där ingen vet var han varit. Jag tänker då att han gjort resan
Skoghall -> ? -> Tierp -> Uppsala -> Enköping -> ?
Citera
2013-08-09, 14:49
Medlem
Sn har även nämnt för en väldigt nära släkting till mig att han hört röster i skallen när han hade cancer... Om rösterna är/var kvar nu är oklart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in