Citat:
Säger det samma till dig din haschpundare! genom ditt missbruk är du indirekt skyldig tilll alla dödsfall och problem som finns pga knark. Du låter langare kunna leva på sitt langande då du stödjer dem att fortsätta locka svaga individer ner i fördärvet. herren förlåter inte vad du gjort! Du står redan med 1 fot i helvetet. Spelar ingen roll om du nu insett att du måste leva ett sunt liv och låtsas älska människor som du egentligen inte älskar. Pundare älskar bara sin langare! Bli hög på kärlek istället, kärlek mellan en man och en kvinna. Den sanna och tänkta vägen till lycka. Det var inte Adam och Evert som var de första människorna! glöm inte det.
Du måste förstå att sånt där inte biter på mig.
Jag är inte kristen, jag är inte muslim, jag är inte rastafari eller buddhist eller jude.
Jag är allt av det men ändå inget.
Jag har en GENUIN kontakt med gud, dagligen.
DU måste inse att bibeln är skriven av troende människor.
Det är INTE guds egna ord utan något så fjantigt som människors egna högst personliga tolkning av deras relation med gud.
När du bygger din tro på bibeln så bygger du din tro på människor.
Vilket är att svika gud.
Människan är blott ett barn så varför tillber du ett barns bok och tar barnens version av gud som din egen? Varför skapar du inte dig en egen relation med gud istället för att lyssna på vad människor säger?
Försök att få riktig, personlig, äkta kontakt istället. Han pratar med dig hela tiden om du är villig att lyssna.
Ingen bibel eller präst eller påve kan vara mer sann än din personliga kontakt med gud.
I övrigt tror jag inte du kan mer om droger eller homosexualitet än du "hört av andra" heller.
Det verkar faktiskt som att hela ditt liv är byggt av tillbedjan till falska profeter tyvärr.