2013-08-09, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Jag tänker Norge, av någon anledning. Inte helt långt från Karlstad och att där sätta sig på ett plan söderut med 50 loppor på fickan, kan man nog smita undan ett slag.

Problemet är dock att Stefan inte har något giltigt pass! I och för sig kan han flyga inom Schengen förutsatt att han har ett sådant ID. Skulle väl vara i Tjeckien man kan leva ett tag på 50lax.. men är Stefan smart nog för en sådan manöver?

Det är ju knappast en teori att utesluta iallafall. Ska bli spännande att se vart han återfinns senare. Tror inte han lyckas hålla sig undan allt för länge iaf.
Citera
2013-08-09, 02:53
Medlem
Lilla-Peniss avatar
Nyss hemkommen och såg att J är funnen död som jag förutspådde tidigare. Något förvånande så är pojkvännen inte längre misstänkt enligt aftonbladet utan nu handlar det istället om en vanlig vän. Kan någon ge en snabb update för jag orkar inte läsa igenom de 60 sidor som tillkommit under de senaste timmarna

Vem är vännen?
Citera
2013-08-09, 02:55
Medlem
[PHP][/PHP]
Citat:
Ursprungligen postat av Riddirot
Jag är lite nyfiken på att veta vad som handlades av SN och den som var med och handlade i Enköping.

Stefan var nog en riktig nymfoman, länken som lades upp tidigare är hans profil på QX. Den han har på BC är mer renodlad för just sex men andra typer av bilder. Han skickade även gärna filmer när han drog i ballen etc.
Till mig skrev han att han gillade "hårda tag" kan ju betyda vad som helst men i detta sammanhang inte så trevligt kanske
Citera
2013-08-09, 02:55
Medlem
Citat:
Jag är lite nyfiken på att veta vad som handlades av SN och den som var med och handlade i Enköping.
Kan det varit kläder? Med tanke på den icke existerande packningen. Vill också veta med om den S övernattade hos. Någon som vet något om systern? Osams pga S svineri? Man kan ju också fundera på om S missköt sig i yrket som vårdare, han tycks ju se till att skapa möjligheter att sno och luras.
Citera
2013-08-09, 02:59
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla-Penis
Nyss hemkommen och såg att J är funnen död som jag förutspådde tidigare. Något förvånande så är pojkvännen inte längre misstänkt enligt aftonbladet utan nu handlar det istället om en vanlig vän. Kan någon ge en snabb update för jag orkar inte läsa igenom de 60 sidor som tillkommit under de senaste timmarna

Vem är vännen?

Det är pojkvännen. De har formulerat om sig bara. Kanske för att anhöriga tycker det är bizarrt att läsa om "pojkvännen" i media.
Citera
2013-08-09, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilla-Penis

Vem är vännen?

Det är pojkvännen.

Det är bara media som förvirrar.

Sätter mina 10 cent på att pojkvännen tagit livet av sig med tanke på att han gjort försök tidigare så lär knappast det här göra honom mer levnadsglad.
Tips: Hittad i Jens bil inom ett par dagar, kolmonoxidförgiftad
Citera
2013-08-09, 03:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eyebrid
[PHP][/PHP]

BC

Vad står BC för?

SN har kanske brännt 50 lappar på Pride som var förra veckan.
Citera
2013-08-09, 03:07
Medlem
Lilla-Peniss avatar
Ok, tack.

Är det inte märkligt att "outa" pojkvännen i ett skede där Jens bara är försvunnen och polisen inte inlett en brottsundersökning och sedan "mörka" detta och kalla pojkvännen för "vän" när det handlar om mord? Känns nästan som att media avsiktligt försöker skydda SN!
Citera
2013-08-09, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korean
Vad står BC för?

SN har kanske brännt 50 lappar på Pride som var förra veckan.

BC=bodycontact.
Citera
2013-08-09, 03:17
Medlem
DigDeeps avatar
Citat:

...korvar i olika storlekar...

Nejdå... men iof intressant om det liksom bara var 2 Cocacola, chips och cigaretter....
eller något annat som tex svarta sopsäckar el liknande.
Citera
2013-08-09, 03:51
Medlem
DadoPrsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av largeman
polis ser nog skillnad på mord och självmord. och skulle nog inte utfärda rikslarm efter S om det var någon tveksamhet.

Jaså, jag minns mannen som anklagades för mord på sin hustru och som satt oskyldigt häktad ett bra tag ända tills polisen utredde dödsfallet ordentligt. Det visade sig nämligen att hustrun dödats av en älg.
Citera
2013-08-09, 04:01
Medlem
Lilla-Peniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DadoPrso
Jaså, jag minns mannen som anklagades för mord på sin hustru och som satt oskyldigt häktad ett bra tag ända tills polisen utredde dödsfallet ordentligt. Det visade sig nämligen att hustrun dödats av en älg.

Skickade älgen statusuppdateringar på facebook om att kvinnan mådde bra och att allt var under kontroll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in