Citat:
Ursprungligen postat av
myran1971
Som bror till Jens vill jag först tacka de seriösa personerna som engagerat sig i försvinnandet.
Jag ber er alla att fortsätta leta efter Jens bil som fortfarande är borta.
Nu borde man snart hitta bilen tycker jag med det pådrag som är.
Så länge "vännen" är försvunnen är han väldigt misstänkt i mina ögon men skall självklart inte dömas på förhand.
Det måste finnas personer som skyddar gärningsmannen och därför ber jag även er att träda fram så att vi anhöriga samt vänner får börja sorgearbetet på allvar.
Det som har hänt går tyvärr inte att få ogjort men det är aldrig försent att börja göra rätt.
Jens är älskad av många och det var en varm känsla mitt i all bedrövelse som jag fylldes av när jag såg alla som samlats för att hedra hans minne tidigare i kväll.
Och Stefan, om du nu är skyldig och läser detta här så kommer du aldrig att bli förlåten eller accepterad i detta jordeliv men du skall få en ärlig chans att förklara dig ...det lovar jag dig!
Hör av dig till polisen och vågar du inte det kan du iallafall dra ett meddelande till mig på Fb.
//Micke (bror till Jens)
Jag beklagar djupt hela familjens sorg, jag känner djupt för er alla.
Tack för att du letade dig in på detta ställe, flashback har inte alltid det bästa rykte, men här är många seriösa som engagerar sig med hjärtat. Ibland dränks det goda av en massa sorl, men kan man läsa förbi det så ser man.
Jag har just nu PM kontakt med ett par personer som hela kvällen har legat och kört runt i bilar för att leta efter Jens bil, jag hoppas att tråden här kanske kan leda fram till något.