2013-08-08, 23:24
Medlem
Eiraliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-tanten
Skulle vilja ha en skärmdump på det du säger dig se på J:s sida. Jag kan bara se sörjande människor. Jag ser alltså inga kommentarer om att ta lagen i egna händer. Du kan ju hinta under vilket inlägg på hans sida du ser detta typ????

https://www.ansikts*bok.com/photo.php?fbid=10152988522600551&set=a.10151051018 545551.772640.827230550&type=1
Citera
2013-08-08, 23:25
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Man säger att kroppen hittades "i anslutning till bostaden", vad betyder detta? Uppenbarligen inte i själva bostaden såsom jag uppfattat det.
Var bodde han - såg polisbilar vid Lillängsvägen...
Citera
2013-08-08, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av London_Calling
Vore det inte märkligt av S att ta livet av J först ochs edan av sig själv? I så fall bör han väl bara ta livet av sig själv, alternativt köra en Mats Alm.

.. fast sen verkar han ju inte vara en person som alltid handlar rationellt heller.

Med tanke på de statusuppdateringar som SN gjort på Facebook så hade han säkert inte tänkt att han skulle bli MGM öht. Hans plan har inte gått som han tänkt nu har myntet bytt sida.

Jag skulle inte bli förvånad om SN tagit sitt liv vid det här laget.
Citera
2013-08-08, 23:26
Medlem
Babydolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainOfSheldon
Jens skriver att han sålt sin lägenhet för 250.000 kr, att han ska åka till Cypern med älskningen om 10 dagar och att han och Stefan den 29 juli ska flytta in i nya huset (notera att "om 10 dagar" och 29 juli är samma dag. Mycket märkligt).

Hade för mig att det var den 29 Augusti som de skulle flytta in i nya huset, dvs en månad senare.
Citera
Medlem
Yoga-Millans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainOfSheldon
EN LITEN SAMMANFATTNING

Superbra

Vissa i tråden har efterlyst källa på Qpark biljetten

Pojkvännens telefon spårades i förrgår morse till en plats i Sverige och man kunde sluta sig till att det fanns anledning att söka efter bilen i Enköpingstrakten, där också Jens bankkort använts på en parkeringsplats. Det är de sista spåren som finns.
http://www.nwt.se/hammaro/article1354862.ece
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eiralicious
https://www.ansikts*bok.com/photo.php?fbid=10152988522600551&set=a.10151051018 545551.772640.827230550&type=1

Tog bort * i länken men den funkade inte. Något mer jag måste göra?
Citera
2013-08-08, 23:27
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Nej var i ett förråd i källaren om jag förstått det rätt .

Citat:
Ursprungligen postat av Eiralicious
I hans egna källarförråd och kroppen var övertäckt.

Tack. Det är väl en rimlig gissning att han legat död minst en vecka då.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vial
Därför det skulle vara så grymt intressant att verkligen få bekräftat (annat än som påstående) om/att det fanns biljetter. Fanns där inga biljetter så känns det jävligt planerat. Fanns där biljetter - ja då återstår frågan om det ogiltiga passet..

Men det känns som det här inte var ett passionsdrama eller liknande, utan något mycket mer planerat. Kanske inte att det skulle sluta med mord/död - men NÅGOT jävla skit känns det var planerat av CN..

Vad får dig att tro att det inte är ett passionsdrama?
Att han mördar honom i JJs hem och släpar ner kroppen i källaren känns knappast planerat. Inte heller att han med efterkonstruktion uppdaterar status på Facebook som visar att han är i Sverige.

Jag tycker det känns som ett passionsdrama och GM har fått panik och gör den ena idiotgrejen efter den andra. Dröjer nog inte länge innan han fast.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babydoll
Hade för mig att det var den 29 Augusti som de skulle flytta in i nya huset, dvs en månad senare.

29/8 stämmer enl J:s Fcb...
Citera
Medlem
KiaWs avatar
Länk till sammanfattning inlagd i trådstart.
/Mod
Citera
2013-08-08, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyStalberg
Vad får dig att tro att det inte är ett passionsdrama?
Att han mördar honom i JJs hem och släpar ner kroppen i källaren känns knappast planerat. Inte heller att han med efterkonstruktion uppdaterar status på Facebook som visar att han är i Sverige.

Jag tycker det känns som ett passionsdrama och GM har fått panik och gör den ena idiotgrejen efter den andra. Dröjer nog inte länge innan han fast.

Detaljerna och en känsla bara. Passionsdrama kan det nog vara såtillvida att SN panikreagerat när JJ upptäckt hur saker och ting var (handpenningen på huset etc). Men det är ju ändå ett planerat blåsande av J som SN ändrat sig åt då, och inte ett äkta passionsdrama (som kom "ur ingenstans")

Det känns som SN hela tiden haft en plan - även om den inte involverade död och mord. Men en plan som gick ut på att blåsa JJ. Även om planen slog fel och SN fick panik.
Citera
2013-08-08, 23:31
Medlem
Eiraliciouss avatar
Kommentarer under J*ns omslagsbild på Faceb där han ligger och gosar med St*fan.

L* B* Vidrig jävla bild. Brinn i helvetet St*fan!
för 4 timmar sedan via mobil · 12
U* K* fy fan
för 4 timmar sedan · 2
M* S*Hoppas det aset får lida!!!!!!!!!!!!!!!
för 4 timmar sedan · 2
M* A* Vidriga jävel Hur fan kunde han!!!!!!
för 4 timmar sedan · 2
Henr*k Engst*m J*ns du är saknad asså vi börja ses lite mer på sistone o de va kul att ha dig Som vän fan J*ns ... Och till dig St*fan det Bästa Som Kan hända dig är isol på häktet tills du dör vi är överallt spesielt på insidan och den lista du jusst exakt har hamnat på . J*ns RIP
för 4 timmar sedan via mobil · 2

J*S* Jävla äckel
för 4 timmar sedan via mobil · 1
T*W* Fyyyyyyy fan
Å* G G* må han i helvetet ska ni se kumla fixar han !!!
för 4 timmar sedan · 1
A* H* Bästa som kan hända Dig St*fan, är att polisen får tag på dig först. .
för 4 timmar sedan via mobil · 5
Henr*k Engst*m Du är döf St*fan tro mig du har starta ett krig Som kommer vara inanför Som utanför du är inte gömd nåhon stans du botde Sitra och Hoppas att farbror Hor blå hittar dig inan
för 4 timmar sedan via mobil · 4
Henr*k Engst*m Tro mig jag och mina vänner är monster du har gjort så vi alla har mist J*ns ojpjoj. :$

J* K* Ditt vidriga as.. Du tog ifrån oss J*ns, för det hoppas jag du aldrig mer får må bra igen. I would fucking end you!
C* CT T* Kommer krossa varenda litet ben på dig St*fan!
för 2 timmar sedan via mobil
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in