Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Ja AJ var väl "vän" med I*a också men det hindrade honom inte ett smack från att ha ihjäl henne (om det nu är AJ som är GM i detta fallet?). Är nog ganska bergbomben på att han är rätt man och fick ett raseriutbrott och gav efter för det och mördade flickan TROTS att hennes lille son fanns i bostaden. Alla som är "vänner" med AJ borde ta totalt AVSTÅND från honom tycker jag. Ni är ALLA förda bakom ljuset och grundlurade på vem han egentligen är! Om samhället och rättsystemet hade fått upp ögonen för denne man för längesen så hade I*a fortfarande varit vid liv nu, tillsammans med sina två söner och fått se dem växa upp. Hennes Far kommer aldrig att få träffa sin dotter igen. Detta är så tragiskt så jag vill bara gråta..... ALLT DETTA FÖR ATT EN JÄVLA IDIOT SOM HAR PROBLEM MED SITT TEMPERAMENT OCH HAR BEHOV AV ATT HÄVDA DEN LILLA PATESTISKA PERSONLIGHET HAN HAR BARA HELT SONIKA AVGÖR ATT I*A INTE SKA LEVA LÄNGRE. Fy fan vad jag avskyr såna jävlar!!!!! Han skulle de låst in och slängt nyckeln för längesen.. Sen skriver AJ på FB.. Åhhhhh stackars mig..... så synd om mig..... Buuuhuuuuuu
Det här fallet, handlingen och gärningen och sen AJ:s beteende, uttalanden i media och på facebook som gör det här så förbannat jävla hemskt, sorgligt, tragiskt och så jävla, satans onödigt!!
Ja, jag svär!! Jag svär och jag står för det också! Alla mord är givetvis helt jäkla onödiga och helt fel men det som ger det här extra kraftiga illamåendet i magtrakten, är just hur AJ uppträtt, skrivit och betett sig efter den där natten.