2013-08-08, 21:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av miggafrii
Vet knappt vem det är, aldrig varit i kontakt med honom på något sätt, vet bara att han är IF pappa. Så nej.

Tycker inte folk borde kalla dig det ena å det andra, men du har varit väldigt hemlighetsfull å beskyddande av de misstänkta. Du borde välja ditt umgänge lite bättre å ta de lugnt nu å inte låta allt detta klanka ner dig. Skulle du ha del i detta på något sätt tror jag det kommer fram å att du får ditt straff.
Citera
2013-08-08, 21:31
Medlem
ab12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Ok, frågade för det finns två vattendrag i närheten; Lannaån samt ett till synes mindre biflöde till Nossan, och det var lite oklart vilket av dessa som rinner i närheten av fyndplatsen...
Det är inte Lannaån utan den andra du nämner.

Edit: Mjölån heter den enligt eniro.
Senast redigerad av ab12 2013-08-08 kl. 21:36.
Citera
2013-08-08, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Ok, frågade för det finns två vattendrag i närheten; Lannaån samt ett till synes mindre biflöde till Nossan, och det var lite oklart vilket av dessa som rinner i närheten av fyndplatsen...

Lannaån rinner ut i Nossan några hundra meter norr om vägbron över rv44. Om du kollar på kartorna så är det bara att följa vegetationen runt ån för att se dess sträckning.
Citera
2013-08-08, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Om det är I* som är hittad så är det uppenbart i panik som kroppen är slängd, sedan har man kört upp på berget o bränt bilen antagligen via Salstad för att hämta upp FH med en till bil. Sedan ner till DB. AJ har haft blodiga kläder o dessa har man bara traskat ner i skogen o bränt upp. Patetiska inlägg på fb följer, bilder som raderas och försök att skapa alibin. Jönssonligan 2013.

Bortsett från ironin.
Kanske GM hade hoppats på att ev. lukt skulle tolkas som det kom från avfallsanläggningen ca.800 meter från FP ?
Citera
2013-08-08, 21:34
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av id
Tycker inte folk borde kalla dig det ena å det andra, men du har varit väldigt hemlighetsfull å beskyddande av de misstänkta. Du borde välja ditt umgänge lite bättre å ta de lugnt nu å inte låta allt detta klanka ner dig. Skulle du ha del i detta på något sätt tror jag det kommer fram å att du får ditt straff.

Ja hur man ens kan beskydda en person i ett sånt här läge är för mig helt ofattbart men också ett bevis på hur AJ lyckas manipulera och föra sina vänner bakom ljuset totalt.. Hur jävla blåögd får man vara! ALLA kvinnor speciellt borde ju vilja lyncha fanskapet.... HERREGUD vilken fars!!!!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Är väl inte bekräftat att det är I*a? Legat ett tag, känns som det handlar om betydligt längre tid än den tid hon varit försvunnen.
Betydligt längre, nja. Skulle satsa pengar på att det är Id*
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ab12
Det är inte Lannaån utan den andra du nämner.

Citat:
Ursprungligen postat av blixtarna
Lannaån rinner ut i Nossan några hundra meter norr om vägbron över rv44. Om du kollar på kartorna så är det bara att följa vegetationen runt ån för att se dess sträckning.

Den heter Mjölån.
Citera
2013-08-08, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja AJ var väl "vän" med I*a också men det hindrade honom inte ett smack från att ha ihjäl henne (om det nu är AJ som är GM i detta fallet?). Är nog ganska bergbomben på att han är rätt man och fick ett raseriutbrott och gav efter för det och mördade flickan TROTS att hennes lille son fanns i bostaden. Alla som är "vänner" med AJ borde ta totalt AVSTÅND från honom tycker jag. Ni är ALLA förda bakom ljuset och grundlurade på vem han egentligen är! Om samhället och rättsystemet hade fått upp ögonen för denne man för längesen så hade I*a fortfarande varit vid liv nu, tillsammans med sina två söner och fått se dem växa upp. Hennes Far kommer aldrig att få träffa sin dotter igen. Detta är så tragiskt så jag vill bara gråta..... ALLT DETTA FÖR ATT EN JÄVLA IDIOT SOM HAR PROBLEM MED SITT TEMPERAMENT OCH HAR BEHOV AV ATT HÄVDA DEN LILLA PATESTISKA PERSONLIGHET HAN HAR BARA HELT SONIKA AVGÖR ATT I*A INTE SKA LEVA LÄNGRE. Fy fan vad jag avskyr såna jävlar!!!!! Han skulle de låst in och slängt nyckeln för längesen.. Sen skriver AJ på FB.. Åhhhhh stackars mig..... så synd om mig..... Buuuhuuuuuu

Det är ju just det, han har varit medveten om sitt temprament ganska länge nu. Hade han haft åtminstone två hjärnceller i skallen hade han insett att det var hans förbannade skyldighet att göra något åt det. Jag är också så säker man kan vara utan riktiga bevis att det är han som är skyldig. Han har inte bara tagit livet av nån, han har dessutom lämnat en liten kille ensam hemma och inte vetat när eller om denne skulle upptäckas. Vidrigt är ett ord som inte räcker i sammanhanget. Lås in honom länge, helst för alltid.
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Den heter Mjölån.
Ligger FP norr eller söder om Mjölån? Öster eller väster om Lilla Bergsvägen?
Citera
Medlem
Chrillothekids avatar
Känns väldigt skönt att hon har hittats(för de e väl hon?). Nu hoppas vi man kan hitta bevis från mördaren så han kan få ett i sverige hårt 10årigt straff för dråp...patetiskt! Men jag satsar en silverfemma på att clif* fixar till rättvisa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av id

Jag har inte varit hemlighetsfull jag har valt att ta ett steg tillbaka för det verkar som att många här inne redan har sin klara bild om mig och vem jag är, att jag skulle vara inblandad osv så jag kände att det spelade ingen roll vad jag skriver för jag hade bara stångat pannan blodig med tanke på vad folk skriver.
Skulle jag varit inblandad hade polisen nog tagit reda på detta för längesen, och de som tror att jag både är kapabel att ha ihjäl en småbarnsmamma eller ens skydda någon känner uppenbarligen inte mig, det är vidriga anklagelser vissa kommer med.
Citera
2013-08-08, 21:37
Medlem
Oavsett vad Miggafrii säger, så anser jag det mycket nödvändigt och nyttigt att allmänheten har fått kännedom om vad AJ är för en person och även detta om han är GM eller inte, för skyldig till hot, kvinnomisshandel och barnmisshandlare är han, även om han inte blivit dömd för detta, så har han ändå utfört mer än han blivit åtalad eller häktad för!
Sen är det märkligt att AJ kan ens vistas i samma rum som en person som säljer telefonsex till män oavsett ras, detta låter märkligt
Hoppas Din nya vän , inga namn,har lagt av med de substanser sim han pysslat med och om han lagt av efter 22 år så är det imponerande, men inte mycket till vett kvar misstänker jag, lycka till med dina vänner som du väljer omsorgsfullt och som du skrev, du låter inte vem som helst träffa dina barn, jag tolkar det som att inga av dina manliga bekanta har fått träffa dina barn. Ryck upp dig, lämna packet och starta ett liv, för dig och dina barns skull, jag vågar inte ens tänka på vem som kommer bli din nästa manliga bekant, du verkar välja dem med omsorg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in