2013-08-08, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thundercat79
AJ borde väl vara häktad med restriktioner? Då vet han inte om detta. Någon som vet om de tre är häktade med restriktioner? De borde ju vara det så de ej kan snacka ihop sig.

Två är häktade med restriktioner. Vet ej vad advokater får avslöja.

En är häktad i Polen, det kan nog inte ens svensk polis säga vad för slags info AJ kan komma över nu.
Citera
2013-08-08, 20:51
Medlem
Id* hade ett antal tatueringar samt text på fingrarna på båda händer. Percingar lite överallt i ansiktet
Citera
2013-08-08, 20:53
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ab12
Om det stämmer att kroppen hade boots, så borde chansen att hitta fingeravtryck öka dramatiskt. Inga djur är väl intresserade av skor och någon borde rimligtvis ha burit i den ändan.
Say what???
Hade kroppen boots på sig??
Då kommer min fråga då lär inte hon blitt bragd om livet i LGH iaf för något säger mig brottsplats är annat ställe i hyreshuset, För vem sjutton har på sig skor innomhus!
Citera
Medlem
Konservatics avatar
Nu åker rasräddarna in på kåken , antagligen blir det extra förhör redan ikväll för dessa där de konfronteras med fynd
Citera
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grotrocken
Kan bara hålla med.
Min tanke har hela tiden varit inne på att de har genomfört hela bortförandet i ren panik.
Men detta "gömställe" är till och med sämre än vad jag hade förväntat mig.

Men jag tror att många och även jag själv, trott att hon i alla fall har legat inom cirkeln som utgörs av Grästorp och Hunneberg, Kabelvägen osv liksom nedåt på kartan.
Det här är uppåt och det hade jag inte väntat mig.

Men, det är skönt för de anhöriga nu att få veta. Vila i frid, Ida!
Citera
2013-08-08, 20:54
Medlem
Kurridutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joccsen
Sitta 15 år till livstid avskräcker så pass att man ej behöver vara psykiskt sjuk för att begå just styckning.

Har försökt att påpeka en del av detta tidigare, och ett par andra med mig, men utan att någon fått gehör. Nu är det alltså fler som tänker lika och det är aldrig fel. Jag har fortfarande den här teorin om delning/styckning för att underlätta transporten.
Citera
2013-08-08, 20:54
Medlem
ab12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Say what???
Då kommer min fråga då lär inte hon blitt bragd om livet i LGH iaf för något säger mig brottsplats är annat ställe i hyreshuset, För vem sjutton har på sig skor innomhus!
Kan ju vara så att hon försökt dra från lägenheten och blivit hindrad som någon nämnde.
Citera
2013-08-08, 20:55
Medlem
Någon som känner igen sig på bilden i Aftonbladet och kan peka på kartan lite mer exakt.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17264661.ab
Citera
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ab12
Om det stämmer att kroppen hade boots, så borde chansen att hitta fingeravtryck öka dramatiskt. Inga djur är väl intresserade av skor och någon borde rimligtvis ha burit i den ändan.

Det känns så hemskt om det skulle vara så att hon i panik efter samtalet mellan AJ och PT, i all hast ville fly lägenheten, drog på sig bootsen...och så....näe, usch
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollet2000
Kan T.B och om jag fattat det rätt hennes nye J.N vara inblandad?
Bor inte J.N bara en km från IF?

Men vad var det för ett jävla utlägg du gjorde där ? Ska du dra in både MIG och min nya pojkvän i detta nu som jag träffat ett bra tag EFTER Idas försvinnande, helt jävla sjukt skrämmande hur långt ni verkar gå med era pekpinnar, någon jävla måtta får det vara med era anklagelser!!

Sen kan jag svara på eran fråga om hur jag visste adressen innan den kom ut i media, det var Di*a Nil**son som BAD mig skriva ut och fråga här på flashback eftersom hon vid tillfället inte hade tillgång till internet, har inte velat gå ut med detta innan eftersom jag inte tänkte det hade någon som helst betydelse men nu har ni anklagat mig nog och jag vill klargöra VEM som sagt VAD, jag bryr mig lika mycket om att hitta I*a som alla andra jag tycker det är fruktansvärt det som skett och ber till högre makter att hennes anhöriga och familj får ett värdigt avslut på denna hemska historien. Ja, jag är VÄN med AJ, varför vet bara jag, det är mellan mig och min vän.
Jag kan tydligt säga att ni som sitter och "vet" saker om mig och mitt liv helt övertygande inte vet ett dugg med tanke på vad era teorier och "fakta" innehåller, många av utläggen är rena skämtet.
Jag hoppas att VEM som än gjort detta får sitt straff, VEM det än må vara.

Hoppas att detta svarar på vissa av era funderingar men lämna JN utanför detta, det är sjukt hur ni kan sväva ut i de utstäckningarna ni gör, att många av er inte har mer skam i kroppen gör mig mörkrädd.

Mvh
TB.
Citera
Medlem
Khryztofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Say what???

Precis,källa på att liket har boots? Som du säger så vore det väl ändå konstigt om hon blivit mördad i lägenheten om hon har stövlar.
Citera
2013-08-08, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trollet2000
Någon som känner igen sig på bilden i Aftonbladet och kan peka på kartan lite mer exakt.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17264661.ab

Kolla Quarrels karta också.

Citat:
Aftonhoran har varit i kontakt med en boende i området som har sett hur ambulanser och polisbilar åkt förbi. Han säger att kroppen befann sig vid ett vattendrag.
– Det är en liten bäck där, bara tio meter från riksväg 44,
säger han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in