2013-08-08, 21:43
Medlem
countrychicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vial
Det är väl inte bekräftat att det ens fanns några beställda biljetter?

Det fanns uppgifter i början som sa att de var klarlagt att pengar dragits från J:s kort för Cypernbiljett. Jag vet inte om det var för en eller två biljetter eller till vem betalningen hade gjorts.

Se bl a inlägg # 190.
Citera
2013-08-08, 21:45
Medlem
Abzints avatar
Har följt hela tråden men ingen fråga om hur han dog? Någon som vet?
Citera
2013-08-08, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoga-Millan
Finns lite sammanfattat här längst ner, annars finns det i tråden sen tidigare, det var en gps app som gjorde att telefonen regades 27,5 från Västerås. Men det kan ju betyda att det var på andra hållet med, då det är S hemtrakter
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17260666.ab

Jodå, jag har läst, men vet inte om jag möjligtvis kan ha blivit blind på båda ögonen, för jag kan inte se där att P-biljetten var registrerad i Enköping.
Citera
2013-08-08, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countrychick
Det fanns uppgifter i början som sa att de var klarlagt att pengar dragits från J:s kort för Cypernbiljett. Jag vet inte om det var för en eller två biljetter eller till vem betalningen hade gjorts.

Se bl a inlägg # 190.

Det är ju bara ett påstående? Det som stod ar att "pengar för biljetten dragits från JJs konto". MEN - det avsåg ju parkeringsbiljetten..
Citera
2013-08-08, 21:50
Medlem
docktorhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulver-Henke
Vill du utveckla hur du tänker eller är det bara en allmän känsla du har?

Har polisen lämnat någon signalement på den i sin utevaro anhållne?

Nä men det fiskas och ges tips "Alunda" mm och det snokas i FB-profiler "Citat" M#ria I#én Ja jo de var väl lite väl sjukt tycker jag !!!

Vad fan e de som är sjukt osv......Jag är vänners-vänner med just mördaren och precis pratat med en tjejpolare och i sina tonår i Strömsbruk var SN en mes typ fjolla och ja typ.... Jag väntar på mer info
Citera
2013-08-08, 21:51
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzint
Har följt hela tråden men ingen fråga om hur han dog? Någon som vet?

Någon information om hur han avlidit finns inte tillgänglig ännu såvitt jag vet så man lär få vänta tills efter obduktionen är gjord innan man får vetskap om hur han dött.
Citera
2013-08-08, 21:52
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoga-Millan
Finns lite sammanfattat här längst ner, annars finns det i tråden sen tidigare, det var en gps app som gjorde att telefonen regades 27,5 från Västerås. Men det kan ju betyda att det var på andra hållet med, då det är S hemtrakter
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17260666.ab

Var det inte 27.5km och inte mil eller har jag läst fel fler gånger idag? Kanske nått jag missförstår nu.
Citera
2013-08-08, 21:53
Medlem
Va gammal är SN? Hittar han inte på ratsit.
Citera
2013-08-08, 21:54
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarb1
Va gammal är SN? Hittar han inte på ratsit.

Han var väl född 75 tror jag, ska finnas uppgifter om det i tråden samt ratsit länken.
Citera
2013-08-08, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
I någon tidigare länk till någon kvällstidning läste även jag att vittnet som S.N sov över hos såg Jens bil.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17260253.ab

"Hon hade inte sett Jens pojkvän på flera år och blev därför väldigt förvånad när han dök upp oannonserad utanför hennes hem. Han berättade att han nyss kommit hem från Cypern och att Jens var hemma hos sina släktingar i Karlstad.
– Jag reagerade på att han inte var så brun och att han inte hade någon packning. Han hade inga väskor, inte så mycket som en tröja med sig, säger hon.
Dagen efter handlade de två tillsammans inne i Enköping och vid 14-tiden på eftermiddagen åkte pojkvännen vidare i Jens bil. "
Citera
2013-08-08, 21:55
Medlem
Finns det någon bra bild på den goda vännen på rymmen så att man vet vem man ska ha koll på om han skulle dyka upp på någon random ica eller nåt?
Citera
2013-08-08, 21:57
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrMikkelson
Finns det någon bra bild på den goda vännen på rymmen så att man vet vem man ska ha koll på om han skulle dyka upp på någon random ica eller nåt?

Här finns det bilder bla https://twitter.com/henriksson81/status/365138794510438400/photo/1
Sen finns det på hans facebook profil, bara söka i tråden så finns det en hel del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in