2013-08-08, 21:06
Medlem
Cocinellas avatar
Glädjande men såklart tragiska nyheter, nu är det bara att hoppas det löser sig med bevis och sånt så de skyldiga straffas.

Fruktansvärt det som hänt I*a men nu kommer hennes anhöriga i alla fall att ha en grav att gå till. Kan tänka mig in i den hemska situationen att detta aldrig skulle ta slut annars för hennes familj om hon inte hittades. Hade dessutom de skyldiga klarat sig undan straff ifall hennes kropp inte hittats vore ju tragedin total.

Tycker att väldigt många i tråden bidragit till många bra saker och framför allt att man vägrar ge upp, trots att tiden gått och att vissa saker stöts och blötts flera gånger. Men hellre det än att folk inte bryr sig alls, det finns hopp om mänskligheten.

Må de skyldiga straffas så mycket de bara går!
Citera
2013-08-08, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miggafrii
Han är min vän. Jag är varken kär eller betuttad eller förälskad i AJ, han har inte heller hotat mig och jag har aldrig varit rädd för AJ.
Den som sitter och påstår annat känner uppenbarligen inte varken mig eller AJ.
Det är den enda kommentaren jag har om min vänskap med AJ.

Id* var inte heller rädd för A.J ( tror jag ) det kanske hon borde ha varit, för se hur det gick. Så tänkt dig för flera gånger innan du träffar A.J nästa gång.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Jag tror inte att de tänkte klart utan dumpade kroppen på en plats de kände till. Det är ju inte första gången sådant händer... Man "råkar" döda någon och dumpar kroppen nästan hemma på sin gårdsplan.

Det är snarare en regel än undantag.
Stressade människor går tillbaka till "livmodern" när di agerar.
Det vanligaste ordet från Omaha Beach värsta stunder 1944 lär vart: "Mamma!"
Citera
Medlem
Citat:
Men vad var det för ett jävla utlägg du gjorde där ? Ska du dra in både MIG och min nya pojkvän i detta nu som jag träffat ett bra tag EFTER Idas försvinnande, helt jävla sjukt skrämmande hur långt ni verkar gå med era pekpinnar, någon jävla måtta får det vara med era anklagelser!!

Sen kan jag svara på eran fråga om hur jag visste adressen innan den kom ut i media, det var Di*a Nil**son som BAD mig skriva ut och fråga här på flashback eftersom hon vid tillfället inte hade tillgång till internet, har inte velat gå ut med detta innan eftersom jag inte tänkte det hade någon som helst betydelse men nu har ni anklagat mig nog och jag vill klargöra VEM som sagt VAD, jag bryr mig lika mycket om att hitta I*a som alla andra jag tycker det är fruktansvärt det som skett och ber till högre makter att hennes anhöriga och familj får ett värdigt avslut på denna hemska historien. Ja, jag är VÄN med AJ, varför vet bara jag, det är mellan mig och min vän.
Jag kan tydligt säga att ni som sitter och "vet" saker om mig och mitt liv helt övertygande inte vet ett dugg med tanke på vad era teorier och "fakta" innehåller, många av utläggen är rena skämtet.
Jag hoppas att VEM som än gjort detta får sitt straff, VEM det än må vara.

Hoppas att detta svarar på vissa av era funderingar men lämna JN utanför detta, det är sjukt hur ni kan sväva ut i de utstäckningarna ni gör, att många av er inte har mer skam i kroppen gör mig mörkrädd.

Mvh
TB.

Du har fått stått ut med mycket och jag lider faktiskt med dig. Det blev olyckligt att folk fick reda på vem du var här i forumet för då trodde många plötsligt att de kunde skriva vad som helst om dig för att såra. Du är vän med AJ vilket räcker för många att sätta igång teorier om att du skulle vara inblandad. På ett sätt tycker jag det är fint att du står upp för din vän men hade du varit min vän och gjort det hade jag inte kunnat låta bli att oroa mig för vad han eventuellt kan göra i framtiden mot dig. Men nu känner jag inte dig och har inte med det att göra. Du har sett hans fina sidor och de väljer du att komma ihåg. Vem vet, din syn på honom kanske ändras om han skulle bli dömd. Vissa väljer då att blunda och tänka att han är oskyldigt dömd. Allting beror väl på vilken grad av vänskap man har. Du verkar vara stark som inte tagit allt för stor skada av allt skitsnack här så hoppas du får en fortsatt fin framtid.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xehke
Länk till TBs Facebook, blogg osv?

Att du inte frågar mig själv istället, bloggen är raderad och min FB finns det inte mycket på, har en tumblr. Miggafrii....
Frågor på detta?
Citera
2013-08-08, 21:09
Medlem
drdracula141s avatar
1. Hur många år gissar vi på att A.J kan komma få om han nu döms enlig § för mord alt dråp.
2. Hur länge tror ni DPB samt FHG kommer få sitta bakom lås och bom.

Sedan Rip Ida.
Citera
2013-08-08, 21:09
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Men vad var det för ett jävla utlägg du gjorde där ? Ska du dra in både MIG och min nya pojkvän i detta nu som jag träffat ett bra tag EFTER Idas försvinnande, helt jävla sjukt skrämmande hur långt ni verkar gå med era pekpinnar, någon jävla måtta får det vara med era anklagelser!!

Sen kan jag svara på eran fråga om hur jag visste adressen innan den kom ut i media, det var Di*a Nil**son som BAD mig skriva ut och fråga här på flashback eftersom hon vid tillfället inte hade tillgång till internet, har inte velat gå ut med detta innan eftersom jag inte tänkte det hade någon som helst betydelse men nu har ni anklagat mig nog och jag vill klargöra VEM som sagt VAD, jag bryr mig lika mycket om att hitta I*a som alla andra jag tycker det är fruktansvärt det som skett och ber till högre makter att hennes anhöriga och familj får ett värdigt avslut på denna hemska historien. Ja, jag är VÄN med AJ, varför vet bara jag, det är mellan mig och min vän.
Jag kan tydligt säga att ni som sitter och "vet" saker om mig och mitt liv helt övertygande inte vet ett dugg med tanke på vad era teorier och "fakta" innehåller, många av utläggen är rena skämtet.
Jag hoppas att VEM som än gjort detta får sitt straff, VEM det än må vara.

Hoppas att detta svarar på vissa av era funderingar men lämna JN utanför detta, det är sjukt hur ni kan sväva ut i de utstäckningarna ni gör, att många av er inte har mer skam i kroppen gör mig mörkrädd.

Mvh
TB.

å det tar dig över en månad att göra den kommentaren kring det som både vi här och polisen reagerat över - att du pinpointade adressen så snabbt och som vi har frågat om?

Du har fått frågan redan för flera veckor sedan och ignorerat den. Är det för att liket är hittat idag och det börjar brännas för din vän A*J? Dags o börja posta lite mer som gör att du absolut inte kan kopplas till det du redan visste hade hänt på söndagen?
Citera
2013-08-08, 21:11
Medlem
Venators avatar
Försöker begripa var fyndplatsen är utifrån kartan... Det talas om Rv 44 vid Grästorp, om en bäck/vattendrag, om Ås och att vägen till Forshall är avspärrad? Är kroppen hittad i skogsdungen som omsluter biflödet till Nossan!?
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
1. Hur många år gissar vi på att A.J kan komma få om han nu döms enlig § för mord alt dråp.
2. Hur länge tror ni DPB samt FHG kommer få sitta bakom lås och bom.

Sedan Rip Ida.
1. Det beror på brottsrubriceringen.
2. 2 år.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nod2013
Hon måste ha möglat snabbt
det är augusti " rött månaden"
vart börjar man ruttna först?

Överallt.
Lite generellt så om hon legat öppet så är det förmodligen bara skinn, hår & ben kvar, men i hyfsat skick.
Det mesta av köttet är upplöst, möjligtvis en brun sörja kvar.

Men det är ingen exakt vetenskap.
Citera
Medlem
Grotrockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Det är snarare en regel än undantag.
Stressade människor går tillbaka till "livmodern" när di agerar.
Det vanligaste ordet från Omaha Beach värsta stunder 1944 lär vart: "Mamma!"

Naziträningen verkar inte ha varit till någon större nytta vid det här tillfället. Eller så missade de lektionen när de skulle fått lära sig att hantera panikartade situationer.
Citera
2013-08-08, 21:12
Medlem
macca8s avatar
http://www.instantstreetview.com/

skriv - lilla bergsvägen grästorp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem