2013-08-08, 20:45
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Detta med dumpningen är skedd i all hast utan planering av herrarna i hagen!
ja fast - iofs tog det ett par veckor att hitta kroppen nu om det nu är I*, men det var ju inte det smartaste gömstället. Inte ens i panik.
Citera
2013-08-08, 20:45
Medlem
AussieRedMans avatar
Undrar om man utsätter anhöriga för att identifiera en rutten kropp eller tatuering, tror man kan identifiera sitt egna barn även om det är halvt ruttet och halvt uppäten.
Citera
2013-08-08, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Nej, inte som luktar.
Då skall vi se om inte herr AJ kommer motsätta sig utlämningen helt plötsligt...eller är han fortfarande sugen på att rentvå sitt namn

AJ borde väl vara häktad med restriktioner? Då vet han inte om detta. Någon som vet om de tre är häktade med restriktioner? De borde ju vara det så de ej kan snacka ihop sig.
Citera
2013-08-08, 20:47
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
ja fast - iofs tog det ett par veckor att hitta kroppen nu om det nu är I*, men det var ju inte det smartaste gömstället. Inte ens i panik.
Ja man kan säga dessa herrar har haft panik och total blackout typ vart fan ska vi dumpa kroppen och kör och väljer en radom plats....
Citera
Bannlyst
Det sista jag kan tycka är varför låter man sina barn umgås med f.d Nazister och klart krininella?

Det finns inget bra med att umgås med folk som gjort sig kända för att bråka. Trollhättan är en håla hur kan föräldrarna inte försöka ingripa där känner väl alla alla?

Jag har skrivit på andra trådar att mina barn hatar mig för att jag är f.d kriminell. Dom skulle aldrig umgås med folk som mig jag fick inte ens komma när dom gick ur gymnasiet!

Att detta löste så lätt när väl kroppen blev funnen, beror mest på hennes dåliga umgänge.

Skönt att rätt folk sitter the usual suspect Onödigt
Citera
Medlem
silbersky007s avatar
Citat:
Jisses, det är inte ens ett gömställe, det är en bonde/markägare precis intill och enligt uppgift en till person med mark och hund alldeles intill.

Om det skulle vara I* så är hon inte ens gömd, utan mer slängd, och då har de inblandande mest utgått från att om alla håller käft så går alla fria, skitsamma om vad som påträffas. "Alla tiger". Låt dem hitta bilen, låt dem hitta liket, vi tiger.

Tycker att dem har tok chansat att djur äter kroppen
Citera
2013-08-08, 20:48
Bannlyst
Polisen utesluter inte att det kan röra sig om henne.
– Det skulle kunna vara hon. Vi har ingenting som bekräftar det, men hon är klart intressant
, säger Björn Blixter, polisens presstalesman i Västra Götaland.
Kroppen hittades bara tio meter från en mindre landsväg i närheten av länsväg 2562, vid Ås.

Då börjar "halva" bekräftelser från polisen komma. Det är ett gott tecken.
Citera
Medlem
Grotrockens avatar
Citat:

Fel ställe
vill jag inte påstå eftersom de sökt i Nossan mm och MPS har sökt i regionen Grästorp. Dessutom har ett antal flashbackare varit där o rekat.

Däremot om liget ligger där det verkar ligga så är det extremt dåligt gjort, då är det inte ens gömt utan bara slängt (vilket var också polisens o mångas tes i början, att I* bara var kastad i skogen i ett lakan eller ngt). Om det visar sig vara I* så är GM med kumpaner otroligt oskickliga och har med lätthet lämnat fler spår efter sig.

Kan bara hålla med.
Min tanke har hela tiden varit att de har genomfört hela bortförandet i ren panik.
Men detta "gömställe" är till och med sämre än vad jag hade förväntat mig.
Senast redigerad av Grotrocken 2013-08-08 kl. 20:52. Anledning: Tappat bort ord
Citera
Medlem
Heffis avatar
Citat:
Jisses, det är inte ens ett gömställe, det är en bonde/markägare precis intill och enligt uppgift en till person med mark och hund alldeles intill.

Om det skulle vara I* så är hon inte ens gömd, utan mer slängd, och då har de inblandande mest utgått från att om alla håller käft så går alla fria, skitsamma om vad som påträffas. "Alla tiger". Låt dem hitta bilen, låt dem hitta liket, vi tiger.
Precis!
Slika "herrar" som omnämnts i andra trådar är lata inpå allt annat!
Citera
2013-08-08, 20:49
Medlem
Grotrockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindhsky
Hur långt ifrån DBs hus är det?

2-3 km ungefär
Citera
2013-08-08, 20:50
Medlem
ab12s avatar
Om det stämmer att kroppen hade boots, så borde chansen att hitta fingeravtryck öka dramatiskt. Inga djur är väl intresserade av skor och någon borde rimligtvis ha burit i den ändan.
Citera
2013-08-08, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Det sista jag kan tycka är varför låter man sina barn umgås med f.d Nazister och klart krininella?

Det finns inget bra med att umgås med folk som gjort sig kända för att bråka. Trollhättan är en håla hur kan föräldrarna inte försöka ingripa där känner väl alla alla?

Jag har skrivit på andra trådar att mina barn hatar mig för att jag är f.d kriminell. Dom skulle aldrig umgås med folk som mig jag fick inte ens komma när dom gick ur gymnasiet!

Att detta löste så lätt när väl kroppen blev funnen, beror mest på hennes dåliga umgänge.

Skönt att rätt folk sitter the usual suspect Onödigt

Men hon är väl vuxen nog att besluta vem hon ska umgås med. Men tydligen lät dina föräldrar dig att umgås med sånt folk också då! patetiskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in