2013-08-08, 19:38
Medlem
Ramzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Precis.
Skrev nån att de hade "säkra" källor på att AJ var så rädd? Orkar inte gå tillbaka o leta.
Om Cl*ff vore så farlig skulle Id@ inte varit så rädd för exet.
Har Cl*ff sagt att han ska ta ihjäl de tre inblandade så är han inte vidare intelligent. Roligt för barnbarnen att morfar sitter inne till råga på allt.

Det jag innerligt hoppas är att Cl*ff tar sitt förnuft till fånga och låter polisen och rättsväsendet sköta sitt. Men att han är kapabel till att ta lagen i egna händer är ingen hemlighet. Så ja, han är så farlig som det beskrivs i denna tråden. Och nej, jag sitter inte och plockar saker ur luften, jag vet.
Citera
2013-08-08, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bankdosa
Ska tydligen vara när man åker förbi restaurang Tre älgar mot Lidköping. Kör man någon kilometer så kommer man till en korsning som man kan svänga höger, Forshall (Grästorp) och vänster till Ås. Där ska kroppen ha hittats enligt min källa.

Precis vid rastplatsen gripen alltså? Ja, är det för att vi nu förtiden äter så starkt kryddad mat att ingen märkt något? Vid en rast plats? Gick hon dit eftersom hon har boots eller brukade hon ha det på sig även i lägenheten?
Citera
2013-08-08, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ab12
Där kör man även in om man ska till Salstad va?

Stämmer, vänster i den korsningen och så vänster i nästa (efter 1-2 km), så kommer man till Salstad. Om man skulle ha ett "gömställe" i anslutning till denna korsning vid 44:an, så finns det en sunkig (minst sagt) , igenväxt bondgård ca 500 meter in. DÄR skulle jag gömt henne - om alternativet var att slänga henne i diket...

Korsningen FÖRE rastplatsen...
Citera
2013-08-08, 19:41
Medlem
ab12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvarnslatt
Precis vid rastplatsen gripen alltså? Ja, är det för att vi nu förtiden äter så starkt kryddad mat att ingen märkt något? Vid en rast plats? Gick hon dit eftersom hon har boots eller brukade hon ha det på sig även i lägenheten?
Rastplatsen är nästa korsning.
Citera
2013-08-08, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blackisback
Kroppen är en kvinna som har rött hår och svarta boots!
Ofan. Så hon hade stövlarna på sig alltså.
På väg att dra ifrån lägenheten men blev förhindrad?
Eller har gm satt på henne stövlarna efter han slagit ihjäl henne?
Citera
2013-08-08, 19:44
Medlem
AussieRedMans avatar
Fyndplatsen finns inte med på Quarrels karta?
Citera
2013-08-08, 19:45
Medlem
ab12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogge12
Stämmer, vänster i den korsningen och så vänster i nästa (efter 1-2 km), så kommer man till Salstad. Om man skulle ha ett "gömställe" i anslutning till denna korsning vid 44:an, så finns det en sunkig (minst sagt) , igenväxt bondgård ca 500 meter in. DÄR skulle jag gömt henne - om alternativet var att slänga henne i diket...

Korsningen FÖRE rastplatsen...
Det finns även en liten å/bäck ett par hundra meter in på södergående väg.
Edit: Ån går även att komma åt via en liten avstickare en liten bit västerut på 44:an.
Senast redigerad av ab12 2013-08-08 kl. 19:49.
Citera
2013-08-08, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramzon
Det jag innerligt hoppas är att Cl*ff tar sitt förnuft till fånga och låter polisen och rättsväsendet sköta sitt. Men att han är kapabel till att ta lagen i egna händer är ingen hemlighet. Så ja, han är så farlig som det beskrivs i denna tråden. Och nej, jag sitter inte och plockar saker ur luften, jag vet.

Ja, jag hoppas också Cl*ff låter saken ha sin gång, för sin familjs skull, ingen vinner på att han gör sig olycklig på dessa nollor. Är han något av det han var förr så skulle jag hellre sitta häktad än ha honom efter mig. Förr var det lite macho att ge sig på honom och se om man klarade av det. Vet inte om någon lyckades, iaf inte utan vapen. Då användes kroppen och inget annat, var inte en massa knivar och skit inblandat i slagsmål. Såg tre killar hoppa på honom en gång och det var inte han som sprang därifrån med svansen mellan benen om man säger så...

Hoppas de hittat henne nu, om så är fallet så känns det inte så himla genomtänkt ändå. De har enbart haft tur. Att ens styra bilen mot Grästorp när 2 av dem bor där, fanns ju ganska många andra håll att åka åt.....
Citera
2013-08-08, 19:48
Medlem
storbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnsgarO
Ja, jag hoppas också Cl*ff låter saken ha sin gång, för sin familjs skull, ingen vinner på att han gör sig olycklig på dessa nollor. Är han något av det han var förr så skulle jag hellre sitta häktad än ha honom efter mig. Förr var det lite macho att ge sig på honom och se om man klarade av det. Vet inte om någon lyckades, iaf inte utan vapen. Då användes kroppen och inget annat, var inte en massa knivar och skit inblandat i slagsmål. Såg tre killar hoppa på honom en gång och det var inte han som sprang därifrån med svansen mellan benen om man säger så...

Hoppas de hittat henne nu, om så är fallet så känns det inte så himla genomtänkt ändå. De har enbart haft tur. Att ens styra bilen mot Grästorp när 2 av dem bor där, fanns ju ganska många andra håll att åka åt.....

Det ligger även ett hus bara ett par meter från vägen, om det är korsningen med Benkes VVS. Så man tycker väl att det vore ett kasst ställe att dumpa en kropp på då.
Citera
2013-08-08, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Ofan. Så hon hade stövlarna på sig alltså.
På väg att dra ifrån lägenheten men blev förhindrad?
Eller har gm satt på henne stövlarna efter han slagit ihjäl henne?
Misshandeln kan ju ha börjat i trapphuset,därav bootsen.
(Om nu detta stämmer vs)
Citera
2013-08-08, 19:49
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Fyndplatsen finns inte med på Quarrels karta?
Ursäkta, det tog ett par minuter att sätta ut den.
Citera
2013-08-08, 19:52
Medlem
Grotrockens avatar
Är det här i närheten?

https://anonfiles.com/file/eef10f11d3caa8dff76586f338421b35
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem