Citat:
Ursprungligen postat av
Ramzon
Det jag innerligt hoppas är att Cl*ff tar sitt förnuft till fånga och låter polisen och rättsväsendet sköta sitt. Men att han är kapabel till att ta lagen i egna händer är ingen hemlighet. Så ja, han är så farlig som det beskrivs i denna tråden. Och nej, jag sitter inte och plockar saker ur luften, jag vet.
Ja, jag hoppas också Cl*ff låter saken ha sin gång, för sin familjs skull, ingen vinner på att han gör sig olycklig på dessa nollor. Är han något av det han var förr så skulle jag hellre sitta häktad än ha honom efter mig. Förr var det lite macho att ge sig på honom och se om man klarade av det. Vet inte om någon lyckades, iaf inte utan vapen. Då användes kroppen och inget annat, var inte en massa knivar och skit inblandat i slagsmål. Såg tre killar hoppa på honom en gång och det var inte han som sprang därifrån med svansen mellan benen om man säger så...
Hoppas de hittat henne nu, om så är fallet så känns det inte så himla genomtänkt ändå. De har enbart haft tur. Att ens styra bilen mot Grästorp när 2 av dem bor där, fanns ju ganska många andra håll att åka åt.....