2013-07-29, 20:24
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semesta
Jag tycker en möjlighet till att filtrera ämnen med "Trådar jag deltagit i" bör finnas. Det för att få trådar efter mitt intresse högst upp.
Ändra prenumerationsstandard till "Inget epostmeddelande" under kontrollpanelen så får du en lista över alla trådar du skrivit it.
Citera
2013-07-29, 20:48
Medlem
thewellovedones avatar
Att fler grupper än blonda högermän ska bli medlemmar. Så som det nu är, om man ska ta ett exempel, så är det femtio manliga kvinnohatare som diskuterar feminism och två kvinnor som ska försöka försvara kvinnokönet. Det är otroligt enformigt. Jag vill att fler grupper ska komma in i matchen och fightas. Jag menar, det är väl ett debattforum, eller är det inte det kanske?
Citera
2013-07-29, 21:03
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Att fler grupper än blonda högermän ska bli medlemmar. Så som det nu är, om man ska ta ett exempel, så är det femtio manliga kvinnohatare som diskuterar feminism och två kvinnor som ska försöka försvara kvinnokönet. Det är otroligt enformigt. Jag vill att fler grupper ska komma in i matchen och fightas. Jag menar, det är väl ett debattforum, eller är det inte det kanske?

Det är ju inget vi moderatorer eller admins kan påverka. Känner du några som har motsatta åsikter så be dom registrera sig och debattera, det är det enda sättet.
Citera
2013-08-02, 01:21
Medlem
Semestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Ändra prenumerationsstandard till "Inget epostmeddelande" under kontrollpanelen så får du en lista över alla trådar du skrivit it.

För att ge ett exempel,

Jag har ett par trådar jag tycker om och skriver i under ämnet Samhälle - Ekonomi. Varje gång jag klickar in under den fliken så vill jag kunna filtrera bort trådar jag inte skrivit i.
Citera
2013-08-04, 00:10
Medlem
Wristcutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone

Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Det är ju inget vi moderatorer eller admins kan påverka. Känner du några som har motsatta åsikter så be dom registrera sig och debattera, det är det enda sättet.

Håller med er båda. Det gäller att de av oss som inte delar åsikter med "the typical flashbackare"-stereotypen talar gott om Flashback annorstädes, får folk att förstå att Flashback kräver tusentalet mer epitet än "kvinnohatarsidan" och "rasistforumet".

Som det är nu kan det vara lite övermäktigt att ibland våga sig in i I&I och F&J, inte för att man INTE vill att alla ska säga sitt på sina sätt, utan för att man blir trött på samma gamla ramsor...

Och fatta det här, jag registrerade mig för en mängd år sen, skrev ett par inlägg (eftersökte ett roligt klipp) och sen var jag bara lurkare i fem hela år.

Först nu i år, denna sommar faktiskt, har jag börjat engagera mig för att själv bli aktiv här på riktigt, och det är en helt annan bild av forumet man får som en i smeten än som någon i utkanten oälskad.

Friheten som Flashback banar väg för är inte till för enbart ett antal åsiktsgrupperingar - och det är det alla vi som någonsin skrattat åt en underbar trådstart, fått rekordsnabba svar på något man eftersökt, läst urintressanta analyser av böcker och tv-serier, fantiserat loss vid läsning av valfri tripprapport och fått reda på vad som hänt först av alla när Aftonbladet skrivit "Det sa bara BOOM" som huvudrubrik MÅSTE förmedla till de som vanligtvis inte hänger här men har hört om det ibland rätt så kukdoftande vredesmodet som följer med vissa starkare vindar...

Och så kanske man skulle ge sig in lite mer i I&I och F&J. Inte vara den som är den om man vill förändra det och det.

Leve Flashback! Leve flashbackarna!
Citera
2013-08-07, 21:22
Medlem
MannenBakomDigs avatar
Jag vill ha en funktion som gör så att man får en notering varje gång du förlorar ett inlägg. Det skulle underlätta för mig, då jag undrar vilket inlägg det är som är borta för mig. Detta vill jag veta eftersom det är viktigt att veta ifall mitt inlägg håller för dåliga kvalité t.ex. eller att tråden har hamnat i papperskorgen.
Citera
2013-08-08, 11:55
Medlem
Jag skriver en hel del i körkortstråden och efterfrågar en klistrad FAQ. Man får svara på samma frågor varje dag...
Senast redigerad av GulaGrodan 2013-08-08 kl. 12:54.
Citera
2013-08-08, 13:45
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulaGrodan
Jag skriver en hel del i körkortstråden och efterfrågar en klistrad FAQ. Man får svara på samma frågor varje dag...

Skicka PM till moderatorerna där och hör vad dom tycker.
Citera
2013-08-08, 18:29
Medlem
Pendeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Förlåt för att jag som "gammal" användare kommer in i tråden, men det här är ju ett jättebra förslag! Jag skulle älska det! Alternativt att man fick lista favorit-forum som dyker upp ovanför den vanliga raddan av forum. Det vore fint!
Man kan prenumerera på sina favoritforum och få en lista på forumen under prenumererade trådar.

Det hade givetvis varit mycket behändigare om favoritforumen hamnade överst på indexsidan.
Citera
2013-08-08, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Kan ni inte annonsera på bussar eller fixa informationsblad man kan skriva ut och "glömma" på säten lite varstans.
Citera
2013-08-11, 03:04
Medlem
Xandrozs avatar
Att varje användare ska kunna ha möjligheten till att byta användarnamn.

Det vore något,. heh.
Citera
2013-08-11, 03:29
Bannlyst
Inga icke-vita tillåtna på detta forum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in