2013-08-08, 12:13
Medlem
ThingThings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagnus
slut gnäll själv istället.Du behöver inte läsa mina inlägg.

Nejdå, det är jag fullt medveten om, och jag läser samt svarar bara på precis det jag vill på detta fina och öppna diskussionsforum.

Jag svarade med fullt allvar på din fråga i första delen av mitt förra inlägg i tråden, och sen så valde jag att lättsamt och lite skojigt påpeka att du och andra överanvänder punkter och liknande tecken, och det är inte fint.

Du får gärna låta bli att citera samma inlägg flera gånger när du faktiskt fortfarande kan ändra det inlägget där du citerade första gången, samt använda "Citera flera-knappen", för allas trevnad. Om du nu inte skriver med en telefonapplikation, då förstår jag dig. Inte annars.
Senast redigerad av ThingThing 2013-08-08 kl. 12:16.
Citera
2013-08-08, 12:15
Medlem
Citat:
Min erfarenhet är att typ alla tjejer vill ha barn. Tycker dom flesta är precis likadana
i vad dom vill också.Kanske inte konstigt när dom flesta inte tänker själva.Följer modeflugor
i fan det mesta.Hur man ska tänka göra och se ut tex. framför allt går ju livet ut på
skaffa barn och sedan facebooka om det dagligen.................
Nu vet jag ju inte i vilken ålderskategori du letar, har ju en del med saken att göra.

Men. Nätdejting lär vara vanligaste sättet att träffas, och där anger man ju tydligt hur det ligger till på barnfronten inför ett förhållande. Har du provat där?
Citera
2013-08-08, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Nu vet jag ju inte i vilken ålderskategori du letar, har ju en del med saken att göra.

Men. Nätdejting lär vara vanligaste sättet att träffas, och där anger man ju tydligt hur det ligger till på barnfronten inför ett förhållande. Har du provat där?
25-35 år letar jag. antingen har dom barn eller så är det fan det ända dom tänker på.Sedan tatuerade och vill bo centralt i någon stad.Resa utomlands, fika med kompisar. shoppa.just det ja. nån jävla stor hund, eller mördar hund har dom ju istället för barn många med.
Jag har dejtat 100 st typ sedan skaffa internet år 2000. Just det ja.Tack nej till sex redan första dejten hörde till vanligheterna med. ska man hårddra det så är ju katerogierna om vad tjejer söker är väldigt smalt. 1. stor kuk, barn sedan.. 2. någon skaffa barn med direkt.
Citera
2013-08-08, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThingThing
Nejdå, det är jag fullt medveten om, och jag läser samt svarar bara på precis det jag vill på detta fina och öppna diskussionsforum.

Jag svarade med fullt allvar på din fråga i första delen av mitt förra inlägg i tråden, och sen så valde jag att lättsamt och lite skojigt påpeka att du och andra överanvänder punkter och liknande tecken, och det är inte fint.

Du får gärna låta bli att citera samma inlägg flera gånger när du faktiskt fortfarande kan ändra det inlägget där du citerade första gången, samt använda "Citera flera-knappen", för allas trevnad. Om du nu inte skriver med en telefonapplikation, då förstår jag dig. Inte annars.
JAG skiter totalt i vad du tycker tänker,,,,,,,, och vad du fan vill ha sagt.......
Citera
2013-08-08, 13:53
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
25-35 år letar jag. antingen har dom barn eller så är det fan det ända dom tänker på.Sedan tatuerade och vill bo centralt i någon stad.Resa utomlands, fika med kompisar. shoppa.just det ja. nån jävla stor hund, eller mördar hund har dom ju istället för barn många med.
Jag har dejtat 100 st typ sedan skaffa internet år 2000. Just det ja.Tack nej till sex redan första dejten hörde till vanligheterna med. ska man hårddra det så är ju katerogierna om vad tjejer söker är väldigt smalt. 1. stor kuk, barn sedan.. 2. någon skaffa barn med direkt.

Om du har dejtat typ 100 stycken på 13 år men ändå inte lyckats få till det ordentligt är det kanske på tiden att du vänder dig inåt?
Citera
2013-08-08, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Om du har dejtat typ 100 stycken på 13 år men ändå inte lyckats få till det ordentligt är det kanske på tiden att du vänder dig inåt?
Ja om du nu utgår från dig själv.Ja då kan jag förstå ditt inlägg.Men jag har dumpat alla.Jag kanske inte tar första bästa som du verkar göra.Jag skaffar inte barn bara för jag kanske vill knulla vidare i ett förhållande.Är ingen jävla desperat fjolla......
Citera
2013-08-08, 14:14
Bannlyst
Citat:
Ja om du nu utgår från dig själv.Ja då kan jag förstå ditt inlägg.Men jag har dumpat alla.Jag kanske inte tar första bästa som du verkar göra.Jag skaffar inte barn bara för jag kanske vill knulla vidare i ett förhållande.Är ingen jävla desperat fjolla......

Varför vill du inte skaffa barn då?
Citera
2013-08-08, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SelphieMonkey
Varför vill du inte skaffa barn då?
1.Kan inte vara så bra pappa som jag vill vara.Noga med barn ser ru.
2.Världen är skit och detta land kommer bli som forna Jugoslavien.
3.90% minst av alla människor är inga bra människor i olika grad.
4.kolla hur barna är idag. mobbing och massa jävla invandrare desutom.
5.alla våldsbrott och inbrott och skit.
Citera
2013-08-08, 14:25
Bannlyst
Citat:
1.Kan inte vara så bra pappa som jag vill vara.Noga med barn ser ru.
2.Världen är skit och detta land kommer bli som forna Jugoslavien.
3.90% minst av alla människor är inga bra människor i olika grad.
4.kolla hur barna är idag. mobbing och massa jävla invandrare desutom.
5.alla våldsbrott och inbrott och skit.

Intressant
Citera
2013-08-08, 14:33
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:

Vem som har dumpat vem är ointressant. Om hur och på vilka grunder jag inleder relationer vet du noll och intet.

Du säger att du har dejtat typ 100 personer sedan du skaffade internet. Jag tolkar det som att du har träffat personerna på nätet? Vid sådana kontakter måste det vara ganska lätt att ganska omgående berätta att man inte vill ha barn? Annat är det om man träffat någon och lite vagt börjar dejta/hänga. Då kan det uppfattas som rätt underligt att omgående säga att man inte vill (eller vill!) ha barn.

Så om du har träffat typ 100 kvinnor på 13 år och det varit fel dem alla så är det nog så att du får vända dig inåt och fråga dig vad det kan bero på.
Citera
2013-08-08, 14:42
Medlem
ThingThings avatar
Citat:
JAG skiter totalt i vad du tycker tänker,,,,,,,, och vad du fan vill ha sagt.......

Det var synd, för det skulle ha varit trevligt att se att du uppskattade mitt första svar exempelvis, som var ett fullt seriöst svar på frågan som du ställde. Möjligen så var det väl lite outvecklat, och jag utvecklar mig därför lite: Du kanske har letat på fel ställen i den meningen att om det är så att du umgås med samma typ av människor, som du träffar på samma sätt, som är i samma ålder o.s.v. o.s.v. utan att hitta den rätta, så kanske det är dags att söka sig till andra umgängeskretsar etc?

Det var vad jag försökte säga att jag tycker och tänker kring din situation, och det är vad jag vill ha sagt. Du väljer att läsa samt svara eller inte, men du väljer inte om jag kommer att skriva eller inte. Du har bara kontroll över dig själv.
Citera
2013-08-08, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThingThing
Det var synd, för det skulle ha varit trevligt att se att du uppskattade mitt första svar exempelvis, som var ett fullt seriöst svar på frågan som du ställde. Möjligen så var det väl lite outvecklat, och jag utvecklar mig därför lite: Du kanske har letat på fel ställen i den meningen att om det är så att du umgås med samma typ av människor, som du träffar på samma sätt, som är i samma ålder o.s.v. o.s.v. utan att hitta den rätta, så kanske det är dags att söka sig till andra umgängeskretsar etc?

Det var vad jag försökte säga att jag tycker och tänker kring din situation, och det är vad jag vill ha sagt. Du väljer att läsa samt svara eller inte, men du väljer inte om jag kommer att skriva eller inte. Du har bara kontroll över dig själv.
Svenska tjejer är ju fel.Dom bra är gamla eller döda.Nu har vi skit välja på.Tro mig snackat med 100 tals i tele, och efter långt samtal vill nästan alla dejta mig.Då trodde jag det fanns bra tjejer min jävla idiot. barn kåta eller super slampiga,. eller feta och oaktraktiva. Sedan svarar ju tjejer mer ärligt på frågor på internet.Sedan kan jag få stort vem som helst berätta allt om sig i tele för mig.
Så ge fan försök ge mig något tipps. tappat intresset att knulla svensk slamp tjejer sedan länge nu. och barn är jag inte ute efter skaffa mig heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in