2013-08-08, 11:04
Medlem
S-cups avatar
Bor tillsammans med en som inte vill ha barn och jag håller med henne. Behövs fler som inte vill ha barn, världen svämmar redan över av alla små varelser
Citera
2013-08-08, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avesta
Nästan 40år

mer sådana kvinnor tack
Citera
2013-08-08, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S-cup
Bor tillsammans med en som inte vill ha barn och jag håller med henne. Behövs fler som inte vill ha barn, världen svämmar redan över av alla små varelser
white trash och somalier ungar mest. ett problem är ju att människan blir dummare och dummare tyvärr då.max 3 ungar tycker jag det borde vara lag på för dom som flyttar hit iallfall..
Citera
2013-08-08, 11:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagnus
hallå jag säger mycket tidigt att jag inte vill ha barn.Varför tror du jag är singel?
Ja jag hävdar nära alla tjejer vill ha barn ja. Att kvinnor skaffar barn sent är ju att
skaffa barn, lika mycket som att tex skaffa tidigt. Ja idag kommer ju barn ofta inte
i första hand.Utan tänker mest på sig själva och barna blir väldigt lidande.

Barnen blir lidande?
Barnen kommer inte i första hand?
Utveckla mer.

Jag har för mig att barn i Sverige har det väldigt bra och lever mycket bättre än andra barn i världen.
Du kanske borde skaffa dig en äldre kvinna.
Citera
2013-08-08, 11:16
Medlem
empoisonnes avatar
Att inte vilja skaffa barn och att vara infertil är inte samma sak.
Citera
2013-08-08, 11:16
Medlem
Snoddlans avatar
Någon som inte KAN få barn kanske adopterar? bättre med någon som inte vill isåfall, jag känner typ.. en.. som inte vill ha barn
Citera
2013-08-08, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThingThing
Svar på topic får bli att de helt enkelt är där du inte har letat än, skulle jag tro. Stila upp din skit, sluta gnälla och leta rätt.

Sen så vill jag gärna se att du, och alla andra här i världen, låter bli att förbruka tecken såsom punkter och annat, det finns inte många kvar och vi måste ta vara på dem!
slut gnäll själv istället.Du behöver inte läsa mina inlägg.
Citera
2013-08-08, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SelphieMonkey
Barnen blir lidande?
Barnen kommer inte i första hand?
Utveckla mer.

Jag har för mig att barn i Sverige har det väldigt bra och lever mycket bättre än andra barn i världen.
Du kanske borde skaffa dig en äldre kvinna.
jaha vad har barn i andra länder med saken att göra?det blir inte bättre här för att andra har det sämre. Jag tänker inte utveckla mig mer i detta. Vill inte ha några sjuka äkliga feminister efter mig.
Citera
2013-08-08, 11:47
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
jaha vad har barn i andra länder med saken att göra?det blir inte bättre här för att andra har det sämre. Jag tänker inte utveckla mig mer i detta. Vill inte ha några sjuka äkliga feminister efter mig.

Är det bara feminister som har invändningar mot ditt påstående att barn i Sverige skulle må dåligt?
Citera
2013-08-08, 11:50
Medlem
Adriadnes avatar
Jag skulle inte kalla att vilja skaffa barn en "modefluga" Såvitt jag vet har man liksom gjort det, ehm, typ, sedan vi slutade föröka oss genom celldelning.
Citera
2013-08-08, 12:02
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adriadne
Jag skulle inte kalla att vilja skaffa barn en "modefluga" Såvitt jag vet har man liksom gjort det, ehm, typ, sedan vi slutade föröka oss genom celldelning.

Nej! Att skaffa barn är det nya svarta. Det är innegrej bara. Men folk börjar tröttna nu. Lite som Instagram.
Citera
2013-08-08, 12:10
Bannlyst
Citat:
Min erfarenhet är att typ alla tjejer vill ha barn. Tycker dom flesta är precis likadana
i vad dom vill också.Kanske inte konstigt när dom flesta inte tänker själva.Följer modeflugor
i fan det mesta.Hur man ska tänka göra och se ut tex. framför allt går ju livet ut på
skaffa barn och sedan facebooka om det dagligen.................

Problemet är att en hel del vill det för sent... Senast i tisdags när jag var i plaskdammen med mina. Så kunde man se påfallande många kvinnor +40 som hade adopterade barn från Asien och Afrika. En j-a skillnad mellan dem och tjejerna som är mellan 25-30, som var där med sina knattar...
De senare var som att titta på en Carl Larson-målning (fast inte så feta). En slående skillnad - för mig som man!
Men var och en är sin lyckas smed, som sagt. Att inte ha sina egna ungar, då kan det väl lika gärna kvitta för mig känns det som...
Men så vackra de är, de unga mödrarna med sina barn! Om man jämför med sina äldre dito... Det ser ju bara lite patetiskt ut... De skulle ju lika väl kunna var mormor. Men samtidigt så har man lite medlidande. Men kanske får de skylla sig själv om det är ett resultat av deras egna val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in