Citat:
Ursprungligen postat av
WaldemarKa
Hur kan man ens jämföra homosexualitet med, till exempel, pedofili?
Pedofili är ingen sexuell läggning, pedofiler kan både vara homosexuella och heterosexuella.
Min favroitböjelse är Hybristofili - Sexuell dragning till kriminella personer.
Något jag också reagerade på, då det verkade skapa oro och väcka till bortmannövrering.
Uttrycket bögjävel har ju florerat så länge och så fritt att det kan liknas vid negerbulle.
Eller : jude jude tungan hänger ude och andra diverse ringlekar, helt legio i ett annars perfekt planerat samhälle. Men om det florerat fortfarande under 2000-t har jag ingen aning om, det enda jag vet är att det skedde frekventa polisutryckningar, då frågar man sig vad folk har bibeln till, om en polismakt behöver rycka ut frekvent fast organisationen är som de själv säger juridiskt bildad, då har mn väl inte lyckats förmedla gällande juridik för barnen/ungdomarna, då måste det iaf saknas samsyn eller så försigkommer väldigt skilda agendor.
Något Dao inte ville kännas vid, men det måste ha med mobbing att göra. Synen på djur eller hundar bl.a
Att hundar är lika mkt värda som en människa, som steg 1 .... apropå mänskliga attityder.
Att bussa hundar på barn, tycker iaf jag är förbaskat grovt! ingen lite gudsängel som kommer flåsande så barn intuitivt känner att titta titta.. nu kommer min räddande ängel till undsättning. Hundar är inte undsättning per automatik.