2013-08-07, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Är det jobbigt för dig när en historiskt sett jävligt förtryckt minoritet äntligen börjar få chansen att vara de som de vill vara och äntligen vågar visa upp det? Att de äntligen inte behöver gömma sig undan homofob-retards?
Men du missförstår mig återigen, jag skrev i början av inlägget att de flesta inte bryr sig om vad folk håller på med, sålänge det inte rör en själv. Med detta menar jag att jag inte bryr mig om jag ser två bögar stå och hångla på stan. Det som jag däremot bryr mig om, är deras feministmentalitet, alltså att, bara för att det var som det var förr, så tycker dom att dom har rätt till nån jävla överkompensation, där man drar igång nån jävla neutraliseringskampanj m.m. Hur jävla fjantigt är inte det?

Eller varför inte nämna hur urbota befängt det är att dom vill gifta sig in en kyrkjävel, när kyrkjäveln är en symbol som representerar deras egna förtryckta bakgrund??

Och jag är fortfarande nyfiken, är du drogliberal?
Citera
2013-08-07, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Det är alltså dina bevis för denna världsomfattande bög-judekonspiration? En wiki-länk om någon som slåss för samma rättigheter för homosexuella och en wiki-länk till Sigmund Freud?

Jag är rädd för att det inte riktigt räcker för mig. Du förstår, jag är inte fullständigt jävla dum i huvudet.

Jag antar att du inte läst någon av artiklarna jag länkade till, judesvin? Juden William Rech kallas för den sexuella revolutionens urfader tillsammans med juden Sigmund Freud.

http://www.newyorker.com/arts/critics/books/2011/09/19/110919crbo_books_levy

Citat:
Wilhelm Reich, the father of the sexual revolution, started out as a star pupil of Sigmund Freud, the father of modern psychology. Reich was admitted to the Vienna Psychoanalytic Association in 1920, while he was still a graduate student, and already a radical idea was percolating in his head: that sexuality, fundamental to our being, and yet a source of shame for centuries, had the power to heal much of what ailed us, if only we would let it.

Nå, vad mer begär du? Du frågade efter bevis på att det var judar - jag gav dig bevis. Sedan att du inte vill acceptera det som den parasit du är är en annan femma
Citera
2013-08-07, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Ok, så det du har i ditt gedigna kunskapsbagage är alltså Sigmund Freud, Magnus Hirschfeld och Youtube....

Nice .. I wish you good luck with that.

Ja, den perversa homoagendan har utgått dessa figurer, Ja. Ledsen
Citera
2013-08-07, 13:06
Medlem
BlackJewels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamora
Jag antar att du inte läst någon av artiklarna jag länkade till, judesvin? Juden William Rech kallas för den sexuella revolutionens urfader tillsammans med juden Sigmund Freud.

Nå, vad mer begär du? Du frågade efter bevis på att det var judar - jag gav dig bevis. Sedan att du inte vill acceptera det som den parasit du är är en annan femma
Vad då sexualitet, finns en Reisch som hanterar intellektet, i meningen att strukturell bildning inte är vägen...

men så finns det säkert ett tusental Reich till, även orphans har släkt, bara det att de kan befinna sig lite långt bort, eller som en sade en gång, på andra sidan vallarna, hen menade nog molnen
Citera
2013-08-07, 13:31
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:

Allt som utgår ifrån en jude är självklart en konspiration och dentrimentalt till samhället, men om en muslim är en självmordsbombare kommer no true scotsman-argumenten fram och ingen för generalisera mot islam. Är det den dubbelstandard du föredrar att hålla dig till?

Dessutom låter saker som "judesvin" och "parasit" som en rätt bekant retorik, men du låter inte speciellt sympatisk, kan man inte påstå.
Citera
2013-08-07, 13:59
Medlem
Nocets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kunskap1
"Homosexualitet är ju onaturligt" ska inte motbesvaras med att det förekommer i djurvärlden eftersom "att djur gör det" är inget måttstock för att vara naturligt för oss människor. Ja, det är naturligt för djuren, men det behöver inte betyda att det är naturligt för oss. Hoppas att du begriper?

"All animals are equal, only some animals are more equal than others"
Citera
2013-08-07, 14:01
Medlem
WaldemarKas avatar
Hur kan man ens jämföra homosexualitet med, till exempel, pedofili?
Pedofili är ingen sexuell läggning, pedofiler kan både vara homosexuella och heterosexuella.

Min favroitböjelse är Hybristofili - Sexuell dragning till kriminella personer.
Citera
2013-08-07, 14:10
Medlem
BlackJewels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaldemarKa
Hur kan man ens jämföra homosexualitet med, till exempel, pedofili?
Pedofili är ingen sexuell läggning, pedofiler kan både vara homosexuella och heterosexuella.

Min favroitböjelse är Hybristofili - Sexuell dragning till kriminella personer.
Något jag också reagerade på, då det verkade skapa oro och väcka till bortmannövrering.

Uttrycket bögjävel har ju florerat så länge och så fritt att det kan liknas vid negerbulle.

Eller : jude jude tungan hänger ude och andra diverse ringlekar, helt legio i ett annars perfekt planerat samhälle. Men om det florerat fortfarande under 2000-t har jag ingen aning om, det enda jag vet är att det skedde frekventa polisutryckningar, då frågar man sig vad folk har bibeln till, om en polismakt behöver rycka ut frekvent fast organisationen är som de själv säger juridiskt bildad, då har mn väl inte lyckats förmedla gällande juridik för barnen/ungdomarna, då måste det iaf saknas samsyn eller så försigkommer väldigt skilda agendor.

Något Dao inte ville kännas vid, men det måste ha med mobbing att göra. Synen på djur eller hundar bl.a

Att hundar är lika mkt värda som en människa, som steg 1 .... apropå mänskliga attityder.
Att bussa hundar på barn, tycker iaf jag är förbaskat grovt! ingen lite gudsängel som kommer flåsande så barn intuitivt känner att titta titta.. nu kommer min räddande ängel till undsättning. Hundar är inte undsättning per automatik.
Citera
2013-08-07, 14:19
Medlem
Nocets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Om nu berättelsen om Lot är den från vilken vi ska hämta vår moraluppfattning i den här frågan är frågan vilka andra slutsatser vi ska dra om hur vi ska agera.

För hur man än vrider och vänder på det är det onekligen märkligt att tycka att en homosexuell handling mellan två vuxna i samtycke är förkastlig med stöd i en historia där den mest moraliska mannen (enligt Gud) är den som erbjuder en mobb att gruppvåldta de egna döttrarna.

Givetvis skall den högfärdige "julbordsmodellen" tillämpas med kraft, som vanligt. Denna återkommande tolkningsmodell för fundamentalister där man kan citera religiösa texter som guds ord för att fördöma i ena stunden, medans man i nästa omtolkar något till förbannelse eller helt enkelt tiger ut det på något sätt för att det inte passar ens egen agenda i debatten.

Ska man som koran- eller bibelciterande ha någon sorts konsekvens i sitt dömande utav andras beteende utefter den heliga skriften så blir det förefallande patetiskt när man i ena stunden försöker göra en moderniserad tolkning/förklaring av någon gammal rabiat text som är helt oförsvarlig samtidigt som man i nästa stund högfärdigt bokstavstolkar en text från samma del av den heliga skriften.

När det gäller konsekvens i debatten så har jag mer förståelse för de som tolkar sin heliga bok strikt i sin helhet, även om de lever som idioter så är de i alla fall konsekvent när de påstår sig följa sin herres önskan.

Jag betvivlar att IP och co är mycket bättre muslimer än du och jag om koranen skall följas i sin strikta mening. Några poäng vinner de säkert genom att hata bögar, fasta och inte dricka sprit (om de ens följer detta konsekvent) men de lever nog långt från den "gode muslimen" i strikt mening.

/Nocet
Citera
2013-08-07, 14:29
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanninglrbs
Men du missförstår mig återigen, jag skrev i början av inlägget att de flesta inte bryr sig om vad folk håller på med, sålänge det inte rör en själv. Med detta menar jag att jag inte bryr mig om jag ser två bögar stå och hångla på stan. Det som jag däremot bryr mig om, är deras feministmentalitet, alltså att, bara för att det var som det var förr, så tycker dom att dom har rätt till nån jävla överkompensation, där man drar igång nån jävla neutraliseringskampanj m.m. Hur jävla fjantigt är inte det?

Så du menar att samhället är fullständigt jämlikt gällande homosexuella? Det finns ingen homofobi nånstans?

Och även OM det var så (vilket det inte är) finns det en jävla massa länder där det inte är så, varför paraden kan fungera som en solidaritetshandling mot de som inte har det lika bra.

Citat:
Eller varför inte nämna hur urbota befängt det är att dom vill gifta sig in en kyrkjävel, när kyrkjäveln är en symbol som representerar deras egna förtryckta bakgrund??

Det ska väl ge fullständigt fan i vad de vill? De är väl som många andra OCKSÅ uppväxta med en romantiserad bild av kyrkobröllop?

Citat:
Och jag är fortfarande nyfiken, är du drogliberal?

Jag har inte riktigt en färdigbildad åsikt i ämnet, skulle behöva läsa mer opartiska studier om vad som händer i kroppen av droger. Men jag är öppen för tanken att en lättare drog som marijuana skulle kunna legaliseras om det inte skadar andra, medans tyngre droger kanske inte är lika lämpligt. Tyvärr känner jag för stunden att jag inte har tiden som krävs för att bilda mig en informerad åsikt i äment. Men jag är fullt medveten om det motsägelsefull i att t ex alkoholen skadar många, många människor, även folk som inte dricker...samtidigt som droger är förbjudna. Men det är en ganska komplex fråga.
Citera
2013-08-07, 14:33
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:

Oj, sexuell revolution? Och lilla oskyldiga jag som bara har sex genom ett hål i lakanet. Med lampan släckt.

Citat:

Nej, det var inte det jag bad om bevis för. Men för att förstå det måste du ha en någorlunda väl fungerande hjärna så jag börjar nu inse att det var naivt av mig att be om något så krångligt.
Citera
2013-08-07, 14:54
Medlem
Literals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Samhället går ju bakåt i vissa västländer och detta är så tydligt att man inte kan undgå detta. Norden i allmänhet och Sverige i synnerhet är de mest sekulariserade länderna/landet i världen. Detta är inte till nytta till varken medborgarena eller landet, förstår ni inte att ett sånt samhälle är dömt till att misslyckas. Det kanske inte sker över en natt men sannerligen kommer ett sånt samhälle successivt falla till avgrunden.

Man har accepterat homosexualitet samtidigt som man kriminaliserar mord, stöd, misshandel rån och andra brott.

Agalmatofil
Apotemnfil Dendrofil
Nasofil
Nekrofil
Pedofil
Siderodromofil
Taphefil Zoofil

Varför inte legalisera pedofili också?
Nu är det dock så att det moderna samhället fortfarande värdesätter människans "vilja" högre.Du kan inte styra någon annans vilja.En människa får aldrig heller göra något mot någon annans vilja.Homosexualitet kan ej jämföras med mord,misshandel och rån,det förstår ju vem som helst.
Så en lärd muhammedan är du inte IP!Lustigt att du lägger så mycket tid på något du inte kan försvara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in