2013-08-07, 13:07
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Enliga spanska tidningar har Barcelona lagt första formella budet på Luiz, som verkar ligga kring €40M.

Vore välbehövligt.
2013-08-07, 13:09
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Vore välbehövligt.
Hade varit kanon.... men man vet ju att det kommer nekas, Mourinho älskar varje situation att jävlas med Barcelona... och Abramovich är knappast i behov av pengar.

Förhoppningsvis kan de öka på budet tills de accepterar, dock inte mer än 50M...
2013-08-07, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Audere-Est-Facere
Haha, inlägget handlade väl främst om Suárez och Liverpool? Med tanke på att Arsenal är i stort sett det enda som diskuteras på det här forumet så är det inte så konstigt att det blir ett par inlägg om dem. I genomsnitt gör jag ett inlägg per dag så jag vet inte riktigt var du får siffrorna ifrån. Jag förstår att du tycker att mina inlägg är roliga med tanke på att du känner dig manad att svara på vartenda inlägg jag gör om Arsenal. Nej, sluta vara så uptight nu.

Brukar typ aldrig svara dig men okej... Och vadå vart jag fick siffrorna ifrån? Givetvis hittade jag på dem, även fast din inläggshistorik på fotbollsforumet säkerligen tydligt visar min poäng ändå.
2013-08-07, 13:16
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Hade varit kanon.... men man vet ju att det kommer nekas, Mourinho älskar varje situation att jävlas med Barcelona... och Abramovich är knappast i behov av pengar.

Förhoppningsvis kan de öka på budet tills de accepterar, dock inte mer än 50M...

Det är ju det som är problemet.

Men faktum är att man kanske inte behöver leta efter de allra största namnen. Bra inhemska spelare skulle vara en förstärkning istället för Puyol och Mascherano. Typ Inigo Martinez. Man skulle ju kunna plocka en från Juves backtrea, eller gå för Vermaelen eller typ Boateng. Dessa spelare hade gått att lösa för runt 200 miljoner sek. Och de hade ändå varit enorma, tillfälliga försträkningar fram till nästa år då man får plocka en världsback.
2013-08-07, 13:17
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Det är ju det som är problemet.

Men faktum är att man kanske inte behöver leta efter de allra största namnen. Bra inhemska spelare skulle vara en förstärkning istället för Puyol och Mascherano. Typ Inigo Martinez. Man skulle ju kunna plocka en från Juves backtrea, eller gå för Vermaelen eller typ Boateng. Dessa spelare hade gått att lösa för runt 200 miljoner sek. Och de hade ändå varit enorma, tillfälliga försträkningar fram till nästa år då man får plocka en världsback.
Inigo Martinez lirar i ett basiskt lag och har en hög utköpsklausul... räkna ut resten själv

Är inte Vermaelen kapten och väldigt stor i Arsenal? Njae, jag ser det bara inte.
2013-08-07, 13:19
Avslutad
Har inte skrivit på ett tag men måste redovisa mina tankar angående Suarez såpan.. Sälj fittan, om Arsenal vill ha han ska dem betala en bra peng, runt 500 miljoner är han värd.

Vad hände med att engelska pressen förföljde honom? Men nu kan han tänka sig stanna kvar men bara han spelar i ett Champions League lag. Nu ger han dessutom exklusiva intervjuer till den hemska engelska pressen.

Han får det låta som om han har haft ett slavkontrakt i Liverpool. Glöm inte att han skrev på nytt kontrakt förra året och höjde sin lön, så allt gnäll nu är bara patetiskt.

Trots alla skandaler från hans sida så stod klubben och fansen bakom hans sida och nu vill han lämna för en rival och allt ska vara bra!?

Synd att Liverpool behöver pengarna till ersättare annars borde han fått spelat med reserverna till hans kontrakt går ut. Hur som helst hoppas jag Liverpool blir av med honom snabbt, skiter ärlig talat vart han hamnar..
2013-08-07, 13:20
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Inigo Martinez lirar i ett basiskt lag och har en hög utköpsklausul... räkna ut resten själv

Är inte Vermaelen kapten och väldigt stor i Arsenal? Njae, jag ser det bara inte.

Det är iofs sant. Men han är också vänsterfotad.

Vermaelen är tredjealternativet i Arsenal. Jag tror han har kvar bindeln, men skulle enkelt säljas för 150-200 miljoner. Också vänsterfotad, och väldigt spelskicklig. Var bra de tidigare säsongerna.
2013-08-07, 13:23
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Har inte skrivit på ett tag men måste redovisa mina tankar angående Suarez såpan.. Sälj fittan, om Arsenal vill ha han ska dem betala en bra peng, runt 500 miljoner är han värd.

Vad hände med att engelska pressen förföljde honom? Men nu kan han tänka sig stanna kvar men bara han spelar i ett Champions League lag. Nu ger han dessutom exklusiva intervjuer till den hemska engelska pressen.

Han får det låta som om han har haft ett slavkontrakt i Liverpool. Glöm inte att han skrev på nytt kontrakt förra året och höjde sin lön, så allt gnäll nu är bara patetiskt.

Trots alla skandaler från hans sida så stod klubben och fansen bakom hans sida och nu vill han lämna för en rival och allt ska vara bra!?

Synd att Liverpool behöver pengarna till ersättare annars borde han fått spelat med reserverna till hans kontrakt går ut. Hur som helst hoppas jag Liverpool blir av med honom snabbt, skiter ärlig talat vart han hamnar..

Behöver och behöver, det beror ju lite på hur man ser på det. Liverpools ägare har ju absolut ingen pengabrist så om dom verkligen vill så skulle dom ha råd med vad som helst
2013-08-07, 13:51
Medlem
Jole25s avatar
Citat:

Chelsea har satt prislappen på 60M enligt rykten som gick för någon vecka sen. Kommer dom med det budet så ska jag skratta en vecka. Även om det bara blir 50M så är det ju helt sinnesjukt för en labil mittback.. Men låt dom skämma ut sig...
2013-08-07, 14:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Behöver och behöver, det beror ju lite på hur man ser på det. Liverpools ägare har ju absolut ingen pengabrist så om dom verkligen vill så skulle dom ha råd med vad som helst

Sant det du skriver men menade att Liverpool nog kan få två riktigt bra spelare med Suarez pengarna..
2013-08-07, 14:27
Medlem
Axezzs avatar
Vilka anfallare finns det där ute i dagsläget som skulle kunna bli Suarez ersättare? Martinez? Damiao? Costa? börjar bli ont om fullgoda altenativ.
2013-08-07, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
BBC skriver att Taarabt är klar för Fulham på lån säsongen ut. Han är väl en vänsterspringare, va? Kan bli tuff konkurrens för Kacaniklic i år.

Det har varit i görningen ett tag nu. Lite småroligt då QPR och Fulham har en ganska stark rivalitet. Tror Taarabt kommer få en fri nummer 10-roll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in