2013-08-07, 10:35
Medlem
snillet_1s avatar
BBC skriver att Taarabt är klar för Fulham på lån säsongen ut. Han är väl en vänsterspringare, va? Kan bli tuff konkurrens för Kacaniklic i år.
2013-08-07, 10:47
Medlem
Napoli ska ha budat på Cagliari-trion Nainggolan, Astori och Ibarbo. Astori hade definitivt förstärkt försvaret, och Nainggolan hade kunnat tävla med Hamsik i grinta. Ibarbo kan vara nyttig att rotera med. Vilka summor tror ni det rör sig om?
2013-08-07, 10:49
Medlem
DinosaurPhils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
BBC skriver att Taarabt är klar för Fulham på lån säsongen ut. Han är väl en vänsterspringare, va? Kan bli tuff konkurrens för Kacaniklic i år.

Han har spelats mest centralt, dessutom högerfotad. Tror inte att det är Taarabt som kommer vara ett problem för Kacaniklic.
2013-08-07, 10:50
Medlem
OG-lovers avatar
Napoli verkar försöka få över Mascherano men Barcelona har nekat allting hittills.
2013-08-07, 10:56
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Det blev en dubbelpost, därav att det står fel. Kolla på anledning till ändring som är skrivet kursivt nederst på inlägget.

Du tror väl ändå inte att jag står för sådana dryga inlägg, va?
*note to sell* svara inte på inlägg när du precis har vaknat, nja det kändes lite väl kort för att vara från dig

EDIT: Anzi ska tydligen börja sälja sina stjärnor, dessa finns att köpa för en billig peng(?)
Samuel Eto’o
Lacina Traoré
Willian
Lass Diarra

Fan Arsenal, ska ni inte slå till på Samuel istället? Etablerad kille..
Snott från totaalliverpool.com intressant blogg även om man inte är liverpoolsupporter då dom skriver mycket om ungdomstalanger i Europa
Senast redigerad av torrenttobbe 2013-08-07 kl. 10:58.
2013-08-07, 10:58
Medlem
kratans avatar
Där kan diskussionen om att Benz skulle gå till Roma avslutas.

Agenten Karim Djaziri förnekar ryktena

- Nej, jag har aldrig talat med någon från Roma. Inte heller har de kontaktat mig för att inleda en förhandling, säger Karim Djaziri till Radio Mana Mana och fortsätter.

- Det är ren fantasi. Roma är en storklubb, men hur skulle det vara möjligt för Karim att lämna en sådan klubb som Real Madrid.

- Det är bara rykten. Karim är glad över att få spela i Blancos och kommer fortsätta spela i Spanien.

Texten snodd från Halamadrid.se
2013-08-07, 11:02
Medlem
Fulham Football Club ‏@FulhamFC 32m
#FFC is delighted to announce the season-long loan signing of Morocco international Adel Taarabt from #QPR
2013-08-07, 11:17
Medlem
kratans avatar
Här är vinnarna under Silly Season enligt ab. Vad tycker ni om listan?http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article17255523.ab
2013-08-07, 11:58
Medlem
juha_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinosaurPhil
Det stämmer att situationen är olika men effekten blir detsamma. Att man sänder signaler till klubben att man inte gör sig av en spelare för att den "verkar" ha högre ambitioner. Det är inte bara Suarez i klubben som vill spela i Champions League. Det vill nog varenda spelare på planeten. Men när Suarez surar så biter de andra ihop och vill se till att klubben möter deras egna ambition än att flytta.

Jag är inte sur på Suarez, det är inte det. Men jag är rädd att Liverpool ser pottan med guld framför sig och inte inser vad det kommer innebära att sälja Suarez till Arsenal.

Jag tror innerst inne att Arsenal hade vunnit på att "tvinga" kvar Van Persie detta året som gick och kanske till och med varit med och slagits om Ligatiteln. De pengar som generats av att komma 2:a eller 3:a istället för 4:a hade varit mer pengar i klubbkassan långsiktigt.

Liverpool kommer att tjäna på att "bråka" med Suarez även om det kommer att sluta med att Suarez lämnar sur trots "överenskommelsen".

Håller med! Tottenham är också i samma situation gällande Bale.
2013-08-07, 12:29
Medlem
Audere-Est-Faceres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Ska även bli fruktansvärt underhållande att följa hur dina dagliga Arsenal-inlägg går från 3st/dag till 37st/dag. Redan nu är det faktiskt jättekul att läsa dina inlägg, och då har Arsenal inte ens köpt något ännu.

Haha, inlägget handlade väl främst om Suárez och Liverpool? Med tanke på att Arsenal är i stort sett det enda som diskuteras på det här forumet så är det inte så konstigt att det blir ett par inlägg om dem. I genomsnitt gör jag ett inlägg per dag så jag vet inte riktigt var du får siffrorna ifrån. Jag förstår att du tycker att mina inlägg är roliga med tanke på att du känner dig manad att svara på vartenda inlägg jag gör om Arsenal. Nej, sluta vara så uptight nu.
Senast redigerad av Audere-Est-Facere 2013-08-07 kl. 12:37.
2013-08-07, 13:00
Medlem
NirvanAs avatar
Enliga spanska tidningar har Barcelona lagt första formella budet på Luiz, som verkar ligga kring €40M.
2013-08-07, 13:05
Medlem
Audere-Est-Faceres avatar
Sky sources: Barcelona make official bid for Chelsea defender David Luiz #SSN

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in