Citat:
Hade väl kanske varit acceptabelt om ägarna investerade alla pengar själv som behövdes för att driva verksamheten.
Men du har de tagit in "ansenliga" summor från 3.e part och då tycker jag att man kan och bör förvänta sig lite professionellt beteende från TBs sida. Tänk om din vanliga bank hade hållt på och fipplat med villkoren för hur du får använda dina insatta pengar under resans gång.
Ta bort möjligheten att stoppa utlåningen, utan att informera de som lånat in pengar i god tid. EJ OK och synnerligen oprofessionellt.
Felaktiga funktioner på websidan, som inte blir rättade trots att TB har meddelat att så skall ha skett. EJ OK och synnerligen oprofessionellt.
Informationen om att uttag under 5000kr inte längre fick får göras pga stora kostnader för TB. Nu vet jag inte om just detta är sant eller ett missförstånd. Förhoppningsvis är det ett missförstånd men
man blir ju osäker, då TB tidigare har ändrat spelreglerna utan att meddela i förväg. Rätt som det är kanske uttag under 1 miljon inte kan godkännas pga av kostnaderna. Om detta stämmer. EJ OK och synnerligen oprofessionell.
Att skylla på att man växer är inte acceptabelt. Jo att informationen till TB aktieägare kanske släppar efter kan väl vara OK. Men att vi som kunder och inlånare till TBs utsätts för ändrade villkor, ej korrekt fungerande webbplats osv.... Blir fan vansinnig bara jag tänker på det, skall bli intressant att se vad TB representanten har att säga om detta. Får jag inga acceptabla svar kommer jag att ta ut mina pengar.
tgv23000 tycker du verkligen det är OK att de ändrar i sina villkor som de gör under resans gång?