Citat:
Ursprungligen postat av
mypenisatrap
Kan man tänka sig att den äventyrliga duon AJ/DB som både har passion för fiske och kriminalitet idkat sk. tjyvafiske och avnjutit kräftor med hembränd sprit, samtidigt som di skrattat åt skattebetalare ?
Och att di under sådan upptåg förskaffat sig information om djup & bottenbeskaffenhet ?
Kanske i spritdimmorna även diskuterat huruvida fiender till NSF kan undangömmas på dito plats ?
Kopplar jag in mitt bandpassfilter gällande ironi, så sammanfattar du ett scenario jag finner mycket möjlig, och tagit upp tidigare i tråden. Kanske inte bara AJ/BD, utan fler medlemmar ur SS-juniorerna, kanske inte just vid dammen tjuvfiskande kräftor.
Kanske istället någonstans ute i skogen med hembränt, pustande ut efter en försvarsövning mot tänkta mörkhyade eller kroknästa hot mot en renrasig vit (eller rödhårig) nation; skrattande åt oss andra, ganska säkert.
När alkoholångorna lättat dagen efter kanske flera av deltagarna hade ett mer eller mindre tydligt minne av en handlingsplan, den dag de får en död motståndare att skaffa undan.
På grund av AJs avsaknad av självkontroll råkade den döda istället bli en ung tjej.